
- Vývojář:
- Blizzard Entertainment
- Vydavatel:
- Vivendi Games
- Distributor:
- Cenega
- Datum vydání:
- PC:
- 5. července 2002
- Žánr:
- Strategie
- Homepage:
- http://eu.blizzard.com/en-gb/games/war3/
- Platformy:
- PC
Články
Všechno nejlepší ke kulatinám, Warcrafte III!
Za 20 let jsi nenašel přemožitele
LEVEL 301 otvírá čtvrtou stovku čísel s posílenou redakcí a svěžejším obsahem
Už několik dní můžete v trafikách i v supermarketech najít LEVEL 301, který otvírá nejenom čtvrtou stovku (kterou snad dokončíme), ale hlavně přináší změny naznačované a slibované v předchozích číslech. Stávající redakci posílili Pavel Dobrovský s Pavlem Skotákem, na tvorbě obsahu se podílela celá řada nových autorů a v neposlední řadě došlo k úpravám obsahu, aby více odpovídal vašemu ohlasu, za který ještě jednou děkujeme. Základ je ale pořád stejný – zajímavé, čtivé, investigativní, ale i názorově vyhraněné články, recenze, rozhovory, komentáře a další. Co vás čeká v tomto čísle?
Vzpomínáme: Warcraft III je nepřekonaným vrcholem žánru RTS
„Povídám ti, je to absurdní – jako by nestačilo, že je to ve 3D! Navíc tam trpaslíci mají pušky! Tohle už není Warcraft!“ Právě takový nářek jsem zaslechl kdysi dávno v městské knihovně před 17 lety, někdy kolem 3. července 2002, kdy Warcraft III: Reign of Chaos definitivně spatřil světlo světa. Hořekování nad proměnou série bylo pochopitelné, při pohledu do zpětného zrcátka ale taky zcela zbytečné. Warcraft III se stal dost možná nejvýznamnější strategií dějin hned po Dune 2 a nejspíše i vrcholem žánru jako takového.
Warcraft III dostal po více jak 15 letech podporu širokoúhlých monitorů
Dlouhodobá podpora her je u Blizzardu standardem a Warcraft III není výjimkou. Reign of Chaos vyšel už v roce 2002, následovaný o rok později datadiskem Frozen Throne. Byla to doba, kdy širokoúhlá rozlišení ještě nebyla natolik rozšířená, a tak nebyl širokoúhlý ani Warcraft III. Vývojáři proto na hru po více jak patnácti letech od vydání znovu sáhli a přidali právě podporu pro širokoúhlé monitory.
Remastery Diabla II a WarCraftu III? Teprve až Blizzard dodělá původní verze
Při současné vlně remasterů a remaků je skoro až s podivem, že se Blizzard stále ještě nenechal přemluvit do předělání legendární dvojice WarCraft III a Diablo II. Srdcařské fanoušky obou titulů, mezi něž se hrdě řadí i autor tohoto článku, by určitě potěšil hezčí kabátek nebo lehce upravené ovládání (aspoň tedy u Diabla – je na WarCraftu vůbec co měnit?). Důvod, proč se do něčeho takového Blizzard nehrne, vás možná překvapí: prý stále ještě neskončil s prací na původních verzích.