Pillars of Eternity II: Deadfire
Věková dostupnost

Pillars of Eternity II: Deadfire

Články

Klasické RPG Pillars of Eternity 2: Deadfire vyplulo na konzole

Vašek si předloni u Pillars of Eternity 2 s námořní tématikou a podtitulem Deadfire docela liboval, komerčně ale pokračování klasického RPG velkou díru do světa neudělalo. Nyní to tvůrci zkoušejí podruhé (a je otázka, jestli lépe), tentokrát na konzolích, kde vyšlo před pár dny. Stejně jako první díl tedy zhruba s dvouletým zpožděním oproti PC verzi.

Série Pillars of Eternity má pauzu, dokud autoři nezjistí, proč dvojka komerčně propadla

Co bude dál se sérií Pillars of Eternity? „No přece třetí díl,“ řekl by fanoušek klasických RPG, který si dosyta užil dobrodružství v prvním a druhém díle. A já bych to nejradši řekl taky, jenže místo toho musím bohužel napsat, že případná trojka je v nedohlednu. Po překvapivě špatných prodejích druhého dílu totiž studio další pokračování podmiňuje tím, že se musí důkladně podívat na celý formát hry.

Souboje v Pathfinder: Kingmaker jdou nově hrát na tahy. Díky modu od fanouška

Real-time s pauzou, nebo tahové souboje? Bod sváru fanoušků izometrických RPG. Díky úsilí moddera s přezdívkou Hsinyu mohou nesmiřitelné tábory alespoň u Pathfinder: Kingmaker zakopat válečnou sekeru. Ten si totiž dal tu práci a soubojový systém hry převedl na tahový, včetně doplnění některých mechanik z papírové verze Pathfinderu. Mod je stále v betaverzi, ale funguje dobře.

Bleskovky

  • 5. 8. 2020 - Obsidian pracuje vedle Grounded a Avowed ještě na jedné hře

  • 14. 2. 2019 - Obsidian stojí o vaše názory na tahové souboje v Pillars of Eternity 2: Deadfire.

  • 7. 2. 2018 - Pillars of Eternity II: Deadfire vyjde koncem tohoto roku také na Xbox One, PS4 a Switch.

  • 27. 1. 2017 - Vývoj hry Pillars of Eternity II: Deadfire byl během několika hodin úspěšně zasponzorován fanoušky.

Hodnocení
GAMES.cz
8/10
Hodnocení Metacritic:
88/100
Datum recenze:
16. května 2018
Recenze