Souhrn dění na fanstránkách Vokr.com

Na první pohled by se mohlo zdát, že uplynulý týden nepřinesl žádnou významnou herní sklizeň. Ale je vám snad málo: vydání Battlefield: Bad Company 2 Vietnam na Steamu, třímilionový úspěch Need for Speed: World Online, první velké "killy" nejlepších guild ve World of Warcraft: Cataclysm a další úspěchy pro rozporuplnou střílečku Call of Duty: Black Ops? Další překvapení na vás čekají v kompletním výpisu fanstránek Vokr.com:

1000 her v 1, neomezené možnosti LittleBigPlanet 2

V případě LittleBigPlanet 2 není vhodné pokládat tradiční otázku „Co ta hra umí?“ Je třeba se ptát „Co ta hra neumí?“ Poslední videa totiž vzbuzují podezření, že v LBP2 bude možné úplně všechno. A když ne všechno, tak MNOHO. Závodění á la MicroMachines, sportovní hry, pinball, kulečník, stolní hokej, bowling, arkádová střílečka a bůhví, co ještě všechno budou hráči schopni v rámci LBP2 vytvářet. Video pouze naznačuje možnosti, ale reálně a bez slibů. Všechny na videu předvedené minihry si totiž mohou někteří z vás vyzkoušet v betě LBP2, která momentálně běží a je dostupná vybraným předplatitelům služby PS+. Kdyby vám to nestačilo, po rozkliku na vás čekají další videa (hudební hříčky, pokus o remake Final Fantasy VII, akční hra) názorně prezentující, že LBP2 bude zcela bez debat šílená hra. Jestli šíleně dobrá, to ještě nevíme, ale šíleně zajímavá je už nyní.

Kinect rychlejší, ale bez porna?

Britský server Eurogamer přišel se zprávou, že nadcházející update pohybového ovladače Kinect zásadně vylepší a zrychlí jeho fungování. Momentálně totiž ovladač používá průtok dat jen do 15Mb/s, ačkoliv teoreticky umí sensor přenášet až 35Mb/s, což by znamenalo čtyřnásobné zrychlení výkonu a zároveň zvětšení zaznamenávaných pixelů ze současných 320x240 na 640x480. V praxi by tak Kinect mohl být mnohem citlivější na sebemenší pohyby před obrazovkou, což otevírá cestu rafinovanějším hrám s pohybovým ovládáním. Celá věc se prý dá řešit softwarovou cestou přes nový firmware.

Vývojářský deníček z LEGO Star Wars III

Traveller's Tales vydali vývojářský deníček a zároveň první souvislé záběry z hraní...

Co přinese film Just Cause?

Už nějaký pátek se ví o chystané filmové adaptaci akčního hitu Just Cause a nyní jeho...

Teaser trailer z Aliens: Colonial Marines

Teprve před pár dny Sega připustila, že se vzhledem k příštímu filmovému Vetřelci od...

Max Payne 3 nestíhá rok 2011

Když nebyl Max Payne 3 letos, určitě se ho dočkáme v roce 2011, říkali jsme si ještě před...

Vybraná čtenářská recenze: Super Meat Boy

U příležitosti překonání mety 2000 fanoušků Games.cz na Facebooku zveřejňujeme vybranou čtenářskou recenzi. Do budoucna k tomu přistoupíme pokaždé, když se počet našich fanoušků na Facebooku zvedne o 100. Se čtenářskými recenzemi máme však i jiné plány, které vám včas přiblížíme. Jen naznačíme, že se vám psaní čtenářských recenzí vyplatí :) A nyní již recenze od Claymena (původní znění najdete zde).

Od karikatury k realismu: historie Polyphony Digital

Historie tvůrců série Gran Turismo kupodivu nezačíná u závodní simulace, ale u arkády. Kazunori Yamauchi jakožto vedoucí programátor ve firmě Poly's Entertainment pracoval na arkádové závodní hře ve stylu Mario Kart jménem Motor Toon Grand Prix, která se na japonský trh dostala v roce 1994 na platformě PS1. O rok a půl později vychází Motor Toon Grand Prix 2, který se v lokalizované verzi objevil i v Americe pod názvem Motor Toon Grand Prix. Ano, dvojka se ztratila a tak dochází ke zmatkům, kdo hrál vlastně který díl.

Splitscreen kooperace na videu z Killzone 3

Kooperace je jedním z nejzábavnějších druhů multiplayerového hraní, pokud je to kooperace...

Členka Evropského parlamentu žádá zákaz prodeje Mafia II

Česká Mafia II se opět stala terčem protestů, tentokrát v prostoru Evropského parlamentu, kde se pro zákaz prodeje hry přimlouvala členka této instituce Sonia Alfano. A důvod? Její otec, novinář Beppe Alfano byl v roce 1993 popraven italskou mafií a Sonia na to konto „bojuje“ proti videohrám, které násilí a vraždy „trivializují“, jak uvádí Bloomberg.

Bojový oblek jako zbraň na videu z Crysis 2

Jednou z předností FPS série Crysis je bojový oblek, jehož možnosti vytváří pro hráče...

Syberia III žije, ale ještě nedýchá

Už je tomu pěkných pár měsíců, co jsme naposledy slyšeli o třetím díle magické adventury...

Bohatější postavy i prostředí z Trine 2

Frozenbyte pilně dokončují nástupce populární fantasy plošinovky Trine, který si po svém předchůdci zachová fyzikální model a systém skillů, navrch přidá podporu kooperativního multiplayeru a také poupraví vzhled i charakteristiky tří hlavních postav. Právě okolo nich se točí nově vydaný rozhovor s vývojáři na serveru Silicon Era, kde však autoři vypráví také o angažmá nového scénáristy nebo obecně větším důrazu na příběh.

Riccitiello: Snížit cenu a zlepšit externí podporu, to Wii nakopne

Jak znovu nakopnout prodeje Wii, aby se dostaly na maxima z let 2008 a 2007? Šéf EA John Riccitiello zná magický recept: snížit cenu. Proč by se Nintendo mělo k podobnému kroku uchylovat zrovna teď? Situace je zjevná, Microsoft i Sony uvedly na trh své vlastní pojetí pohybového ovládání, což Wiičku sebralo punc výjimečnosti.

Převratný motion-capturing z L.A. Noire

Nejnovější vývojářský deníček z L.A. Noire obsahuje nejenom spoustu nových záběrů z...

Zaklínač 2 na nejvyšší obtížnost jen pro odvážné

Nezahrávejte si ze Zaklínačem 2, jestliže jste si na začátku hry vybrali nejvyšší...

Souboje v Dragon Age II jsou akční i strategické

Poslední vývojářské video z chystaného RPG Dragon Age II je v prvé řadě určeno všem fanouškům prvního dílu, kteří se strachují, že přijdou o strategickou část soubojů a místo toho dostanou akční hru. Záběry z PC verze hry sice ukazují, že DAII lze hrát do značné míry jako akční RPG (nepředstavujte si však klikačku typu Diablo), ale hra se nijak nebrání klasickému – strategickému – pojetí boje s využitím pauzy a pečlivým zadáváním úkolů všem zúčastněným.

Rozšířený trailer z Resistance 3

Málokdo z těch, kteří už se nemohou dočkat na sci-fi střílečku Resistance 3, si týden...