Wii Mini přijde i k nám a to už v březnu

Před pár měsíci byla představena zmenšená, osekaná verze klasické konzole od Nintenda jménem Wii Mini, ovšem jen pro severní Ameriku.

Vyšlo zajímavě vyhlížející adventurní RPG Driftmoon

Tak tohle nevypadá vůbec špatně. Mix RPG a adventury Driftmoon od nezávislého finského studia Instant Kingdoms, které tvoří manželský pár Anne a Ville Mönkkönenovi se tváří hodně nápaditě a hravě. Už jen popis hlavních hrdinů, kteří se pokusí zachránit svět Driftmoonu. K mladíkovi se přidá světluška, která sní o tom, že se stane hvězdou, panteří královna s masivním egem a chlapík, který přišel o vše kromě svých kostí.

Tvůrci Super Meat Boye představuje simulátor chovu koček

Ha, to byste nečekali, že? Edmund McMillen a Tommy Refenes, chlapíci, kteří stojí za drsným Super Meat Boyem se vrhají na kočičí Sims! Hra se jmenuje Mew-Genics a stále si drží tu hravou cyničnost ...nebo cynickou hravost.

Mass Effect 3 DLC Reckoning přinese obřího Getha i Collectora

Pořádná porce novinek se chystá v multiplayerovém DLC Reckoning pro Mass Effect 3. Jedná se...

Namco oznamuje novou mecha akci Armored Core: Verdict Day

Pokud patří mezi fandy mecha série Armored Core, jistě vás potěší, že Namco oznámila nový...

Žraloci a náhrobky z turnaje Injustice: Gods Among Us

Musím říct, že mě začíná tahle trailerová akce bavit. Asi není lepší způsob, jak představit hrdiny (záporáky) z chystané komiksové bojovky Injustice: Gods Among Us, než tímto způsobem. Uděláte turnaj, na každý duel hodíte jeden trailer a díky tomu předvedete jak spoustu ukázek z arzenálu duelantů, tak i jednotlivé arény – které jsou mimochodem sympaticky interaktivní.

Nezávislý rozcestník: krokovat v (ne)zatuchlých kobkách

Herní debutanti z finského studia Almost Human oznámili druhý díl Legend of Grimrock. Nepochybně bude super, ale 17 let vývoje Grimoire pravděpodobně nedožene. Podíváte se s ním ven do zamrzlých skal a mírných údolí, tak jako v Swords and Sorcery: Sovereign? Že by byl zdarma jako Deepfall Dungeon a Doomed Dungeon můžete vyloučit stejně, jako že by se podobal kobkovce Delver stylizující se do retro grafiky fenoménu Minecraft. Dnes vás opět pozvu do zatuchlého podzemí, jak jste jistě pochopili. Račte vstoupit.

Přežijte čekání na Rayman Legends s herním módem zdarma

Nebýt posunu vydání Rayman Legends na září tohoto roku, zbývalo by majitelům Wii U už jen pár dní do okamžiku, kdy by si pro hru mohli skočit do obchodu a manicky se do ní vrhnout. Co také jiného s nejočekávanější Wii U hrou už od podzimu, no ne?!. Jenže, teď musí čekat dalších několik měsíců a může jim být ukradené, že si díky pozdržení zahrají tento titul i lidé s PS3 a X360.

Kouzelná adventura Night of the Rabbit vyjde i s CZ texty

Adventura s králíkem v názvu a šarmem doslova přetékající kreslenou grafikou, nevím, nevím, jak moc to pro vás, jako kované drsoně, bude zajímavé. Pro nás slečinky ale ano, hlavně proto, že The Night of the Rabbit má být doposud největší a nejvíce ambiciózní projekt, na kterém adventurní specialisté z Daedalic (série Deponia) pracovali. Nehledě na to, že graficky hra vypadá roztomile, ale zápletka odhaluje docela vážné náznaky, že zas tak odlehčené dílko plné cukrblíků to nebude.

Děčínský tým chystá multiplayer střílečku Tremulous 2

Přestože jsem zdarma hratelnou týmovou střílečku Tremulous, která boj mezi alieny a lidmi zpracovávala s příměsí prvků z realtime strategií, nikdy nehrál, mám o ní povědomí – před pár lety nebylo obtížné na ni na internetu narazit, respektive, nebylo těžké narazit na lidi, co vás přesvědčovali, abyste si šli zahrát. A přestože tato hra stále běží, tak podle vývojářů z děčínského týmu AAAGAMES tento titul pomalu umírá – hráčů ubývá, updatů také. Nechtějí se s tím, jako náruživí hráči a fanoušci Tremulous smířit. Rozhodli se tedy sestavit výše zmíněný tým a udělat svou vlastní verzi, komerční.

Všechny PS4 hry budou automaticky dostupné i digitálně

Po představení konzole PlayStation 4 zůstala, očekávaně, spousta nevyjasněných otázek. Odpovědí na ně se dozvíme buď až na E3, nebo postupně v následujících týdnech. A některé se vyjasní až mnohem později, nedlouho před očekávaným podzimním zahájení prodeje. Jednou z takových bude, podel všeho, i dostupnost PS4 v Evropě ještě v průběhu tohoto roku. Sony zatím v této otázce nemá jasno, jak vyplývá z vyjádření šéfa britské pobočky SCEE Fergaie Gary pro Digital Spy: „Odlaunchujeme tento rok. V jakých regionech konkrétně, v jakém čase, na tom se nyní pracuje.“

Avadon 2 opět zkusí ukázat jak má vypadat pořádné RPG

RPGčka od malinkatého týmu Spiderweb jsou proslulá svou zastaralou (a na to konto pro někoho roztomilou) grafikou i ozvučením, kostrbatou interakcí s herním světem, ale zároveň jsou uznávaná pro zpracování RPG mechanismů a hloubku i strukturu vyprávění či zpracování herního světa. Kdo hrál jakýkoli díl v sérii Avernum nebo Geneforge, mohl by mně dát za pravdu. Stejně jako ti z vás, co se nenechali oldschool vzhledem odradit a vrhli se předloni do prvního dílu ze zamýšlené trilogie Avadon, na který letos na podzim naváže díl druhý.

Novinky.cz spojují výbuch ve Frenštátu s hraním Counter-Strike

Zatímco diskuse o vlivu násilných her na mládež a jejich konzumenty obecně se na konto tragédie na škole v Sandy Hook rozvinula do mile konstruktivní podoby a konzervativní svalování viny na hry je kontrováno smysluplnou argumentací i v mainstreamových médiích, v české kotlině se jede dál podle starého mustru. Narážím na dnešní článek na Novinky.cz, který na titulek „Vrah z Frenštátu měl zálibu v násilných počítačových hrách“ láká k přečtení textu, jenž de facto představuje výčet několika problémových aktivit spojených s osobou Antonína Blažka, odpovědného za nedávnou tragédii. Hry si ovšem ze všeho vyjmenovaného vysloužily výsadní postavení...

Disney Infinity předvádí sandboxové závodění á la Cars

Na jednu stranu je trošku smutné, že jediným velkým titulem, na němž Disneyho divize interaktivní zábavy pracuje, je sandboxová záležirost Disney Infinity. Ale na druhou stranu jde o projekt, kterému nelze upřít jistý potenciál. Jestli má nějaká firma v zásobě velké možství populárních a kvalitních licencí, pak je to Disney. Ano, jde většinou o světy, příběhy a postavy z animáků, ale kdo by chtěl tvrdit, že se mu alespoň některý animák od Disneye nezaryl pod kůži, tak lže a má figurky z daného filmu pod polštářem!

Tvůrci FlatOutu ukazují svůj nový závodní titul

Věřili byste tomu, že už je to přes 6 let, co vyšla poslední nová hra v sérii FlatOut? Možná se tomu těžko věří, vždyť něco pod názvem FlatOut 3 vyšlo před dvěma lety. Jenže pozor, to byl paskvil z dílen nizozemských ultrabudgetářů Team6. Ten pravý FlatOut, ten od Finů z týmu Bugbear, vyšel naposledny opravdu v roce 2006 jako FlatOut 2.

Crysis 3 – recenze multiplayeru a konečné hodnocení

V recenzi singleplayerové části Crysis 3 bylo zdůrazněno, že tato série budí pozornost především svým skokovým grafickým zpracováním. Crytek však své nynější multiplayerové ambice dával hlasitě najevo a online složce jsme se tudíž rozhodli věnovat zvláštní prostor. Ostatně, když hlava studia už dlouho před vydáním Crysis 3 řekne, že svou budoucnost vidí na internetu a promuje při tom svou úspěšnou free-to-play střílečku Warface, člověk si domyslí, že by se toto směřování mohlo týkat i završení známé série.

Pravidla Klubu rváčů

Nedílnou součástí každého dílu našeho podcastu Klub rváčů je závěrečné pravidlo Lukáše Grygara. Občas je vtipné, občas poučné a občas... je úplně mimo. Ale o tom už se můžete přesvědčit sami. S vydatnou pomocí dvou našich věrných posluchačů, Petra Mervarta a Milana Janovského, jsme pro vás dali dohromady (občasně) aktualizovaný seznam pravidel našeho Klubu rváčů, který narůstá každým týdnem, vždy s novým podcastem. Pravidla Klubu rváčů můžete odebírat také na speciálním Twitteru!

Představení PlayStation 4 čtyřikrát jinak aneb, co člověk, to názor

Nedávné představení konzole PlayStation 4 vzbudilo logicky vlnu dosti různorodých emocí. Nejenom obecně, mezi hráčskou a laickou veřejností, ale i v naší redakci. Každý z nás pojímá předvedený hardware, hry, služby a celkové plány trošku jinak, podle toho, co je pro něj u konzole důležité. A ještě než se o tom příští týden pohádáme v přímém přenosu ve Fight Clubu, nabízíme vám vhled do myšlenek čtveřice redaktorů v psané podobě. Zároveň to berte jako výzvu ke konstruktivní diskusi – rádi bychom znali váš názor na PlayStation 4, její funkce, hry a šance, že zaujme či nezaujme nejenom vás, ale trh obecně. Co se vám na představení PlayStation 4 líbilo, a co rozhodně ne? Nebojte se, pochlubte se.

Z pražských stínů se rodí česká hra o Golemovi

Golem. Golem? Golem?! Golem! Po uveřejnění zprávy o americké adaptaci rudolfinské legendy jsme se zaradovali – konečně někdo zapátral v neobvyklých vodách a vytáhl z nich neotřelý námět. Navíc náš, český! Naše překvapení se ještě vystupňovalo, když se pár dní na to ozvala skupina českých vývojářů s informací, že na vlastní epizodické hře Golem již pár měsíců pracují a hodlají do ní promítnout mystičnost a tajemno Prahy šestnáctého století. Na netvora rabína Löwa jdou od lesa – namísto akčního přístupu volí žánr akční adventury, a golem jako takový nebude hrát první housle.

Adventurní speciál: představení first person hororu Asylum

Loňská vlna adventurní Kickstarter mánie ještě nestihla zplodit jediný kus ovoce, a už zde máme vlnu další. Určitě všichni víte o Dreamfall Chapters, možná nevíte (ale měli byste) o retro projektu Mage’s Initiation, a třeba vám také unikla kampaň na čerstvě zafinancovaný horor Asylum. Dva projekty už mají penízky jisté, třetí vytyčeného cíle podle všeho též dosáhne, ale na všechny je ještě stále pár dnů čas přispět se svým dolarem do mlýna.