Hbití hráči ve Fallout 4 víckrát vystřelí, lépe se vyhnou úderu a dobře se plíží
Další z humorných videi vysvětlujících jednotlivé SPECIAL schopnosti ve Fallout 4 se věnuje agilitě, tedy hbitosti. Jakožto skalní hráč prvních dvou Falloutů mám celkem jasno o tom, která schopnost byla nejdůležitější. Agilita, která se odrážela v počtu akčních bodů, což vám umožnilo dělat spoustu věcí. Třeba létat jako motýl kolem Masticatora a neustále jej bodat jako včela. Každopádně, ve Falloutu 4 už se sice nebudu počítat bodíky na kolo, ale jak vysvětlí video, funkce hbitosti je víceméně stejná.
Plány Bohemia Interactive pro Arma 3 zahrnují velké updaty i datadisk
Arma 3 už má za sebou spoustu updatů, vylepšení a dodatečného obsahu, ale mašina, jíž tahle válečná střílečka je, se nezastavuje. Bohemia Interactive představili nejbližší plány, které se hrou mají. Nu a pokud patříte mezi její fanoušky, máte se skutečně nač těšit. Hned v listopadu nás totiž čeká Nexus Update, který se zaměří na přepracování klíčových prvků hry a multiplayeru.
Megalomanská realtime strategie Ashes of the Singularity se chystá do early accessu
Realtime strategiím se stále nedaří vrátit se alespoň trochu ke zlatým časům tohoto žánru. Hvězdou, která snad zazáří k lepším zítřkům by mohl být titul Ashes of the Singularity od Oxide Games, kteří hru vydají pod hlavičkou Stardocku. Hlavními trumfy by mělo být využití DirectX 12 API, vyžadování 64bitového systému a toho využívající zbrusu nový Nitrous engine.
Gobliní zabiják Styx se příští rok vrátí v nové hře Shards of Darkness
Styx: Master of Shadows bylo takové menší loňské překvapení, které se docela povedlo. Hru přijali pozitivně hráči i kritici a tak není divu, že vývojáři oznámili pokračování. To ponese název Styx: Shards of Darkness a mělo by být ještě ambicióznější, větší, rozlehlejší a vůbec lepší. Tvůrci prý na vývoj dvojky mají větší rozpočet a hra je ve vývoji už nějakých šest měsíců s tím, že vyjít by měla někdy v průběhu příštího roku.
Na PC i konzole vyšla vylepšená Director's Cut verze RPG Wasteland 2
Vylepšená verze postapokalyptického RPGčka Wasteland 2 je konečně venku, jak hlásá nově vydaný trailer. Director's Cut je dostupný na konzolích PlayStation 4 a Xbox One a samozřejmě se nezapomnělo ani na PC, kde se nová verze hry zpřístupní všem majitelům původní verze zdarma. Stačí se jednoduše podívat do vaší knihovny her na Steamu a už byste tam měli Wasteland 2: Director's Cut vidět.
Funcom vydá svůj atmosférický horor The Park na konci měsíce
První singleplayerová hra Funcomu po zhruba dekádě onlineovek je už za rohem. Vývojáři oznámili, že jejich netradiční novinka The Park vyjde na PC 27. října. Zatím se počítá pouze s Windows, o jiných platformách se Funcom ještě nezmínil. Předobjednávky jsou na Steamu a jiných digitálních službách dostupné už teď a to za 10 eur. Poté se cena posune na 13 eur.
Právě vydaná akce Bedlam mapuje vývoj žánru first-person stříleček
Bedlam je jedna z těch méně tradičních her, na které buď jen tak nezapomenete, nebo se vám z hlavy vypaří okamžitě. Na první pohled jde o klasickou střílečku, ale záhy zjistíte, že vývojáři ze studia RedBedlam vlastně mapují několik dekád vývoje akčního žánru v jedné hře. A protože tento mišmaš nedávno vyšel Steamu i jinde, můžete se sami přesvědčit o jak zvláštní titul jde.
Nadšení dabéři oznamují vydání první epizody Minecraft: Story Mode
Jedna z nejpodivnějších kombinací vývojáře a značky dnes vyšla ve své digitální verzi - první epizoda Minecraft: Story Mode od Telltale s názvem The Order of the Stone má svoji premiéru za sebou. Sérii čekají ještě další čtyři epizody, ale ta první je už k dostání v digitální distribuci GOGu, Steamu, PlayStation Network pro PlayStation 4 a PlayStation 3 a an Xbox Games Store pro Xbox One a Xbox 360.
Jason Voorhees z Pátku třináctého míří s multiplayerovým hororem na Kickstarter
Pokud bych následující zprávu psal v pátek třináctého, bylo by to jistě poněkud stylovější, ale každý týden zkrátka není posvícení a toto speciálně nešťastné datum nenastává každý měsíc. Ale tohle málem nešťastné načasování jistě autorům odpustíte a v případě pozitivního vztahu k hororům ryze béčkového ražení zavítáte na Kickstarter, kam právě dorazil světoznámý zabiják Jason Voorhees s titulem Friday the 13th.
Darwin, Dickens, Marx a královna Viktorie oživí příběh Assassin's Creed Syndicate
Dobrá, pochopil jsem, že si prostě Assassin's Creed Syndicate nezahraji, aniž bych nevěděl snad o úplně každé historické osobnosti, kterou ve hře potkám. A je třeba říct, že jich tu bude požehnaně, až to vypadá, že se Ubisoft rozhodl do hry dát kohokoliv, kdo se v té době v Londýně mohl nacházet. Není to ale vždy od věci, protože ač některá setkání působí opravdu hodně přitažená za vlasy, o jiných, u nás méně známých postavách, se alespoň rámcově někdo může dozvědět poprvé.
Way of the Samurai 4 - recenze samurajského sandboxu
Polovina devatenáctého století, Japonsko. Na mořském horizontu rozkvétají první plachty britského námořnictva, zvěstující, že země vycházejícího slunce se brzy změní jednou provždy. Období Meidži a polovynucené přijetí Západu bylo na spadnutí. Ne každý se s tím ale chtěl spokojit. Pokusíte se dosáhnout smíru? Budete nacionalisté a cizincům ukážete jen nesmlouvavé ostří meče? Postavíte se na stranu šógunátu?
Video z první hratelné verze Underworld Ascendant ukazuje souboj zlodějky s potvorou
Do vydání podzemního RPG Underworld Ascendant, které navazuje na odkaz Ultima Underworld, zbývá přinejlepším rok – to by ale museli tvůrci z OtherSide dodržet svůj odhad z kickstarterové kampaně, což se ve většině případů nepodaří. Underworld Ascendant je navíc hodně ambiciózní projekt, během jehož vývoje mohou tvůrci narazit na spoustu překážek, jejichž řešení vývoj protáhne. Ambice tvůrců i projektu jsou ostatně patrné i z prvních záběrů přímo ze hry, respektive z hratelného prototypu, jak se můžete sami přesvědčit.
GamesPlay: hrajeme Might & Magic Heroes VII s Radkem Friedrichem
Zcela podle očekávání vzbuzuje Might & Magic Heroes VII nejednu neshodu mezi hráči. Jedni jsou rádi, že hra v moderním kabátku prezentuje spíše klasickou hratelnost, druhým přijde, že to s klasickou hratelností série nemá mnoho společného, třetí láteří na bugy, čtvrtí žádné zásadní bugy nevidí... Je to jako vždycky, když vyjde nový díl Heroes, protože série je zejména v našich končinách nesmírně populární. Láďovy se sedmička docela líbila, ale přiznal jí i řadu nedostatků. A jak hru vidí Radek Friedrich, na to se podívejte sami v následujícím gamesplayi.
Modifikace Deus Ex: Revision změní grafiku i level design legendární hry
V rámci letošního výročí 15 let od vydání Deus Ex jsme se třeba dočkali zajímavého videa, ve kterém svoji hru zpětně hodnotili její tvůrci včetně Warrena Spectora. Vedle toho ale v průběhu dneška vyjde i jedna zásadní modifikace, která první Deus Ex změní nejenom po stránce audiovizuální. Ambiciózní projekt má na svědomí týmu Caustic Creative a na Steamu vyjde dokonce i s posvěcením Square Enix.
Psychologický horor Allison Road opouští Kickstarter, protože ...získal vydavatele
Z pohledu první osoby viděný a řádně děsivý horor Allison Road od studia Lilith opouští Kickstarter a s čerstvě vykrytými zády směle vyhlíží světlé zítřky. Pod svá křídla hru vzala společnost Team 17, která v poslední době krom chrlení svých Wormů z pozice vydavatele stála například za The Escapists nebo za jeho odnoží se zombíky ze série The Walking Dead.
Zombie mód v Black Ops III vrátí hráče do 40. let s noirovou atmosférou
Za dobu existence zombie módů v sérii Call of Duty stihli autoři prostřídat už několik tematických zasazení, ale i tentokrát dokázali mile překvapit. S Call of Duty: Black Ops III se totiž v rámci multiplayerového zombie módu Shadows of Evil hráči podívají do 40. let, kdy zažijí deštivou noirovou atmosféru, což v kombinaci se zombíky působí jako nápad docela originální.
Ambiciózní RPG Death Trash smíchá postapo s kyberpunkem v rozlehlém pixel-artovém světě
S ohledem na popularitu, kvality a dopad Falloutu na videoherní produkci chápu, že postapokalyptické téma na falloutí způsob je natolik lákavé, že se k němu tvůrci ve svých hrách neustále obrací – bez ohledu na konkrétní žánr, který si zvolí, a samozřejmě bez ohledu na zpracování. Tvůrci projektu Death Trash z berlínského studia crafting legends tak například zvolili ještě o fous přisprostlejší verzi postapo světa, přidali do mixu psionické schopnosti a použili pixel-artovou stylizaci, která vlastně stála na začátku celého projektu.
Hračky německý specialistů na záběrech videa z Rainbow Six Siege
Členové německé jednotky German Super-Group 9 boří můj osobní mýtus o tom, že speciální jednotky vyráží do akce vždy ve speciálním oblečení, aby zvýšili svou efektivitu. Ale Němci ne, klidně do akce za záchranu rukojmí v Rainbow Six Siege vyrazí v riflích, a v případě Moniky Weiss alias I.Q. i v růžových teniskách. No, proti gustu žádný dišputát, hlavně když přímo v akci členové German Super-Group 9 nakopou soupeřům/teroristům zadek. A soudě dle videa, které GSG 9 představuje v boji, to zvládnou s pomocí svých hraček s prstem v nose.
Středověká strategie Imperia Online se rozrostla o animované bitvy a globální mapu
Středověká strategie Imperia Online i po deseti letech provozu pořád funguje stylem, který by jí leckterá velká hra po takové době záviděla. Do hry se denně připojují stovky tisíc hráčů a vy můžete být jedním z nich. Imperia Online se navíc stále rozrůstá o nové funkce. Novinkou jsou například animované bitvy a nová globální mapa - vyzkoušet je můžete zdarma hned teď!
S prodloužením bety představili tvůrci i trojici dalších módů pro Star Wars Battlefront
Krom toho, že DICE prodloužili betatest Star Wars Battlefront o den, takže můžete hru testovat i v průběhu dneška, navíc představili další trojici módů, které nabídne finální verze hry. Konkrétně jde o módy Hero Hunt, který nabídne hru za hrdiny v asymetrickém multiplayeru proti sedmi protivníkům, dále o mód Cargo, což je obdoba klasického boje o vlajku, a posledním představeným je mód Droid Run, ve kterém se hráči musí zmocnit trojice po mapě se pohybujících droidů.