Hardwarové nároky Bulletstorm

Epic zveřejnil oficiální hardwarové nároky PC verze střílečky Bulletstorm. K jejímu...

Datum odhalení Battlefield 3

Mluví se o ní už druhý rok, každou chvíli má být představena, ale oficiálně ještě...

Šéf EA: hráči si vyberou sami, jak a zač zaplatí - stačí to umožnit

„Na konci tohoto roku bude digitální byznys větší, než byznys tradičních krabicových produktů, tečka,“ rozrazil poklidné vody herního průmyslu na počátku roku šéf EA John Riccitiello v rozhovoru pro Industry Gamers. A dodal: „Potom podle mě dokonce najdeme způsob, jak i krabicové produkty prodávat po částech a prostřednictvím předplatného a mikrotransakcí.“ Riccitiello je logicky nadšeným propagátorem digitálního prodeje, EA v tomto sektoru v minulém roce slavila slušné úspěchy a dle finančního ředitele EA Erica Browna budou v dalších letech tvořit příjmy z digitálního prodeje 20% celkový příjmů společnosti.

Gray Matter - recenze

Day of the Tentacle, Broken Sword, Monkey Island, Indiana Jones & The Fate of Atlantis. Chybí vám v tomto výčtu legendárních adventur nějaký další název? Určitě ano. A skoro bych se vsadil, že většina z vás by do pětice jmenovala některou z her série Gabriel Knight. Dáma, která stála za jejím fantastickým příběhem, se jmenuje Jane Jensen a od dob vydání třetího dílu se po ní v herním světě slehla zem. Částečně za to mohla nechuť velkých firem financovat vývoj nových adventur, částečně i její osobní ambice věnovat se knižní tvorbě.

Portal 2 vyjde s elektromagnetickým ovladačem

Na veletrhu elektroniky CES '11 byl o víkendu mimo jiné představen nový pohybový ovladač Razer Hydra, který bude přibalen i k nadcházející logické akci Portal 2. Valve vzápětí oznámili, že tomuto ovladači ušili na mítu zvláštní level pack a právě ten zachycující i následující čerstvá nahrávka z hraní. Razer Hydra jinak funguje na bázi snímání polohy v prostoru a vytváření elektromagnetického pole velkého zhruba šest stop. Samotná hra se ovládá pomocí dvou ovladačů vzdáleně připomínajících Wii Nunchuck, jak přibližuje dvojice následujících videí (druhé po rozkliku):

Jurassic Park Adventures ve stopách Heavy Rain

Třetím velkým odhalením časopisu Game Informer (vedle informací o Silent Hill: Downpour a TES...

Příběhový trailer z LittleBigPlanet 2

Sony uvolnilo nový trailer z nadcházející logické plošinovky LittleBigPlanet 2 (recenze),...

Tvůrci hororové Amnesie analyzují vlastní úspěch

Pokud se vám hororová adventure Amnesia líbila stejně jako nám, jistě vás potěší zpráva přímo od tvůrců, že se hry prodalo doposud (za 4 měsíce od vydání) přes 200 000 kopií. Poprvé za 4 roky existence je díky tomu studio Frictional Games slušně zajištěno a může bez obav o budoucnost pracovat na dalším titulu. Na blogu studia to v tradičním sumáři prozradil spoluzakladatel Thomas Grip.

Silent Hill: Downpour pod drobnohledem

Nový díl hororové série Silent Hill od brněnského studia Vatra už je díky lednovému číslu...

Ilegální PSX ROMky běží na PlayStation telefonu obstojně

PlayStation Phone (nyní už i s logem Xperia) zažil částečnou premiéru (alespoň ve formě...

První informace o Elder Scrolls V: Skyrim

Nejnovější číslo amerického Game Informeru odhalilo první konkrétní informace o RPG The...

Deus Ex: Human Revolution na tisíce způsobů

Level designér nadcházejícího sci-fi RPG Deus Ex: Human Revolution na oficiálním PlayStation...

Call of Duty: Modern Warfare s Kinectem

Série nejrůznějších hacků pohybového ovladače Kinect pokračuje tentokrát s velmi lákavým...

Frag.cz po půl roce - rozhovor s Mikolášem Tučkem

Spuštění online půjčovny Frag (test služby) v létě minulého roku přišlo, jako blesk z čistého nebe. Podobný koncept není úplně běžný ani v zahraničí, natož ve zpátečnickém prostředí naší malé republiky. V té době jsme byli sami zvědaví, jak se bude projektu dařit a zvědaví jsme pořád, i když je Frag zcela evidentně ještě pořád v záběhu a na větší hodnocení je ještě brzy. Přepadli jsme tedy Mikoláše Tučka (určitě ho znáte jako šéfredaktora a později zástupce šéfredaktora magazínu Score), aby nám na rovinu řekl, jak na tom Frag je, kam směřuje a co lze od služby do budoucna čekat.

Strážci míru z Star Wars: The Old Republic

Poslední rozsáhlé singleplayerové dojmy z onlinovky Star Wars: The Old Republic jste si mohli přečíst během loňské E3, tehdy ale byli novináři omezení pouze na hraní za třídu Sith Inquisitor. Nyní si LucasArts znovu pozvali zástupce několika herních médií a nechali je vyzkoušet si hru za protipól inkvizitora: třída s názvem Jedi Consular má totiž za prvotní a věčný cíl, aby byl zachován mír v galaxii.

Návody, češtiny a cheaty z ABCgames

Z týdenního souhrnu nově přidaných materiálů na webu ABCgames stojí určitě za vyzdvihnutí třetí část návodu pro skvělé RPG Fallout: New Vegas (recenze) a kompletní návod pro DLC Mafia 2: Joe’s Adventures. Ne že by přídavek k české hře byl extra tuhý, ale návod se hodí už jen proto, aby vám něco neuniklo. Neobsáhlejší je však tento týden sekce trainerů, z nichž by se vám mohly hodit kousky pro Precursors (článek), Alpha Protocol, White Gold (Xenus 2) a další komplexní hry. Kompletní výpis nových materiálů na ABCgames po rozkliku.

Skončí JoWood kvůli Gothicu?

JoWooD Entertainment v pátek u vídeňského obchodního soudu oficiálně vstoupila do insolvenčního řízení. Správní rada firmy uznala, že její kroky směřující k restrukturalizaci firmy a vyřešení dluhu nelze ani po 6. lednu považovat za účinné, a od tohoto dne je JoWood oficiálně v insolvenčním řízení. Všichni zástavní věřitelé firmy z posledních čtyř let, kdy firmě vznikal dluh, se mají přihlásit přímo u JoWoodu, aby tak mohli mít na restrukturalizaci přímý vliv.

Warren Spector o chybách dnešních vývojářů

Legenda mezi herními vývojáři Warren Spector nedávno dokončil svoji ambiciózní akční adventuru Epic Mickey a právě u této příležitosti autora hry zběžně vyzpovídal server Develop Online. "Mrzí mě, že herní vývojáři se dnes stále zaměřují jen na bojové mechanismy a renderovací techniky místo toho, aby svoji energii a snahu směřovali k důležitějším věcem. Měla by nás spíš zajímat umělá inteligence mimo akční sekvence a měli bychom usilovat o to, aby byly dialogy mezi postavami stejně náročné jako souboje," tvrdí Spector. Podle něj současným hrám chybí také interaktivnější a zábavnější podání příběhu, namísto kterého vývojáři uprostředňují lákavější vizuální složku hry a příliš okaté akční scény.

Pán prstenů zdarma - příběh o tom, jak LOTRO vstalo z popela

Zadarmo ani kuře nehrabe. Zahrát si zadarmo epické MMORPG ze světa Pána prstenů ale možné je. Hra Lord of the Rings Online amerického studia Turbine totiž na podzim minulého roku přešla na model Free-to-Play. Nebo je v tom nějaký háček? Podívejme se na F2P LOTRO z pohledu hráče, který ve hře žije už déle než tři roky.

Vývojářský deníček z MotorStorm: Apocalypse

Evolution Studios vydali první vývojářský deníček ze závodů MotorStorm: Apocalypse, který...