Raziel a Kain v Lara Croft and the Guardian of Light
(Anti) hrdinové upírské série Legacy of Kain / Soul Reaver, jmenovitě Kain a Raziel, se...
Co přinesl masivní update pro Gran Turismo 5
V recenzi jsem si stěžoval na několik nedodělků. Je vidět, že tvůrci berou výtky komunity vážně a mnohé z nich se podařilo v patchi 1.05 odstranit. Stíny jsou trochu lepší, stejně jako prach, mechanické poškození je dostupné v Practice i v Arcade módu, kde teď může konečně soutěžit 16 vozů současně. Oficiálně byly oznámeny následující změny:
Nail'd - recenze
Je snadné být k offroadovým závodům na PC skeptický, obzvlášť po tom, jakou hrůzu předvedl FUEL od Codemasters. Prázdného místa na trhu se rozhodl využít rakouský Deep Silever, který zapřáhl polské programátory ze studia Techland. Ti jsou známí především svými westernovkami Call of Juarez. Nejsou ale nováčky ani v závodních hrách, mají za sebou například povedené Xpand Rally nebo poněkud obskurní FIM Speedway Gran Prix. U Nail’d však zapomeňte, že se kdy žánr závodních her spojoval se simulátory, jeho pojetí je čistě arkádové.
Microsoft chce s Windows 8 podpořit PC hraní
Nový operační systém tu ještě není, ale zdá se, že si je Microsoft vědom potenciálu, který skrývá současný boom free-to-play MMO, stejně jako silných osvědčených značek jako je StarCraft a hodlá za pomoci Windows 8 oživit a podpořit hraní na počítačích.
EA zjistila, že reklamy ve hře moc nevydělávají
Tohle zjištění není až takové překvapení. Podle EA, přesněji řečeno jejich hlavního manažera pro free-to-play projekty, Bena Cousinse, není přítomnost reklam přímo ve hře tak výdělečná, jak se čekalo a rozhodně nemůže konkurovat mikrotransakcím. „Byznys kolem in-game reklam neroste tak, jak si mnozí lidé představovali. Profit z nich není nijak velký“.
Portal 2 vyjde v dubnu pod patronátem EA
Pokud se stejně jako většina herní komunity těšíte na druhý díl geniálního Portalu,...
Podle tvůrce Braidu jsou nezávislé hry na PSN lepší
Jonathan Blow předminulý rok svou geniální časovou hopsačkou Braid okouzlil celý svět a ukázal, že nezávislé hry má cenu pozorně sledovat.
Nové Dungeons & Dragons RPG přijde příští rok
Atari má stále v prackách cennou značku Dungeons & Dragons a rozhodně nehodlá nechat tento někdy více, někdy hůře zpracovaný potenciál zahálet.
Žaloba Activision na Infinity Ward rozšířena i na EA
Jen jsme napsali, že Riccitiello nemá Activision v lásce a hned se ukazuje, že animosita je vzájemná. Activision se soudí s bývalými šéfy Infinity Ward, Jasonem Westem and Vincem Zampellou a nyní k nim přidali i EA. Pokud jste tuto kauzu minuli, vězte, že na začátku byl okamžik, kdy v březnu do kanceláří Infinity Ward vtrhla ochranka Activisionu a vyvedla oba zmíněné muže s tím, že jsou vyhozeni pro porušení subordinace. Oba se prý měli několikrát setkat s Johnem Riccitiellem z EA a jednali s nimi o opuštění Activisionu a přechodu pod křídla EA. Problém Activisionu ovšem nastal ve chvíli, kdy se v protestu zvedlo skoro padesát členů Infinity Ward a odešlo za bývalými šéfy. Že není situace jednoduchá naznačuje zpráva, že Infinity Ward údajně nedostalo nasmlouvané prémie z prodejů Modern Warfare II. Ve výsledku dvojka vývojářů žalovala Activision a Activision žaloval je. Tím ovšem celé divadlo neskončilo, tím teprve začalo.
Obrana hradu v Shogun 2: Total War a dva (ne)stratégové
Zajímavé video ukazující mnoho ze specifických prvků chystaného dalšího dílu strategické série předvádí obranu hradu před AI útočníkem. Určitě vás bude zajímat, kdo jsou ti dva naprosto otřesní stratégové, kteří bitvu projeli na celé čáře – ukažme si na ně, Kieran Bridgden and Ingimar Gudmunsson, vývojáři z Creative Assembly. Než bychom ale rozebírali, kde všude udělali chyby (všude), podívejme se na to, co odlišného nás v novém Shogunovi čeká. Jako první je třeba ocenit opravdu vynikající grafické zpracování. Sníh poletující nad plání je stylový, a když počkáte, ke konci videa uvidíte i detailnější záběry bojujících jednotek, jejichž animace je skutečně na vysoké úrovni. Co se týče právě bojů, je zřetelné, že tentokrát bude realisticky aplikován dobový styl střetu, takže žádné sražené pevné řady, ale pěkně promíchání jednotlivců a osobní souboje.
Riccitiello: S Activision nesoucítím, dělá hrozné chyby
V herním průmyslu je zvykem, že každá éra má svého veřejného nepřítele číslo jedna, kterým je většinou velká a hamižná společnost.
LittleBigPlanet 2 servíruje demo a datum vydání
Nedávná prezentace univerzálnosti in-game editoru LittleBigPlanet 2 posloužila jako lákadlo na výbornou. A pokud jste se hře na udičku chytili, můžete se pořádně zaháknout v demoverzi, která dnes vyjde na PS Storu. Půjde o ukázku příběhového módu hry, ze kterého pochází i níže uvedený trailer, a ve kterém sice nebudou všechny ty skvělé minihry ukázané v těchto videích, ale minimálně omrknete nápaditost úrovní, jež se pod rukama game designérů v Media Molecule zrodily.
Vyšlo DLC Dead Money pro Fallout: New Vegas
Bethesda dnes vydala první stažitelný přídavek pro akční RPG Fallout: New Vegas, který se jmenuje Dead Money a společně s třemi zajatci v něm budete usilovat o nález legendárního pokladu kasina Sierra Madre. Autoři slibují nový terén, netušená rozhodnutí i zbrusu nové nepřátele, víc konkrétních novinek o přídavku prozradil producent Jason Bergman ve včerejším podcastu Majora Nelsona. Podle něj je hlavní úkol z Dead Money především zcela samostatný, zabere mezi čtyřmi až šesti hodinami a nijak nesouvisí s hlavní dějovou linkou New Vegas.
Stahujte demo Dead Space 2
Pět týdnů před vydáním plné verze EA splnili slib a dnes konečně uvolnili xboxové demo hororu Dead Space 2. Stažení téhle hratelné ukázky (1,2GB, mirror na Xbox Live Marketplace) je zatím podmíněné vlastnictvím placeného zlatého účtu, od zítřka bude v Evropě stejné demo k dispozici i na PlayStation Network.
Konec temným mapám v Gears of War 3
Oblíbenost multiplayer map ze střílečky Gears of War 2 byste mohli seřadit i bez znalosti...
Trailer a obrázky z Operation Flashpoint: Red River
Codemasters do světa vypustili nové assety z válečné FPS Operation Flashpoint: Red River. Vedle...
Tři příběhové cesty z Dragon Age II
Nejnovější vlna preview fantasy RPG Dragon Age II odhalila mimo jiné způsob, jakým se bude ve...
Čtenářská recenze: Silent Hill: Shattered Memories
Počet fanoušků Games.cz na Facebooku se zvedl o další stovku, což znamená, že vydáváme další čtenářskou recenzi, jak jsme minule slíbili. A pořád platí, že k tomu do budoucna přistoupíme pokaždé, když se počet našich fanoušků na Facebooku zvedne o 100. A nyní již recenze od Nyctalopa (původní znění najdete zde).
Stojí za pozornost: ručně dělaná adventure The Dream Machine
Adventury od nezávislých tvůrců, ať už jsou za pár babek, nebo zcela zdarma, se již dávno staly použitelnou alternativou klasických „komerčních“ adventurek. A někdy je i překonávají, ať již zápletkou, zpracováním postav a problémů/puzzlů, nebo také grafickou stylizací, což je příklad zajímavého projektu The Dream Machine.
Kompletně přepracovaná Hydrophobia Pure
Dnes nade vše očekávání vychází překvapivá Hydrophobia Pure aneb důkaz toho, že vývojáři si odezvy svých fanoušků cení. Po velmi rozporuplném přijetí vodní akce Hydrophobia totiž její autoři z Dark Energy Digital šli do sebe a místo drobných updatů hru kompletně přepracovali, takže její nová verze obsahuje stovky a stovky změn. Jmenuje jen několik těch zásadních: lepší systém kamery, snadnější orientace na mapě, nové efekty nasvícení, dynamičtější prostředí, lepší puzzly, pohodlnější systém soubojů, kompletně přepracované ovládání...