V úkrytu se tentokrát budete moci přikrčit, střílet naslepo nebo odsud - bez možnosti, že vás nepřítel trefí - přeběhnout do dalšího nejbližšího bezpečného místa. Aby autoři vyšli vstříc i hráčům méně zdatným v týmových střílečkách, čekají vás i různá zjednodušení: např. kontextuální tlačítko, které váš tým zaúkoluje tím, co má zrovna v dané situaci nejlépe udělat. Třeba postačí namířit kurzor na dveře a umělá inteligence vašich kolegů už sama zjistí, kudy dovnitř nejlépe vniknout tak, aby se nikomu z vašich nic nestalo.
Tzv. informační interface z hraní se zase inspiruje skenery na letištích, takže ve velmi podobném vizuálním podání vám vysvětlí, kde si na mapě máte dávat pozor nebo kdo z vojáků ve vašem zorném poli je vybavený zbraněmi. Pokud tímto módem proženete konkrétní situaci, dozíte se třeba, že za dveřmi garáže je schovaných šest teroristů, že dovnitř vedou tři vstupy a že rukojmí klečí s brokovnicí u hlavy. To už je slušný start, ne?