Titanfall nevyjde na PS4, Assassin's Creed IV DLC zase na Xboxu
Skoro by se zdálo, že s ohledem na vývoj současné generace konzolí a nástup next-genu mají exkluzivity utrum. Kromě pár stěžejních titulů z dílen Sony a Microsoftu se většinou hry třetích stran stávají maximálně exkluzivitou časovou. Tedy zdálo by se, ale zjevně to neplatí a trocha toho přetahování zde bude i do budoucna.
Ryse: Son of Rome chce, abyste bojovali za Řím
Je to jen sychravým ránem nebo Crytek balí další tunu klišé a pitomostí do hezkého kabátku? To, že Crytek staví v Ryse: Son of Rome Koloseum dřív, než tomu bylo ve skutečnosti, považuji za chybu pitomě úsměvnou. To, že opakovaně ukazuje krásné vizuály a do toho kydá jednu pitomost za druhou, už moc úsměvné není. Klišovitá zápletka, klišovité dialogy, smrtelně vážně se tvářící hra...
V 2. sezóně Walking Dead si zahrajete za Clementine, první epizoda vyjde do Vánoc
Slíbené oznámení druhé sezóny epizodické adventurní série The Waking Dead dnes přišlo s prvními obrázky, trailerem (najdete v článku) a základní informací o zápletce. Druhá sezóna naváže na příběh holčiny Clementine, za kterou si v následujících pěti epizodách zahrajete. První epizoda vyjde na PC, Mac, iOS, PS3, PSV a X360 ještě před Vánoci s tím, že další čtyři kousky budou vycházet postupně ve čtyř až šestitýdenních intervalech.
EA ruší vývoj F2P verze Command & Conquer a chystá něco jiného
Electronic Arts nečekaně ruší vývoj free to play multiplayerové strategie Command & Conquer a rozpouští tvůrčí tým BioWare Victory (dříve Victory Games), vedené veteránem série Might and Magic Jonem Van Caneghemem.
Upište zombíky k smrti s nečekaným vydáním Typing of The Dead: Overkill
Snažil jsem se učitelce předmětu "Psaní na stroji" namluvit, že The Typing of the Dead je mnohem lepší trénink, než pitomý domácí úkol podle učebnice s větami jak ze slabikáře. Nepochodil jsem a koule mě neminula. Stejně mi ale maniakální likvidace zombíků psaním určených anglických slov pomohla, abych tím zatraceným předmětem prolezl. A nebýt toho, asi bych nikdy nedělal tuhle práci. Ostatně, mojí jedinou kvalifikací je, že umím docela rychle psát. Jestli to není jen dojem, ale skutečnost, si můžu nově ověřit díky dneska vydanému The Typing of The Dead: Overkill. Bez předchozího oznámení dneska Sega tento „remake“ The House of the Dead: Overkill z Wii a PS3 vydala na Steamu, kde hru rovnou nabízí v rámci helloweenských slev za poloviční cenu.
Multiplayerový trailer signalizuje dnešní vydání Battlefield 4
Při zběžném pohledu na internety se zdá, jakoby se herní svět rozdělil na dvě půlky. Jedna se třese nebo už hraje Assassin’s Creed IV, zatímco ta druhá se pustila do hraní Battlefield 4. Jakoby ty čtyřky měly mít letos nějaký význam… A zatímco recenzi AC IV už jsme vám odpoledne nabídli, na zhodnocení BF 4 si od nás budete muset pár dní počkat. Do hry se dostaneme stejně jako vy všichni ostatní až s vydáním hry, přičemž s ohledem na to, že BF 4 je primárně multiplayerová záležitost, by stejně by nemělo smysl hru hodnotit bez zkušenosti z ostrého provozu.
Shadowmantle rozšíří Neverwinter o nové povolání a dobrodružství
Free-to-play onlineovka Neverwinter se dobře etablovala na poli onlinovek a chystá se pro ni už druhý modul. Jmenuje se Shadowmantle a přinese nové povolání, po kterém hráči volali. Ranger nebo také Hunter Ranger bude povoláním, které kombinuje boj na blízko a na dálku.
Assassin's Creed IV: Black Flag - recenze
Nestává se tak často, aby mi po nějaké hře zůstala v ústech stejná pachuť jako po dohrání Assassin's Creed III. Produkčně solidní hra, která ale nezvládla ukočírovat scénář a mnohé herní mechaniky, iritovala zejména tím, jak dokonale zazdila svůj potenciál. V jednu chvíli vás potěšila, v druhé profackovala. Když krátce po vydání trojky Ubisoft oznámil ryze pirátský Assassin's Creed IV: Black Flag, nemohl jsem se ubránit skepsi.
Autor hudby k World of Warcraft založil skupinu zaměřenou na herní hudbu
Jason Hayes je hlavní skladatel hudebního doprovodu World of Warcraft. Před nedávnem oznámil, že založil Critical Hit, orchestrální hudební skupinu, která se bude soustředit na interpretaci herní hudby a rovnou vydá i debutové CD, které vyjde pozítří. Critical Hit se může pochlubit zkušeným a širokým ansámblem, o němž si můžete přečíst na oficiálních stránkách.
Fable Legends bude díky Unreal Enginu nejhezčí ze série
Kooperativní RPG akce Fable Legends vzbuzuje velmi opatrné pohledy. Nikdo moc neví, zda se dokáže Fable oklepat z předchozích nezdarů. Nicméně, částečný odklon, který vězí v propracované kooperaci, naznačuje, že to tentokrát v trochu jiném žánru vyjde. Navíc, Lionhead Studios se v nejnovějším blogu chlubí, že díky možnostem Unreal Engine 4 hra bude vizuálně atraktivnější, než její předchůdkyně.
Sci-fi RPG The Mandate předvádí bitvu ve vesmíru i se sbory
Kickstarterový projekt The Mandate (viz náš článek) ještě nemá ani zdaleka vyhráno, ale i když nevybral ještě ani polovinu požadovaného půl milionu dolarů, nedá se říci, že by byl bez šance. Vždyť zbývá ještě více, než měsíc. Měli bychom mu držet palce, protože ambice The Mandate nechybí a pokud by se hra povedla, čekalo by nás RPG křížené s vesmírnou strategií, kterou doplňuje propracovaná diplomacie.
Akční RPG Dark Eye: Demonicon konečně vyšlo, připomíná trailer
Populární německé fantasy universum Das Schwarze Auge (The Dark Eye) ožilo v posledních...
Taktické RPG Confederate Express sází na stylizaci a náhodně generované prostředí
Pokud vám nevoní retro stylizace a pixelová grafika se sprity, otočte jedním klikem virtuální list. Taktické RPG Confederate Express se snaží zaujmout právě uvedenou grafikou, i když hlavním důvodem, proč zrovna já jsem tvůrcům z týmu Kilobite sednul s radostí na lep, je představená koncepce hry. Jako poslíčci budete v Confederate Express doručovat se svým pečlivě vybraným týmem balíčky různé velikosti či důležitosti z místa na místo ve světě, který se pro každou novou misi náhodně generuje a je nebezpečný nejenom kvůli zombíkům, ale i rebelům a konfederační armádě.
Osamělý robot a opuštěný svět na videu z co-op puzzlovky Reset
Poprvé jsme o hře Reset psali v únoru minulého roku, ale navzdory času, který mezitím v řekách protekl, stále víme jen to, že půjde o kooperativní hru pro jednoho hráče s prvky mystéria, noirovou stylizací, cestováním v čase, jímavým příběhem a hádankami. Tvůrci z Theory Interactive si další detaily nechávali celou tu dlouhou dobu pro sebe, ale brzy by se to mohlo změnit. V článku se Reset představuje s novým trailerem, který obsahuje záběry ze hry. A společně s jeho vydáním by mělo velmi brzy dojít ke spuštění crowdfundingové kampaně, která snad přinese nové informace.
Ukázka grafických efektů z PC verze Assassin's Creed IV
Recenze Assassin’s Creed IV pomalu vyskakují na celém internetu (naše vyjde během několika málo hodin) a fanoušci už se mohou těšit, že dnešní noc stráví celou v Karibiku jako svědci dobrodružství piráta Kenwaye. Ale ne všichni. Dnes totiž Assassin’s Creed IV vychází pouze na konzolích PS3 a X360, PC, WiiU a next-gen verze hry se na trhu objeví až 22. listopadu. Používat výraz „až“ je možná poněkud přehnané, vždyť je to jen pitomý měsíc čekání, s nímž by neměl být problém, když je tu spousta jiných zajímavých her na obzoru. Ale s ohledem na to, jak jsou PC hráči citliví na posunuté vydávání PC verzí multiplatformových her, je i ten měsíc hodně.
Football Manager 2014 - recenze
Drahý kamaráde a příteli Football Managere, toho času 2014, známe se už nějaký pátek. Je to vlastně už přes deset let a to ses na začátku jmenoval jinak. Prožili jsme si svoje, na tisíce hodin bych to odhadoval. Probdělé noci na vysoké škole, kdy jsme druhý den kašlali na přednášku, protože jsme chtěli dostat Rotherham o patro výš. Někdy nás taky chytl rapl a klávesnice nepřežila nával cholerického šílenství zcela ve zdraví.
Představení horde módu Extinction pro Call of Duty: Ghosts
Nepotvrzené informace byly dle předpokladu akurátní (viz odpolední článek). Extinction je nový herní mód, který v Call of Duty: Ghosts nahradí mód se zombíky. Namísto mumlajících bezmozků po vás v Extinction půjdou dosti agilní příšery s velkými zuby i apetitem, které dokáží skákat a jsou setsakra rychlé. Kam se na ně hrabe zombík!
Trine 2 vyjde na PlayStation 4 s podporou 3D
Trine 2 je nejenom na pohled nádherná hra, ale ještě ke všemu je to zábavná hra. Devítka v naší recenzi jasně svědčí, co si o výtvoru finských vývojářů z Frozenbyte myslíme. Stejně tak si myslíme, že je dobrý nápad cpát Trine 2 na všechny platformy, které tohle akčně-logické dílko unesou – třeba PlayStation 4. Aktuální oznámení Trine 2: Complete Story, která vyjde na PS4 se vší pravděpodobností souběžně se zahájením prodeje samotné konzole, nabídne obsah základní hry, ale i obsah z datadisku Goblin Menace a tajnou úroveň Dwarven Caverns.
Kouzelná upoutávka na Samorost 3 činí čekání do 2015 snesitelnější
Samorost 3 je pořád v nedohledu, což je s ohledem na kvality prvních dvou her (obě dvě si můžete vyzkoušet na webu tady a tady) představa děsivá. Přeci jenom snesitelnější se stává v okamžiku, kdy si uvědomíme, že nedohledno má v tomto případě trvat "jen" do roku 2015.
Videa z Ryse: Son of Rome ukazují boj bez krve a výrobu zbraní
Zmínku o hraném seriálu na motivy akční hry Ryse: Son of Rome z homepage Xbox.com někdo šikovný odstranil, protože byla zveřejněna nedopatřením a příliš brzy. Něco hraného na motivy Ryse si přeci jenom pustit a prohlédnout můžete. V článku najdete hranou TV reklamu na Ryse: Son of Rome, která oproti filmům a seriálům z prostředí starověkého Říma působí jako nedochudče. A navíc se bojí ukázat byť jenom kapičku červené krve, což je s ohledem na záběry boje z krvavé arény poněkud přízemní přístup.