Soutěž s JRC a Cenegou o dárkové předměty Dark Souls II
28. 3. 2014
|
Inzerce
Dříve než se vypravíte do ponurých kobek a temných zákoutí světa Drangleic, zasoutěžte si s námi o dárkové předměty s tematikou hry Dark Souls 2. Série Dark Souls (včetně svého předchůdce v podobě hry Demon's Souls) si získala širokou základnu fanoušků, a to i navzdory tomu, že své hráče ustavičně trápí a frustruje. Za jiných okolností by to mohlo být vyčítáno jako nedostatek, nikoliv však zde.
Assassin’s Creed Comet bude příběhem námořníka Shaye
Po několika spekulacích si Ubisoft přestal hrát minulý týden na schovávanou a oficiálně oznámil Assassin’s Creed Unity, který vyjde na současnou generaci konzolí a PC. Pořád ale čekáme, jestli Ubisoft potvrdí i druhý díl skládačky - další novou hru v sérii, která by měla vyjít ještě letos pro minulou generaci konzolí. Tuhle úlohu by měla na svá bedra vzít hra Assassin’s Creed Comet, o které se mluví ze všech stran, jen ne z oficiálních zdrojů.
Nové video představuje partyzánský způsob boje v Arma 3
Chvíli to trvalo, ale Arma 3 je po rozdělení singleplayerové kampaně na tři samostatná DLC konečně kompletní. Poslední DLC s názvem Win vyšlo nedávno, ale to neznamená, že Arma 3 končí. Bez pochyby budou následovat minimálně patche a komunita žije dál, čehož je důkazem i nové video od Dslyecxi. Ten ve spolupráci s Bohemia Interactive produkuje sérii video tutoriálů, které představují různé aspekty komplexní Army.
1954: Alcatraz - recenze
Stejně jako v kterékoli jiné profesi, i jako herní vývojář toho dříve nebo později začnete mít plné zuby. Třeba Ken Levine by o tom mohl rovnou psát romány. Není ale zdaleka jediný, koho dostihla tvůrčí krize. Zatímco někdo zavírá krám, jiný se to snaží překonat experimenty a rozpačitými odskoky k netypickým žánrům.
Carmageddon: Reincarnation se řítí na Steam s vtipným videem
Žijeme vskutku v nové zlaté éře pro herní byznys – kdo by ještě před nějakými dvěma, třemi roky čekal, že se vrátí tolik starých řemeslníků a značek, jako třebas i croudfundovaný Carmageddon? Ten se sice pod jménem Carmageddon: Reincarnation vylíhl na Kickstarteru už v květnu 2012 a stále se intenzivně kuchtí, kdo by se však hry nemohl dočkat, ode dneška si může na Steamu vyzkoušet její Early Access verzi.
Chicago z Watch Dogs chce být skutečně živým městem
Urbanistický podvečer pokračuje dalším severoamerickým městem, tentokrát Chicagem. To vykresluje nejnovější trailer z "GTA pro hackery" Watch Dogs. Krom (samozřejmě zmenšené) verze metropole samotné je hráčům rovněž slíbeno měnící se počasí a denní doba, zajímavěji však z hlediska virtuálního města zní představení běžného života obyvatel Chicaga.
ReRoll, který chce pojmout Zemi, zatím zmapoval centrum Montrealu
Když se před měsícem ozval Ubisoft s nápadem na hru ReRoll, která by pro své potřeby užívala digitalizovanou verzi celé planety, naší planety, poloměr 6378 km atd, vyvolalo to oprávněné pochyby o životaschopnosti celého konceptu i mentálním zdraví vývojářů. Nyní se ReRoll připomíná videem, v němž vykreslí virovou epidemii šířící se 1:1 zpracovaným centrem Montrealu. Jednoho při pozorování nahlodává červík pochybností (nebo naděje), jestli by Ubisoft nakonec skutečně celý záměr nemohl zvládnout.
Trailer na Goat Simulator se inspiroval u Dead Island
OK, všichni (nebo alespoň část z nás) jsme se u původního videa Goat Simulator nasmáli, překlikli záložku prohlížeče a život šel v poklidu dál. Jenže pak se vývojáři z Coffee Stain Studios rozhodli svůj vtípek po nátlaku veřejnosti přetavit do skutečné hry. Šířené mezi lidi. Prodávané za peníze. A ta nyní vyhrožuje aktuálním datem vydání podpořeným launch trailerem.
Gamesplay: Pavel hraje černobílou akční detektivku Betrayer
Hororová nebo spíše mysteriózní akční detektivka Betrayer od Blackpowered Games nutně musí zaujmout na první pohled svým stylovým černobílým zpracováním. Sice od něj v některých herní pasážích upouští, ale jde o skvělý prostředek jak hru prodat. Jestli se za černobílým „pozlátkem“ skrývá i něco víc, v tomto případě zajímavá, strašidelná a hlavně zábavná hra, se pokusil Pavel rozklíčovat v následujícím GamesPlayi.
Taktika po vzoru Enemy Front připomíná první Crysis i první Call of Duty
Enemy Front, střílečka z druhé světové války s nejdrsnějším žurnalistou všech dob, se vybarvuje do krásy nesmírné. Mimo opulentní grafiky titul slibuje otevřené mise v CryEngine 3 s kombinací akce a stealthu na způsob Dishonored, stejně jako dějiště hned několika kritických míst druhé světové. Donedávna sice hra dostá podezřele mlčela o tom, jak se vlastně bude hrát, nyní se ale konečně chlubí s tím, jak samotný průběh hraní a volba možností při řešení situací bude vypadat.
Warhammer 40,000: Eternal Crusade žije a vysvětluje co se děje
Jedním z největších herních projektů, které se týkají universa Warhammer 40,000 je titul, který k názvu settingu nese podtitul Eternal Crusade. V té záplavě MMO jste možná něco pozapomněli, tak stručné shrnutí. Půjde o free-to-play MMO založené primárně na akci a to PvP s trochou toho PvE, které obstarají Tyranidi.
Sledujte Fight Club Speciál o Dark Souls II
Zatímco někteří z vás čekají na vydání PC verze Dark Souls II (vyjde 25. dubna), řada z vás už si prožila desítky a stovky úmrtí v konzolových verzích - stejně jako trojice hostů, kteří si o svých zážitcích přišli popovídat do Fight Club speciálu.
Real-time strategie Meridian: New World míří na Steam
Steam Early Access do svých řad přivítá další nadějný projekt, real-time sci-fi strategii Meridian: New World. Jak jsme psali loni v létě, hra se vehementně snaží tvářit jako tituly ze zlatého věku RTS žánru z konce 90. let, především pak jako vyleštěný původní StarCraft. Osahat si hru na vlastní myš bude možné už od 4. dubna.
Válečná taktická akce Insurgency přichází s updatem Molotov Spring
V naší recenzi od Daniela Kremsera si akce Insurgency vysloužila pochvalu pro svou krutou a uživatelsky nesmiřitelnou simulaci válečných přestřelek, zároveň však zazněl stesk nad nemnoha multiplayerovými módy. Právě to má napravit první z mnoha updatů, které na Insurgency zamíří. Jmenuje se Molotov Spring a nabídne právě to, co Danielovi nejvíce chybělo.
3D Realms reagují na obvinění Gearboxu, Duke Nukem je prý jejich
Jak se zdá, Duke Nukem Forever nás bude bavit, nejspíše donekonečna. Co na tom, že hra samotná byla přinejlepším průměrná (ve skutečnosti se nabízí i jiná paleta výrazů), situace kolem ní a jejího vývoje je totiž i roky po jejím vydání daleko vtipnější! Poté, co se 3D Realms (které DNF vyvíjelo, než si nadělalo dluhy) a Gearbox (které hru ke své smůle dokončilo a k naší smůle i vydalo) už jednou loni poštěkali nad údajnými výdělky nezaplacenými Gearboxem, nyní jejich pře eskaluje právní válkou o osud značky Duke Nukem.
Videa z Hellraid zdůrazňují důležitost soubojů na meče
Fantasy rubačka Hellraid původně vznikla z modifikace přidávající pro Dead Island meče a magii. Polští vývojáři z Techland se však rozhodli first-person šermování oproti původnímu inspiračnímu zdroji ještě notně vylepšit. Jak ukazuje dvojice jejich video deníčků, jádrem pudla soubojů s kostlivci a další nemrtvou havětí má být především… realističnost.
Cheateři budou v Titanfallu přesunuti na podvodnické servery
Respawn již od data vydání svého Titanfallu sepisoval seznam cheaterů, teprve nyní na ně však dopadlo kladivo nesmiřitelné pomsty – v rámci slíbeného navýšení proticheatovacích prostředků byli všichni detekovaní virtuální podvodníci přesunuti na svůj soukromý server. Sankcionovaní hráči tak stále mohou hry užívat, budou však postaveni proti sobě podobným uživatelům.
Tajemný Arkham Knight se s Batmanem mazlit nebude
V závěru prezentace Batman: Arkham Knight, kterou vývojáři z Rocksteady připravili pro vybrané návštěvníky GDC 2014, vidíme Temného rytíře tak, jak jej známe. Poté, co jednou ze svých nových schopností, nazvanou Fear Takedown, rychle a neslyšně zlikviduje hned tři nepřátele najednou, osvobodí gothamského policajta a přikáže mu, ať počká na místě. „Zavolám někoho, ať tě tady vyzvedne,“ prohlásí známým hlasem Kevina Conroye.
GamesPlay: Tower of Guns je o zábavném umírání
Zemřeli jste! Nejde o konstatování vašeho momentálního stavu, nebojte se. Pakliže toto čtete, jste pravděpodobně stále dost při životě. Přesto jste ale zemřeli. Jde o informaci, kterou vám aktuálně křičí zblízka do obličeje Dark Souls II, ale ani Tower of Guns s ní nešetří. Do věže plné automatických rychlopalných věží vlítnete jako hurikán, a i když se zdá, že vaši ničivou práci nemůže nic překazit, nakonec na zubatou s raketometem narazíte. Znovu a znovu.
Video z vývoje Alien: Isolation mluví o strachu z nejistoty
Tentokrát se chystaná survival záležitost Alien: Isolation nevrací s na nervy brnkajícími scénami, ale spíše povídáním o tom, jak tým přistupuje k tvorbě samotné hrůzy. V mnohém se tu opakují už známé věci, ale celkově jde o příjemný poslech, který zdůrazňuje, že strach má být přítomný právě i ve chvílích, kdy vetřelce nevidíte.