Breach & Clear: Deadline přinese taktickou střílečku se zombíky

Původní Breach & Clear zabodovala na PC a iOS takticky laděnou akcí, kde se známé světové skupiny „speciálů“ jako SAS či JTF2 pouštěly do bojů, kdy rozhodovalo vaše taktizování a samotné zformování týmu. Nyní se značka vrací s trochu akčnějším a hlavně zombifikovaným pojetím v titulu Breach & Clear: Deadline, za kterým stojí Gun Media a Mighty Rabbit Studios.

NHL 15 bude tak reálná, že ukáže i praskliny ve schodech

Honba za vizuálním detailem a realističností dnešní hry provází. Proč ne, ve většině případů vede k příjemnějšímu ponoření se hry. Občas ale tato snaha přináší zvláštní věci. Kupříkladu v NHL 15 nám v rámci dalšího kroku vpřed v reálném zpracování zápasů EA Sports slibuje, že kromě reálného chování fanoušků a podoby stadionů uvidíme i praskliny na schodech v hale.

Uniklé video ukazuje novou minihru v Assassin's Creed Unity

Ubisoft by už měl něco začít dělat s úniky informací a videí, protože po předčasném prozrazení Assassin's Creed Rogue se teď objevilo další "neplánované" video, tentokrát od testera, který měl přístup k vývojářskému buildu Assassin's Creed Unity. Což je trochu bolestnější, ne proto, že se zde ukazuje nová minihra – Rift, ale proto, že video ukazuje pouhý build a ne hotovou hru, což ale už divákům nevysvětlíte.

Horor The Evil Within představuje dabéry pro anglickou verzi hry

Takhle se to má dělat. Pro dabing her není nutné brát známá jména, která ale nemusí typologicky odpovídat a nebo do dabingu „dávat srdce“ (viz třeba Fable III). Klidně vezměte hvězdy nižší svítivosti, ale herecky dostatečně kvalitní, s charakteristickým hlasem odpovídajícím postavě a potřebným zaujetím pro práci. The Evil Within vypadá, že kráčí správnou cestou, což vám načrtne i video s trojicí hereckých hvězd, které nespadají k tradičním herním dabérům a přesto nejde o snahu o nalákání na velká jména.

Krásy zničené Moskvy v traileru na Metro Redux

V pátek vyjde skalními fanoušky série a také milovníky stříleček na PS4 a Xbox One očekávaná předělávka Metro Redux, která představí původní Metro 2033 a Metro: Last Light v novém, remasterovaném světle 4A enginu, v naleštěném vizuálním zpracování. Tahle nová verze pro americký trh vyšla už včera, nás čeká až v pátek.

Multiplayer Dragon Age: Inquisition má připomínat multiplayer z Mass Effect 3

Na jednu stranu budu stále tvrdit, že RPG, která jsou primárně a dovolím si říci, že i výhradně designovaná pro jednoho hráče nepotřebují moderní přívěsek v podobě multiplayeru. Na druhou stranu jsem si právě v multiplayeru Mass Effect 3 užil dost hodin a mimo jiné ukazoval, jak zdravě zpracovat free-to-play model. Takže fakt, že Dragon Age: Inquisition bude mít velmi podobný multiplayer na jednu stranu vyvolává pocit nadbytečnosti a na tu druhou dává příslib, že dostaneme v jednom balení dodatečnou, zábavnou „hru.“

Schein - recenze

Slovíčko „Schein“ v Němčině znamená (krom jiného) „záře“. A jelikož jsou tvůrci této hry sdruženi pod hlavičkou rakouského studia Zeppelin, asi nikoho nepřekvapí, že protentokrát není její jméno jenom líbivou změtí písmenek, ale prozrazuje o hře skutečně něco víc - dokonce rovnou ústřední mechaniku hry.

Dojmy z hraní: Battlefield Hardline se pokouší o inovace v kampani i v multiplayeru

Není to tak dlouho, co se tvůrci z Visceral pokusili přesvědčit veřejnost o snaze přiblížit Battlefield Hardline realitě a stylu vyprávění z oblíbených kriminálek. Video z Hardline, promítané během tiskové konference EA na Gamescomu, mě společně s předváděčkou a vlastními dojmy z hraní přesvědčily, že nejde jen o planá slova, která by se od reality vzdalovala stejně, jako Fiat Multipla od hezkého auta.

Rozeberte si klíče do PC bety závodní hry The Crew, která nakonec poběží v 60fps

Od včerejška až do pátku 29. srpna běží další kolo uzavřené bety PC verze závodní hry The Crew od Ubisoftu, která vyjde letos v polovině listopadu. A krom toho, že na vás v článku čeká padesát klíčů, které vám cestu do bety odemknou, se tvůrci ústy komunitního manažera vyjádřili k otázce hodnoty maximálně podporovaného počtu snímků za sekundu.

Pražské studio Disney Mobile končí, zaměstnanci šli naposledy do práce

IT firmy se zaměřením na mobilní aplikace mohou v nejbližších dnech a týdnech očekávat zvýšenou frekvenci zájemců o zaměstnání se zkušenostmi s vývojem mobilních her pro nadnárodní společnost. Podle nám dostupných informací šli právě dnes naposledy do práce zaměstnanci pražského studia Disney Mobile, které vzniklo akvizicí firmy Living Mobile v roce 2005 a od roku 2007 bylo dokonce centrálou vývoje mobilních her v rámci internetové divize Walt Disney.

Po dvojici vtipných Van Helsing her chystá studio Neocore tower defense Deathtrap

Maďarské studio Neocore se po sérii solidních King Arthur her, kombinujících RPG se strategií, prezentovalo s dvojicí vtipných a herně zábavných akčních RPG Van Helsing. Jádrem her od Neocore tedy vždy byly RPG mechanismy, doplněné o postupy obvyklé pro jiné žánry. Byly, protože nový projekt Deathtrap nabídne jistou příměs RPG prvků i akce, ale v základu jde o tower-defense pro jednoho až čtyři hráče.

Tvůrci slovenského RPG Shadows: Heretic Kingdoms představují specifika stínového světa

Akční RPG Shadows: Heretic Kingdoms od slovenského studia Games Farm je už pár týdnů k zakoupení a hraní v rozpracovaného verzi na Steamu, a má za sebou už i první velký obsahový update, který vyšel na počátku srpna. Komunita okolo hry se na konto těchto aktivity utěšeně rozrůstá a tvůrci jí předhazují další video o průběhu vývoje, tentokrát zaměřené na paralelní herní rovinu zvanou Shadow Realm, potažmo na různé dovednosti hlavní postavy.

Češtinu pro PC verzi Grand Theft Auto V obstarají s podporou Cenegy a Xzone fanoušci

Přesný termín vydání PC (a PS4 i Xbox One) verze Grand Theft Auto V zatím neznáme, ale až hra někdy v průběhu letošního podzimu (snad) vyjde, měly by být k dispozici i české titulky. Cenega (český distributor hry) vyřešila nechuť Rockstaru lokalizovat GTAV do češtiny tím, že společně s internetovým obchodem Xzone sponzorují již téměř hotovou češtinu „fanouškovskou“, která vzniká s pomocí dat z X360 verze hry.

Jeden zásah a šmitec - Titan Souls sází na obtížné souboje a hledání tajemství mystického světa

Vývojářské maratony v tematickém rychlovývoji už světu daly nejeden zajímavý titul a dalšího zajímavého kousku s názvem Titan Souls se dočkáme na začátku příštího roku. Náročnou (jeden zásah = smrt) open world akci s krásnou stylizací á la Sword & Sorcery i podmanivou hudbou jsme vám ke stažení a vyzkoušení doporučovali na začátku roku (prototyp stahujte odsud) a dnes vám s radostí předávám zprávu, že Titan Souls v obsahově i herně bohatší podobě vyjde ve zmíněném termínu na PC, PS4, PS Vita, Mac a Linux. Že je o co stát (pokud vám tento styl sedí), potvrzuje i video z komerční verze původně soutěžního prototypu.

CD Projekt Red odpovídá na dvacítku otázek ohledně třetího Zaklínače

Množství dostupných informací o třetím Zaklínači by vydalo na několik obsáhlých brožur, ale než hra příští rok vyjde, bude počet otázek ze strany hráčů stále převyšovat. Tvůrci z CDP se proto rozhodli deficit ponížit zodpovězením dvacítky vybraných otázek, posbíraných na fórech a sociálních sítích. Otázky a odpovědi nabízí následující video a je dost dobře možné, že objasňuje i něco, co vás rovněž zajímá nebo snad dokonce trápí.

Hodinové video z Civilization: Beyond Earth představuje tvorbu civilizace

Jednou z nejzásadnějších odlišností, kterou Civilization: Beyond Earth nabídne oproti předchozím dílům v sérii, je výběr a nastavení základních charakteristik civilizace. Zatímco v předchozích dílech jste na začátku vybírali civilizaci či národ, který znáte z historie s tím, že mu náleží vaše sympatie (samozřejmě Japonsko!), v Beyond Earth s ohledem na použitou sci-fi tématiku podobnou možnost nemáte. Tvorba vaší civilizace v několika základních krocích je tedy v Beyond Earth mnohem více „osobní“ záležitosti - neřídíte se sympatiemi k určitému národu, ale opravdu řešíte plusy, mínusy a ideologické zaměření jednotlivých možností. Prvním krokem je konkrétně volba hlavního sponzora, jak uvidíte na záběrech hodinového videa ze hry, které podrobným komentářem opatřili Pete Murray a David McDonough z Firaxis.

Amazon kupuje Twitch za necelou miliardu dolarů - proč to dává smysl pro obě strany

Tolik propírané květnové námluvy Twitch Interactive a Google o koupi platformy Twitch.tv provozovatelem YouTube ve sňatek z rozumu nevyústili. Vedení Twitche kývlo na nabídku Amazonu Jeffa Bezose, který za službu postavenou na streamování herních videí zaplatí v různé podobě cca 970 milionů dolarů. Překvapivou informaci vynesly na veřejnost Wall Street Journal a The Information, až později ale dostala oficiální štempl v podobě tiskové zprávy Amazonu a vzkazu uživatelům Twitch.tv. A přestože reakce šéfů Amazonu i Twitche odpovídají formalitám, které se dodržují při podobných událostech, jejich nadšení z uzavření obchodu vůbec nemusí být hrané. Spojení Twitch.tv s Amazonem dává po všech stránkách smysl, rozhodně větší než potenciální spojení Twitche s Googlem.

Spintires - recenze

Nikdy jsem si nepotrpěl na auta, protože vedle Mercury Park Lane z devětapadesátého mi máloco přijde jako auto. A řídit v 21. století Mercury Park Lane z devětapadesátého není zrovna to nejpraktičtější, co můžete se svými úsporami dělat. Rád ale vzpomínám na náš rodinný Wartburg - modrý kombík, se kterým jsme se škrábali Podkrkonoším nebo Jeseníky, a ta rezavá bestie všechno dala, ošlehaná od jedlových větví a zabahněná lesními cestami kolem Rejvízu. Proč tak obšírně? Protože na Spintires se tak musí.

Půlhodina hraní Dragon Age: Inquisition přinesla spíše zklamání

Dragon Age: Inquisition se dle tiskových zpráv a mnohých vyjádření tvůrců z Bioware snaží napravit lehce pošramocenou reputaci značky zejména u fanoušků, kterým druhý díl příliš nevoněl. Hra má nabídnout především intenzivní příběhový zážitek, výborný soubojový systém a moře lokací k prozkoumání. K tomu všemu se tvůrci údajně snaží oprostit od romancí s jednoznačným sexuálním cílem a nabídnout hráči zpětnou vazbu ke všem důležitým rozhodnutím. Sliby zní hezky, ale po půlhodině hraní dema na Gamescomu jsem cítil stejné zklamání, jaké jsem zažil kdysi u předváděčky druhého dílu.

First-person adventura Maker's Eden míchá noir se sci-fi a má relaxační účinek

Náročné pondělí, nebo kterýkoli jiný těžký den v týdnu, může člověk spláchnout řadou způsobů, ale (prozatím!) jednoaktovka The Maker's Eden patří mezi ty vhodnější – minimálně vás po ní nebude ráno bolet hlava. Vývojáři z týmu Screwy Lightbulb označují hru jako textovou first-person adventuru s puzzly, vyvedenou v komiksovém stylu a nevymýšlí si ani písmenko. The Maker's Eden je o rozhovorech, prozatím minimu hádanek, krásné grafice, náladové hudbě a atmosféře, která vás na zhruba hodinku a půl zcela pohltí. Navíc je ze hry k dispozici hratelná ukázka.