Epic Games původně koupili studio v roce 2012, během vývoje Gears of War: Judgment a na to konto jej opustil i tehdejší šéf Adrian Chmielarz. Hra ale neuspěla a společně se zaměřením Epicu primárně na Unreal Engine se Epic Games Poland, jak se studio nově jmenovalo, nedostalo k dalšímu vlastnímu projektu. Na pozici vlastního týmu se tak pro Epic stali poněkud nadbyteční a tak je ten s klidným svědomím pustil.
Novým šéfem studia se stal Sebastian Wojciechowski, který i říká: „V People Can Fly jsme nesmírně nadšení z možností, které před námi leží. Budeme pracovat na nové hře a pokračuje naše spolupráce s Epicem na Unreal Engine 4. Jsme vděční Timovi a celému Epicu za naši dlouhou a úspěšnou spolupráci.“ Oním Timem je Tim Sweeney, šéf a zakladatel Epic Games, který si spolupráci taktéž pochvaluje.
Kupodivu se tak celá situace vyvinula ke spokojenosti všech zúčastněných stran. People Can Fly nepřišli o práci pro Epic, kromě Unreal Enginu pomáhají nadále s Fortnite, přičemž pracují i na nové, neoznámení hře. Epic nepřišel o jejich práci a zároveň už se nemusí starat o tým jako o svůj vlastní a může s ním spolupracovat jako s nezávislým týmem, kde ostatně tohle vše začalo. My nyní můžeme hádat, co bude onou neohlášenou hrou. People Can Fly totiž prý nadále patří značka Bulletstorm...