Tankové souboje z World of Tanks konečně zažijí i majitelé PS4
Po PC a Xbox 360/ONE se své verze tančíkových online bitev World of Tanks dočká 19. ledna i PlayStation 4. Verze hry pro PS4 ale nebude jen portem již vydaných verzí. Tvůrci ze studia Wargaming prý udělali všechny nezbytné kroky, jejichž výsledkem je podpora DualShock 4, SharePlay a PlayStation Vita Remote Play.
Westport Independent ukáže, co skutečně znamená cenzura
Unikátní simulátor editora a cenzora v jedné osobně The Westport Independent vyjde na PC, iOS a Android už 21. ledna 2016, tedy příští čtvrtek. V The Westport Independent se ujmete role editora novin v poválečné zemi, kde vládne strana Loajalistů, ale aktivity rebelů se stále stupňují. Vaším úkolem je editovat obsah novin, čímž defacto ovlivňujete názory občanů.
Mojang vydá 2D akční plošinovku Cobalt už na začátku února
Cobalt, 2D akční plošinovka od studia Oxeye, má po letech vývoje své datum vydání stanoveno na 2. února. Tehdy ji Mojang, coby vydavatel, přinese na pulty digitálních obchodů na PC, Xboxu One a Xboxu 360 a nabídne vám ji za cenu 20 dolarů. Mimo běžného hopsání bude mít Cobalt také spoustu střílení, speciální bullet time a několik multiplayerových režimů.
V minimalistickém experimentu Planet navrhujete vlastní planetu
V prohlížeči hratelná hříčka Planet vám nabídne to, co v klasických budovatelských strategiích nenajdete: absolutní klid, pohodu, žádné podmínky a extrémně omezené možnosti (dobrá, tohle vám špatná budovatelská strategie nabídnout může). Ve hře, která je spíše jen technologickým experimentem, budujete věci na celé planetě. Jenže máte k dispozici asi jen čtyři možnosti co stavět.
Retro GamesPlay: hrajeme dinosauří střílečku Turok
Co si vybavíte, když se řekne Turok? Co třeba dinosauři v mlze? No dobře, vtípky stranou. PC verze střílečky od Acclaimu a Iguana Studios ale opravdu na konto tehdy pokročilé akcelerované grafiky musela výhled do dálky maskovat mlhou, která naštěstí nezvládla zakrýt mnohem podstatnější fakt – že šlo o velmi dobrou „doomovku“, jak se tehdy říkalo, ale zároveň i akční adventuru. Předvedeme vám to na záběrech našeho dalšího retro gamesplaye.
Netradiční OmniBus si hraje s fyzikou v grafickém stylu PS1
Vývojáři ze studia Buddy Cops společně s vydavatelem Devolver Digital oznámili novou závodní arkádu OmniBus. Ta vyjde ještě letos na jaře na PC, Mac a Linux a o úplně klasické závody nejde. Podobně jako Keanu Reeves ve filmu Nebezpečná rychlost, i tady dostanete do rukou jedoucí autobus, u kterého se na brzdy nehraje.
Bohemia Interactive rekapituluje minulý rok a ukazuje nový datadisk pro Arma 3
Arma 3 je na trhu už od roku 2013, ale podle nejnovějšího videa od Bohemia Interactive to vypadá, že rok 2016 bude pro českou válečnou simulaci minimálně stejně důležitý, jako ty předchozí. Vývojáři totiž vydali video, ve kterém nejen že rekapitulují novinkami naplněný minulý rok, ale především upozorňují na všechny věci, které přinese rok letošní. Začíná se přitom už v únoru, kdy vyjde aktualizaci Eden.
Rising Storm 2: Vietnam bude klást větší důraz na menší týmy
Jak už nějaký pátek víme, na Rising Storm 2: Vietnam pracují Antimatter Games, kteří stojí za původní Rising Storm. Nyní se tvůrci podělili o několik novinek, které chtějí v rámci zaběhnuté formulky Rising Storm do hry zakomponovat. Už dříve se svěřili, že věrně historii by mělo být vietnamské bojiště asymetrické, kdy na jedné straně budou stát dobře vyzbrojení členové US Army a mariňáci a na druhé pravidelná armáda Severního Vietnamu a partyzáni z Vietkongu.
Hitman přechází na plně epizodický systém vydávání, v březnu začne ve Francii
Kolem toho, jak bude nový Hitman vycházet panovala spousta zmatků. Původní verze byla, že za 35 dolarů dostanete trojici velkých misí plus prolog a v dubnu se přidá další balíček lokací za dalších 30 dolarů. IO Interactive a Square Enix nakonec došli k závěru, že bude lepší, když přejdou na model, který prostě nabízí klasické epizody za menší ceny a lidé jsou na ně zvyklí třeba Life is Strange, který se Square Enixu osvedčil. Takže Hitman vyjde v rámci epizodického obsahu poprvé 11. března, kdy se hráči budou moci pustit do Prologu a Francie.
Zahrajte si je hned, jak vyjdou. Nejočekávanější hry měsíce ledna
15. 1. 2016
|
Inzerce
Lednový díl seriálu největších herních pecek uspokojí milovníky Lega i krve. Na vlastní kůži zažijete válku i postapokalyptický svět. Vyzkoušíte si i řízení rallye auta. Prostě ideální kombinace na dlouhé zimní večery.
Dying Light: The Following vás nechá opečovávat vlastního čtyřkolového miláčka
Jednou z velkých novinek datadisku Dying Light: The Following bude možnost řídit svou vlastní terénní buggynu. Tedy, nejen řídit, ale především se o ní starat, vylepšovat jí a opečovávat ji s nadšením sběratele vozidel – ať už je zombie apokalypsa a nebo ne. Co vše můžete se svým novým prostředkem vyvádět vám vysvětlí video, které najdete uvnitř článku.
Aviary Attorney - recenze
Dobrých detektivek není nikdy dost. Zvláště těch opravdu precizních, které dokáží člověka zcela vytrhnout z reality. Patří k nim také Aviary Attorney, umělecká adventura s poutavým scénářem, mimořádnou atmosférou a výstředním angažmá zvířat převlečených za lidi. Aviary Attorney je výjimečná, nepřehlédnutelná a zcela jistě vám učaruje.
Best of 2015: Nejlepší modifikace
Vstřícný přístup řady herních firem k tvorbě modifikací dokládá, jak moc je tato činnost významná pro hry, jejich vývojáře, ale i pro šikovné fanoušky, kteří překypují tvůrčím pnutím. Modifikace prodlužují hrám život, zajišťují početnou komunitu, zvedají prodeje her, někdy hru vyloženě prodávají, mění hry v něco, co autoři původně nezamýšleli a nezřídka se po amatérské tvůrce stávají odrazovým můstkem k profesionální tvorbě her. Modifikace jsou zkrátka jednou z nejdůležitějších složek herní tvorby, ačkoli si to možná ne zcela připouštíme či uvědomujeme. Minimálně ale stojí za to z té tuny opravdu kvalitních, nápaditých, nečekaných či technicky vybroušených modifikací vybrat ty nejlepší a upozornit na ně. Tady jsou!
One Dog Story je příběh psího hrdiny, co pátrá po své minulosti
Údajně nejlepší přítel člověka většinou plní ve hrách roli druhých houslí, když hlavně doprovází hlavního hrdinu. Ne však v akční plošinovce One Dog Story, která představuje psa jakožto hlavního hrdinu, co musí odhalit svou minulost a snad i zachránit svět. Nejdříve ale musí v kickstarterové kampani vybrat od potenciálních zájemcům 30 tisíc dolarů...
GamesPlay: hrajeme multiplayerovou akci Rainbow Six Siege
Co si budeme nalhávat, vývoj Rainbow Six Siege provázely výrazné předsudky a pochyby ohledně finálního výsledku hned z několika důvodů. Zaměření čistě na multiplayer nakrklo jednu skupinu fanoušků, na první pohled malý počet map či přítomnost mikrotransakcí zase druhou a obecně panovala nejistota, jak se tvůrci z konceptem střetu teroristů s celou řadou speciálních jednotek z celého světa ve zničitelném prostředí vypořádají. A výsledek? Podle nás dobrý, moc dobrý, jak naznal v recenzi Ondra Švára. A pro změnu jeho kolega David Ryneš se vám v následujícím gamesplayi pokusí ukázat názorně, proč je Rainbow Six Siege dobrá hra.
Stars in Shadow cílí na staromilce a fanoušky tahových sci-fi strategií
Napříč neznámým vesmírem zve betaverze tahové strategie Stars in Shadow. Ta jako by z oka vypadla klasikám ze staré školy. Již webová stránka připomíná léta minulá a dává vzpomenout na éru tahových strategií i dob, kdy měli hráči ještě chuť pouštět se při dobývání vesmíru do luštění tabulek. Stars in Shadow vyvíjí duo nezávislých švédských vývojářů a ti přiloženou ukázkou z hraní zvou na procházku svou komplexní vesmírnou strategií.
Goat Simulator a PayDay 2 se daly dohromady a výsledkem je chaos
Jak to dopadne, když se pustí do spolupráce studio Starbreeze a jejich lupičská pecka Payday 2 a CoffeeStain a jejich šílený sandbox Goat Simulator? Dvě nepříčetná DLC, každé pro jednu z her, přičemž spojujícím prvkem jsou kozy (a další zvířata) a loupeže. Ve dvou videích se vám představí nejprve DLC pro Payday 2 a následně i pro Goat Simulator, které vypadá, minimálně v traileru, o něco zábavněji.
Video z vývoje Homeworld: Deserts of Kharak vybízí k procházce nebezpečnou pouští
Až do Vancouveru zve hráče vývojářský deníček mladší sestry strategické série Homeworld – realtime strategie Deserts of Kharak. Takřka devět minut dlouhé video se detailně věnuje pozadí vývoje sci-fi strategie, jež původně začínala pod zcela jiným názvem a poukazuje na některé motivy, které ve hře najdete a především objasní, proč se autoři rozhodli právě pro tuto stylizaci.
Hororová adventura I Have No Mouth, and I Must Scream vychází na mobilní platformy
Kdybyste se mne zeptali na nejlepší adventuru, kterou jsem hrál, po chvilce přemýšlení bych nakonec stejně došel k nestárnoucí klasice jménem I Have No Mouth, and I Must Scream. Proto je pro mne velkým potěšením, že mohu oznámit její vydání na mobilní platformy s iOS a Androidem. Teď už nebudete mít žádnou výmluvu, proč se nepustit do této krajně nepříjemné a přitom fascinující exkurze do hlubin lidského neštěstí, zoufalství a hnusu.
The Aquatic Adventure of the Last Human evokuje Dvacet tisíc mil pod mořem
Vývojářské studio o dvou mužích a se slovní hříčkou v názvu, Y/CJ/Y, představuje svůj druhý nezávislý titul – dobrodružnou a pod hladinu moře zasazenou akční adventuru The Aquatic Adventure of the Last Human, která skoro jako by vypadla z románu Julese Verna. V roli posledního žijícího člověka budou moci hráči od 19. ledna prozkoumávat náš svět, jenž se vlivem oteplování za pár set let v budoucnosti ponoří pod hladinu oceánů.