Vyhlášení výherce soutěže o výkonnou grafickou kartu ASUS STRIX R9 390
1. 7. 2016
|
Inzerce
V loňském roce uvedená grafická karta ASUS STRIX R9 390 pořád patří mezi nejvýkonnější na trhu a spolehlivě si poradí s jakoukoli současnou hrou v maximálních detailech a při vysokém rozlišení. Stačí si vygooglit testy. Navíc je VR ready, pokud plánujete nákup některé z dostupných technologií virtuální reality. Jako výkonná karta samozřejmě není ASUS STRIX R9 390 zrovna nejlevnější (posloužit si můžete třeba tady), ale právě s tím jsme se jednomu z vás ve spolupráci se společností ASUS rozhodli pomoct. Grafickou kartu ASUS STRIX R9 390 jste mohli vyhrát v soutěži, které se vás nakonec zúčastnilo několik tisíc. Kartu ale mohl získat jenom jeden člověk. Kdo to byl, se dozvíte v článku, který uvádí i správné odpovědi na pět otázek.
The Assembly chce být plnohodnotnou velkou adventurou pro virtuální realitu
O The Assembly se může za nějakou dobu mluvit jako o jedné z prvních plnohodnotných velkých her pro virtuální realitu, nebo jako o další obyčejné explorativní adventuře. Vývojáři ze studia nDreams dělají v současné době vše proto, aby to byl ten první případ – podle nich totiž není The Assembly hra, která funguje ve VR. Má to být hra, která je od začátku šitá na míru virtuální realitě v každém jejím aspektu, a hned na začátku se tvůrci jasně vymezují vůči technologickým ukázkám a různým krátkým experimentům. Dle svých slov pracují na plnohodnotné velké hře, co vám zabere několik hodin.
Retro GamesPlay: hrajeme klasickou bojovku Mortal Kombat
Ne každá série z raných devadesátek se může hrdě pochlubit, že ještě stále žije ne ze své slavné minulosti, ale z aktivní současnosti. Mortal Kombat mezi ně patří. Poslední dva díly se hodně povedly, dobře se i prodávaly a Mortal Kombat tak ještě několik let života čeká. My se však v dalším retro gamesplayi podíváme, jak příběh této populární bojovkové série, která to dotáhla třeba i ke kultovnímu filmu, vlastně v roce 1992 začal.
Magický podvodní svět Abzû předvádí nová zákoutí
Podvodní Abzû jsme sice mohli vidět i hrát na nedávné E3 2016, ale naštěstí nejde o titul, který by po velké herní výstavě zmizel a několik měsíců bychom o něm neslyšeli. Důvodem je blížící se datum vydání, které si vývojáři ze studia Giant Squid stanovili na 2. srpna. I proto se hra takto krátce po E3 prezentuje novým trailerem.
Death’s Gambit vás postaví proti velkým a nesmrtelným bossům
Akční RPG Death’s Gambit se může už od oznámení pochlubit pomrkáváním po Shadow of the Colossus, jen ve 2D pixelartové formě. Chystaná novinka studia White Rabbit bude klást velký důraz na obrovské i menší bossy a právě jim je věnováno nové video. V něm uvidíte, že slova vývojářů o unikátních schopnostech a vlastnostech bossů nebyla jen planými sliby, ale povedlo se jim je zapracovat i do samotné hratelnosti.
Headlander představuje nové lokace i schopnosti vaší létající hlavy
Jednou z těch podivnějších letošních her byla a stále je Headlander. V novince studia Double Fine budete ovládat speciální helmu skafandru s vaší hlavou. Tělo nepotřebujete, respektive k bezhlavému robotickému tělu můžete připojit svou helmu. V novém videu tento princip pochopíte a navíc se můžete podívat na dosud neukázané lokace a schopnosti.
V ručně kreslené hopsačce Pengame zachraňujete poznámkový blok před Učitelem
Študákům už sice škola na pár týdnů skončila, ale stejně je nenecháme od školního tématu odpočinout. Tedy, ne my, ale tvůrci ze studií Rogue Relay Entertainment a Double Design Games, kteří s vydavatelskou podporou 1C Company chtějí do konce tohoto roku vydat kreslenou akční plošinovku Pengame. Téma hry by se vlastně mohlo řadě čtenářů zamlouvat, protože se zabývá bojem kresleného paňáci proti celé řadě naivisticky kreslených potvor, ale hlavně bossákovi v podobě Učitele!
Rozšíření Shen’s Last Gift přidává do XCOMu 2 bitevní roboty
Nové DLC pro XCOM 2 se jmenuje Shen’s Last Gift a jeho název se nevztahuje k vaší nové šéfinženýrce, ale jejímu otci, který vás provázel v prvním dílu. Jeho posledním dárkem je velká posila pro síly XCOM – bitevní roboti, které vojáci označují jako Sparks. Jejich odemknut je podmíněné (kromě koupě DLC) i absolvováním dlouhé příběhové mise, v níž budete poprvé po mapě běhat s Lily Shen. Dárek se totiž nachází na opuštěné, ale roboty stále střežené základně ADVENTu.
Podívejte se, jak hraje Hearts of Iron IV důstojník švédské armády
V rámci propagace své nové (a z hlediska prodejů velmi úspěšné) strategie Hearts of Iron IV si Paradox Interactive pozvali do studia plukovníka švédské armády Connyho Hansena, aby ukázal, jak mu půjde hra za USA. Video je poměrně krátké a spíš ukáže, jak moc jde ve hře aplikovat znalost z reálné vojenské taktiky a logistiky, což vám může posloužit i jako inspirace pro vaše hraní. Nicméně pro samotnou je důležitější první update, který upravuje několik herních prvků a chování umělé inteligence.
Nabídku zbraní ve Worms WMD posílí 3 nové kusy a možnost vyrobit si zbraně vlastní
Jedním z hlavních lákadel všech Worms her jsou zbraně s vtipným účinkem. Worms WMD jich nabídne přes osmdesát včetně pětatřiceti tradičních kousků z minulých her a tří zcela nových zbraní. Konkrétně jde o Dodgy Phone Battery, Unwanted Present a OMG Strike, které v akci předvádí trailer.
Valentino Rossi The Game - recenze
Když nevíš jak dál, přilep na svoji hru slavné jméno. Osvědčená taktika tvůrců motoristických simulátorů však v případě Valentino Rossi The Game nenese negativní podtón. Naopak, věnovat nový díl z licenční motocyklové série slavnému jezdci, byl od italských tvůrců z Milestone dobrý nápad. Čeká vás díky tomu závodění s bohatým obsahem i nečekanou dávkou charismatu, přestože se v něm několik zbytečných či nepovedených nápadů našlo.
Dojmy z hraní: druhé South Park RPG posouvá zábavu od fantasy k superhrdinům
South Park: The Stick of Truth zapůsobil v roce 2014 jako blesk z čistého nebe. Povedené RPG s tahovými souboji překvapilo a potěšilo dost hráčů na to, aby dali v Ubisoftu zelenou vývoji pokračování South Park: The Fractured But Whole od Ubisoft San Francisco, které je ještě drzejší než první díl, a navíc mění fantasy tematiku za superhrdinskou.
Čtenářský GamesPlay: hrajeme datadisk Zaklínač 3 - O víně a krvi
Videorecenzi datadisku O víně a krvi pro třetího zaklínače už jste určitě viděli. Jestli ne, můžete svůj drobný prohřešek vůči kreativnímu úsilí Lukáše Grygara napravit za tímto odkazem. A hned poté se můžete podívat na další čtenářský gamesplay, tentokrát s Kryštofem Hodáčem, ve kterém O víně a krvi předvedeme podrobněji.
Sci-fi Killing Time at Lightspeed se rychlostí světla zamýšlí nad rolí sociálních sítí
Originálním specifikem indie titulu Killing Time at Lightspeed: Enhanced Edition je fakt, že vlastně nezáleží na tom, co uděláte. Ovlivnit lze totiž pouze to, co se o okolním světě dozvíte, nikoli to, co se stane. V polovině léta se vydáte rychlostí světla v korábu napříč vesmírem, jenže v téhle rychlosti, jak dokazuje teorie relativity, nestárnete. Vaše okolí ale ano, a to nebezpečně rychle, což je hlavní motiv hry.
Čas vrátit se do Rapture, BioShock Collection přináší remasterovanou trilogii
Devět let po vydání prvního BioShocku se celá série vrací v rámci remasterované kolekce, v níž najdete první i druhý díl, stejně jako trojku s podtitulem Infinite. Hry doplní i veškerá DLC, která k nim vyšla, s výjimkou multiplayeru u BioShocku 2. Všechny hry prošly vizuálním vylepšením s výjimkou Infinite pro PC, kterou vydavatel pořád považuje za plně odpovídající současnému standardu. Klíčové je ale vydání kolekce pro PS4 a Xbox One, kam se poprvé podívá tahle slavná série.
V Over My Dead Body lovíte své vrahy jako zombie i duch v jedné osobě
Noelle Brody měla štěstí v neštěstí. Brody je totiž mrtvá, jenže ne tak úplně. Je nemrtvá, zombifikovaná. Brody ale zároveň není ani tou klasickou zombií, ale zástupcem vzácného mrtvého poddruhu Skellington. O strastech „života“ neživého vypráví nezávislý titul Over My Dead Body, který můžete už teď zkusit ve formě prototypu.
Velký update pro Total War: Warhammer přidává elitní jízdu pro upíry a betu DX12
První z takzvaných FreeLC pro Total War: Warhammer, což je fakticky velký update, který nepřidává jen opravy, je tu. Stáhnout by se vám měl během dneška a najdete v něm řadu úprav herních prvků, v kampani i multiplayeru, zprovoznění bety podpory DirectX 12 a také novou jednotku pro upíří hrabství, jíž je špičková rytířská jízda.
Japonská hybridní RPG strategie Grand Kingdoms se chlubí soubojovým systémem i online módem
Ještě během víru zpráv z E3 vyšel na PS4 a PS Vita nadějně vypadající japonský titul Grand Kingdom. Zdánlivě jde o klasickou RPG strategii japonského ražení. Nicméně, při bližším pohledu je vidět, že se šéf vývoje Tomohiko Deguči (stojí např. za Muramasa: Demon Blade) a jeho tým Monochrome opravdu snažili, aby vytvořili unikátní titul, který se bude snažit posunout hranice žánru. V Grand Kingdom se tak kombinuje hned několik prvků, které spolu dobře fungují.
Oxygen Not Included je tycoon o správě vesmírné kolonie od tvůrců Don't Starve
Klei Entertainment se vrací, a jak už je jejich dobrým zvykem, opět mění žánr. Po akci Shank, stealth plošinovce Mark of the Ninja, survivalu Don't Starve a tahovce Invisible, Inc tentokrát zkouší manažerskou strategii. V Oxygen Not Included se stanete velitelem podpovrchové kolonie na asteroidu a pokud byste hledali přirovnání k nějaké nedávné hře, nejblíže by asi byl Fallout Shelter.
Stories: The Path of Destinies - recenze
Znáte ten pocit, který se nevyhnutelně dostaví po každém dobrém příběhovém zvratu? Je to kombinace úlevy z náhlého pochopení a frustrace, že jste na to nepřišli dřív. Jó, vědět tak od začátku, že váš nejlepší přítel je ve skutečnosti zrádce, nechali byste ho místo nějakého vysvobozování pěkně hnít v kobce. Kdybyste tušili, že pod vlivem prokletého meče budete za chvíli vesele mordovat nevinné obyvatelstvo, byli byste ho nechali zasunutý v kameni, v ledu nebo v libovolném jiném materiálu. RPG mlátička Stories: The Path of Destinies si tohle všechno uvědomuje. A umožňuje vám udělat přesně tohle: jít ve vlastních stopách, vědět, kam vedou, a ve správnou chvíli si vyšlapat novou cestičku.