ESET uvedl desátou řadu bezpečnostních produktů pro domácnosti s herním režimem - ESET Smart Security Premium
12. 12. 2016
|
Inzerce
Zcela nový produkt pro domácí uživatele představuje ESET. Nejvyšší míru ochrany nejen před nástrahami internetu představuje ESET Smart Security Premium. Ten doplňuje již desátou generaci produktů společnosti ESET pro domácnosti využívající operační systém Windows. I nadále je součástí všech těchto produktu herní režim, který hráčům umožňuje maximální ochranu bez toho, aby je antivirová ochrana rušila.
Gaijin představuje Enlisted – multiplayerovou střílečku z 2. světové pro více než 100 hráčů
Vydavatel Gaijin Entertainment spojuje své síly s vývojářským týmem Darkflow Software kvůli vývoji a vydání střílečky Enlisted, která vás zavede na bojiště druhé světové války. Od klasických stříleček tohoto typu se má hra lišit především důrazem na úkoly v jednotlivých bitvách, než na soutěž o nejlepšího střelce, ale také masivním rozsahem bitev pro více než 100 hráčů. Přesný počet ale bude záležet na tom, co bude nejoptimálnější pro engine Dagor od Gaijinu, který hra využívá.
Trailer k vydání Space Hulk: Deathwing vás na hru skvěle naladí
Pokud máte byť jen trochu slabost pro temnou a fanatickou poetiku universa Warhammer 40,000, jsem si celkem jistý, že upoutávka na Space Hulk: Deathwing vám nalije svěží krev do žil. Zaměřuje se na to hlavní, tedy roli zdánlivě nezastavitelných terminátorů z kapituly Dark Angels, kteří se vydávají kvůli temnému (jakému jinému také) proroctví do útrob Space Hulku, aby čelili hordám Genestealerů a nejspíš i něčeho horšímu.
Tvůrčí Astroneer vstoupí do early accessu v půlce prosince
Astroneer, další z řady budovatelských a těžících her, kde je vaším nepřítelem jen vaše vlastní představivost a případně věci jako gravitace jsme představili v září a než se nadějete, už si její základní systémy budete moci vyzkoušet v rámci předběžného přístupu na Steamu. Do něj vstoupí 16. prosince, přičemž si zde pobude rok až dva. Zatímco jinde by podobný rozptyl vyvolal řadu otazníků, u sandboxové hry, kde můžete měnit povrch planet a vesele mezi nimi cestovat, se zdá být obezřetnost tvůrců na místě.
GamesPlay: hrajeme updatovanou verzi No Man's Sky
Tvůrci ze studia Hello Games vydali na konci listopadu obří update Foundation pro vesmírný sandbox No Man’s Sky, který zásadně rozšířil nabídku herních prvků, a všeobecně upravil fungování ve hře již obsažených mechanismů. Jestli to z No Man’s Sky dělá konečně tu původně zamýšlenou a hráčům slíbenou hru, se můžete přesvědčit společně s námi v dalším gamesplayi.
Ve Friday the 13th se objeví i noční můra Jasona Vorheese
I noční můry mohou mít své noční můry. Pro Jasona Vorheese, hlavního „hrdinu“ hororové série Pátek třináctého je to chlapík jménem Tommy Jarvis, který jej poprvé opravdu s definitivou zabil. Tedy jak to alespoň u záporáka z podobné série jde. Právě Tommy se objeví i v chystané hře Friday the 13th, která nakonec nebude mít jen ryze multiplayerovou podobu, v níž hráči čelí jednomu dalšímu, který hraje Jasona.
Nový trailer na třetí sezonu Walking Dead naznačuje, že Clementine nebude hlavní hrdinkou
K vydání nové epizody třetí série zombie ságy The Walking Dead od Telltale dojde 20. prosince. Nicméně, nebude to jedna epizoda, ale rovnou dvě najednou, které vás uvedou do nové situace a nesou stejný název Ties That Bind. Nejen, že se v ději zase posuneme v čase, dojde i k další změně. I když se vrací stará známá Clementine, nebude v roli hlavní hrdinky, jíž ovládáte.
Super Mario Maker (3DS) - recenze
Když loni v září spatřil světlo světa Super Mario Maker pro Wii U, snášela se na hru jen chvála. V recenzi od Jakuba Kováře u nás hra dostala devítku, a po světě sbírala jednu cenu za druhou. Logika tak velí, že by se z veleúspěšného titulu mohlo dát vytřískat možná ještě něco víc. Podařilo se uhodit hřebíček na hlavičku podruhé i na 3DS?
Fight Club #304: Lízací klub
Dříve bývalo obvyklé, že se v předvánočním období jen obtížně hledala nějaká zajímavější videoherní témata. Všechny zásadní hry už vyšly, videoherní průmysl se připravoval na krátké období vánočního spánku a nic se nedělo. Díky Sony už to ale neplatí. Její videoherní akce PlayStation Experience se už tři roky stará o to, že i v prosinci je co řešit. Právě PSX a zejména hry, které Sony během úvodní tiskovky oznámila, jsme probírali v dalším podcastu. Tentokrát s Alžbětou Trojanovou v roli hosta, kterou jako moderátor doplnil před kamerou Pavel Dobrovský, a jako stafáž Aleš Smutný s Petrem Poláčkem.
Aragami - recenze
Někdy velký projekt se slavným jménem neuspěje, jak by publikum čekalo. A někdy zaboduje ve stejném žánru relativně nenápadná hra. Pokud bych měla tento vztah načrtnout mezi dvěma tituly, bude to návrat Thiefa a tichý příchod Aragami. Druhá jmenovaná je stealth hra z pohledu třetí osoby. A to doslova. Ve hře nemáte možnost bojovat, pouze se plížit. Hlavní postava Aragami je ze stínů vyvolané kouzlo pomsty, které se vydává zachránit svoji stvořitelku a zabít její protivníky. Příběh je vcelku minimalistický, ale pro potřeby hry naprosto stačí.
V akční adventuře Unknown Fate hledáte pojítko mezi dvěma světy
Nedávno představená novinka Unknow Fate od italského studia Marslit Games je zatím asi tak tajemná, jako její „enigmatický“ svět. V něm se najednou objeví hlavní hrdina Richard a o tom, co jej obklopuje moc neví. Vidí podivná stvoření, neznámé artefakty, a ještě divnější lokace. Zároveň ale poznává některá dobře známá místa a věci a vaším cílem je najít pojítko mezi oběma světy.
Podle tvůrce DayZ jsou VR exkluzivity nezbytné, protože ve VR „nejsou žádné peníze“
Odvážné tvrzení Deana Halla, tvůrce DayZ, že ve VR nejsou žádné peníze, obletělo v posledních dnech snad všechny kouty herního internetu. Hall má za sebou vedle DayZ a několikaleté práce pro Bohemia Interactive také nedávno vydaný VR titul Out of Ammo. Na Redditu prozradil, že Out of Ammo je hodně nezisková hra, je prý extrémně nepravděpodobné že bude vůbec někdy v zisku, a to se prodává výrazně lépe než většina jiných her pro VR.
Wheels of Aurelia - recenze
Už nevím, která státní instituce to byla, ale nedávno se na sociálních sítích chlubila revitalizovanou polní cestou. Rozkošná venkovská promenáda, vybízející k podzimní procházce, dostala chodník z dlažek a betonový lem. Cesty do pekla jsou dlážděny dobrými úmysly, napadlo mě okamžitě, a napadlo mě to podruhé za poslední měsíc, protože totéž jsem si říkal během cestování s Wheels of Aurelia.
Adventura Thimbleweed Park od Gilberta a Winnicka vyjde na jaře příštího roku
Mrtvola v řece. Opuštěná továrna na polštáře. Pět hratelných postav. Obyvatelé, z nichž úplně každý něco skrývá, od šerifa přes sprostého klauna až po chlapíka oblečeného jako pizza. To všechno vám nabídne malé městečko, které propůjčilo jméno chystané detektivní adventuře Thimbleweed Park, jejíž datum vydání se konečně provalilo na veřejnost. Tedy, datum. Spíš takový dost neurčitý rozsah. Má to být únor či březen příštího roku.
Rockstar vydal vylepšenou výroční verzi Bully na mobilní zařízení
Akční adventura Bully, u nás původně vydaná pod názvem Canis Canem Edit, oslavila letos své desáté výročí. Odvážná a svým způsobem originální hra z roku 2006 se dočkala své výroční edice, kterou vydal Rockstar nikoliv na konzole a PC, ale na mobilní platformy. Bully: Anniversary Edition je od dnešního dne dostupná na podporovaná zařízení s operačním systémem Android a iOS a nejde jen o obyčejný port původní hry.
Minimalistická česká puzzle hra Minimal vyjde na Steamu příští pátek
Malé nezávislé české studio Gammosaur si odbude svoji premiéru na Steamu už příští pátek, a to se sympaticky vypadající logickou hrou Minimal. Název přitom nenaznačuje jen přístup k vizuální stránce hry, ale i k samotné hratelnosti. Od ní vás nebude odtrhávat a vyrušovat žádný příběh nebo jakékoliv jiné činnosti, než je samotné řešení puzzlů.
Retro GamesPlay: hrajeme atmosférickou sci-fi akci Space Hulk
Touto dobou už bychom normálně stahovali a s napětím rozehrávali střílečku Space Hulk: Deathwing. Protože se ale vydání na poslední chvíli posunulo o týden na 14. prosince, zapneme jiný Space Hulk titul – 23 starou kombinaci strategie, taktiky, akce a dungeonu od Electronic Arts, která už dnes v mnoha ohledech působí zastarale, ale jestli o něco nepřišla, pak je to atmosféra. Podívejte se sami v dalším retru.
We Happy Few si prošlo zkrášlením a velkými úpravami důležitých systémů
Procedurálně generovaná survival akce We Happy Few je sice hratelná už několik měsíců, ale do plnohodnotného vydání má pořád hodně daleko. Vývojáři jsou tak nyní ve fázi vydávání velkých updatů, jak ostatně dokazuje aktuálně publikovaný Clockwork Update. V něm tvůrci vylepšili konverzace, úkoly, vizuální podobu Hamlynu a přidali novou tutoriálovou oblast.
Zdarma dostupné DLC přidává do Shadow Warrior 2 novou oblast, sedm zkoušek a spoustu drobností
Shadow Warrior 2 se hodně povedla (viz recenze). Bylo by škoda nechat takto specifickou akci ležet ladem. Vývojáři z polského studia Flying Wild Hog to ale nedělají a vydávají DLC The Way of the Wang, které je dostupné zadarmo na Steam i GOG, a byť nejde o obsahově největší rozšíření pod sluncem, přidává do hry několik novinek, které dokáží prodloužit a obohatit už tak dobrou hratelnost.
V adventuře Sea of Solitude musíte pomoct obrovským nešťastným monstrům
Ohromné příšery ve hrách obvykle plní jedinou roli: nepřátel, které je potřeba zlikvidovat mečem, magií či těžkým kulometem. Ne tak v Sea of Solitude, chystané nezávislé hře malého berlínského studia Jo-Mei Games. Hlavní hrdinka Kay, plavící se ve svém člunu po zatopeném městě, se jim naopak bude snažit pomoci – a zároveň zachránit sebe samotnou.