
Nejnovější články
Pád legendy: Proč jsou nové díly Heroes of Might and Magic tak špatné?
A co má Olden Era udělat jinak
Mikrotransakce vládnou trhu. V roce 2024 tvořily většinu příjmů z her
Jak se vedlo hrám v roce 2024?
Souboje jak z filmu Tygr a drak: Where Winds Meet odhaluje betu i HW nároky
Další úspěšný čínský export?
Studio Tequila Works rozprodává práva ke svým hrám v online aukci – včetně Rime
Insolvence si nevybírá
Survival Enshrouded oslavuje další milník. Hráči se mohou těšit na hlubší systém craftění i nepřátele
Skvělá hra roste před očima
Díra na peníze Star Citizen vybral už skoro 18 miliard korun. Datum vydání je stále ve hvězdách
Nejlepší hra nebo díra na peníze?
The Elder Scrolls Online se mění od základů: Červí kult startuje novou éru obsahu
Sezóny, subclassing, Solstice
Drogy, humor a koňské semeno. Schedule I je bizár, který vás nepustí
Největší indie hit letošního roku od jediného vývojáře
Veteráni z Bloodborne a Demon's Souls zakládají nové herní studio Sirius
Tvořit budou všechno možné
Vývoj Beyond Enemy Lines je u konce
Fight Club - podcast
Záběry ze zrušené 1666: Amsterdam připomínají Assassin's Creed s magií
Akční upoutávka připomíná, že za pár dní vychází střílečka Battleborn
John Romero vybírá peníze na vývoj Blackroom - nové střílečky ze staré školy
Fight Club #247: Force is strong with us!
Fight Club #246 HD: Pravěk
Fight Club - podcast
Fight Club #236 HD: Gundam sem, Gundam tam
Fight Club - podcast