
- Vývojář:
- Double Fine Productions
- Vydavatel:
- Majesco
- Distributor:
- Cenega
- Datum vydání:
- PC:
- únor 2006
- PlayStation 2:
- únor 2006
- Xbox:
- únor 2006
- Žánr:
- Akční
- Platformy:
- PC, PlayStation 2, Xbox
Nová hra Tima Schafera, tvůrce Grim Fandanga a Full Throttle.
Články
Pecky od Double Fine za pár korun na Humble Bundle
Pecky od Double Fine za pár korun na Humble Bundle
Tim Schafer může slavit - 3,3 milionů dolarů na vývoj Psychonauts 2 se podařilo vybrat
Slibný start crowdfundingové kampaně Psychonauts 2 budil dojem, že k jejímu úspěšnému dokončení dojde záhy po startu (během pár hodin se vybralo 770 tisíc dolarů), nakonec však Tim Schafer a jeho studio Double Fine pokořili požadovanou hranici 3,3 milionů dolarů až o měsíc později. Ačkoliv prodeje původní hry nebyly nijak hvězdné, kolem titulu se vytvořila takřka kultovní aura.
Třídílný dokument mapuje historii Psychonauts i studia Double Fine
Zatímco suma peněz vybraná na vývoj Psychonauts 2 na Figu uětěšeně roste směrem k cílové částce 3,3 milionů dolarů, tvůrci z Double Fine se ohlíží za vznikem prvního dílu. Ve spolupráci s 2 Player Productions zvolili formu třídílného dokumentu, který je plný historických zajímavostí.
Double Fine připravují Psychonauts 2 - opět s pomocí peněz od hráčů
Deset let od vydání původní hry v roce 2005 se Tim Schafer a jeho banda z Double Fine rozhodli vyslyšet volání fanoušků a pustili se do vývoje akční adventury Psychonauts 2. Ještě než ale spustíte oslavné tance, musíte znát podmínku, kterou je třeba splnit, aby se vývoj rozjel na plné obrátky a hra měla šanci vůbec vyjít – jak je dobrým zvykem studia Double Fine, o peníze na vývoj Psychonauts 2 žádají z části komunitu fanoušků. Tentokrát však ne na kickstarteru, ale mladé crowdfungingové platformě FIG.
Notch už Psychonauts 2 podporovat nehodlá, stojí moc peněz
Psychonauts 2 Tima Schafera představuje jednu z vysněných her nejen svého tvůrce, ale i mnoha fandů prvního titulu.