
Nejnovější články
Mecha Break – recenze multiplayerové fantazie pro fanoušky obřích mechů
Kolik odpadu je třeba na pohřbení dobré hry?
Svůdnost utrpení. Hellraiser: Revival chce být nejvěrnější herní adaptací Clivea Barkera
Pinhead se vrací do pekla
Tým seriálového Falloutu se připojuje ke scenáristům seriálu Mass Effect
Amazon si kvalitu pohlídá
Fallout: Bakersfield předělává postapo do enginu Doomu a vypadá fantasticky
Tohle město je velký pro jednoho banditu
Britské studio The Chinese Room získává nezávislost
S pomocí investorů
Čtyři hodiny s Dying Light: The Beast mě donutily bojovat o přežití i o obsah vlastního žaludku
Nevídaná porce brutality, nebo...?
Ubisoft hájí mikrotransakce i neúspěch Star Wars Outlaws a chystá live service Ghost Recon
Jak bude vypadat budoucnost firmy?
E3 2013 dojmy: Command & Conquer je věrná generálům
Bethesda tvůrce Wolfenstein k přidání multiplayeru nenutila
Blogy z LA: Povýstavní ticho
Nový engine Call of Duty: Ghosts není zas tak úplně nový
Sam Lake vysvětlí, proč Remedy dělá Quantum Break místo Alan Wake
Sam Lake vysvětlí, proč Remedy dělá Quantum Break místo Alan Wake
Nintendo si nárokuje příjem z uživatelských videí na YouTube, Let’s Play scéna se bouří
Fight club #130 HD: Sledujme psy!
Fight club #129 HD: Level reloaded
Fantasy mlátička Hellraid se prezentuje prvním videem