Prey 2

Prey 2

Články

15 očekávaných her, které si nikdy nezahrajeme

Na každou vydanou hru připadá hned několik zrušených a ani o nich nevíme. V útrobách velkých studií se do fáze prototypu dostane dlouhá řada titulů, jen aby se ukázalo, že nefungují a vývojáři se můžou začít soustředit na jiný pokus. Už méně často se stává, že dojde k veřejnému oznámení takového prototypu, na který se začneme těšit, aby pak přišla rána shůry a nám zůstaly jen oči pro pláč. Zavzpomínejme společně na několik takových velmi očekávaných her, kterých se (s největší pravděpodobností) nikdy nedočkáme.

Studio Human Head, tvůrci Rune II a první Prey, bylo zrušeno

Podobná situace se nevidí příliš často. Human Head Studios teprve předevčírem vydalo svou dlouho očekávanou akci Rune II, aby následně zničehonic bez viditelných náznaků zavřelo krám. V minulosti došlo k něčemu podobnému třeba se studiem Team Bondi, které nepřežilo vývoj L.A. Noire. V případě Human Head Studios ale nejde o takovou tragédii. V článku se dočtete, proč.

GamesPlay – hrajeme hororovou akci Prey

Zpočátku jsme v redakci litovali, že se Bethesda rozhodla nerealizovat původní westernovou sci-fi verzi Prey 2, ale teď jsme naopak rádi, že značku svěřila do rukou tvůrců ze studia Arkane. Vytvořili totiž herně, příběhově i technicky parádní hororovou akci, která nabízí desítky hodin špičkové zábavy. Předvedeme vám to v dalším gamesplayi.

Nový díl herního pořadu Games TV odhaluje pravou tvář Prey

V jakém duchu se nese reboot značky Prey? Jak vám zevrubně předvede obsáhlý díl našeho herního pořadu, radovat by se měli především příznivci druhého System Shocku. Mezi ně se samozřejmě počítá i Lukáš, kterého ale nejenom proto Prey schramstla jako malinu.

Proč dlouho vyvíjené projekty málokdy dopadají dobře

Ještě před rokem snad nikdo nevěřil, že vydání věčně odkládaného The Last Guardian je doslova za rohem. Asi jenom málokdo byl pesimistou kvůli tomu, že by si vydání nepřál - historie však mnohé fanoušky her pesimismu naučila. Snad díky charakteru her samotných existuje celá řada “věčně” vyvíjených či dokonce nikdy nedokončených titulů. Kdo drží v této smutné statistice prim? Realizace jakých famózních vizí se asi už nikdy nedočkáme? Proč dlouho vytvářené hry nedopadají většinou nejlépe?