Dark Souls III
Věková dostupnost

Dark Souls III

Články

Stříkání falešné krve do obličeje je dalším milníkem v hraní Dark Souls III

Jak si vylepšit zážitek z hraní a nasbírat zhlédnutí

Fenomén Dark Souls ve světě streamu

Málokterá série reformovala celou generaci her napříč žánry tak jako Dark Souls Hidetaky Mijazakiho. A zaslouženě. Hra, která je známá zejména svou nepromíjející, avšak férovou obtížností znamenala návrat k éře, kdy hráč nedostal nic zadarmo, mapy se daly najít jen v tematických časopisech a se záseky dokázal pomoct pouze zkušenější kamarád či starší sourozenec. U takovýchto her se hráči setkávali, ne aby poměřili své síly, ale aby společnými silami porazili hru samotnou.

Vánoční slevy jsou v plném proudu, doporučíme vám ty nejlepší

Tak je to konečně tady. S Vánocemi za dveřmi došlo ke spuštění tradičních slev v digitálních obchodech. Nejde jenom o Steam, ale přidává se i Epic Games Store, GOG, Humble Bundle nebo třeba PlayStation Store. Kdo hledá, ten určitě najde něco hodně výhodného. A my vám nějaké zajímavosti doporučíme.

Trvalo to dlouho, ale počínaje dneškem si konečně můžete změnit název svého PSN účtu na PS4

Hráči po možnosti změnit název svého účtu na PlayStationu volají už roky a od října loňského roku napjatě očekávají, kdy se slibovaná funkce konečně spustí. Došlo k tomu z noci na dnešek. Pokud nejste spokojení se svou přezdívkou onlinového účtu PSN, kterou jste si zvolili před dávnými roky a od té doby změnili svůj styl, už vám nic nebrání ve změně. I když, pár překážek by tu vlastně bylo.

Bleskovky

  • 7. 7. 16:39 - Je pro vás Dark Souls 3 moc těžké? Zkuste mód s automatickými palnými zbraněmi

  • 15. 1. 2018 - Japonský trh nabídne za necelých 10 tisíc korun Dark Souls Trilogy Box Set, který nabídne 3 plné PS4 verze herní série Dark Souls (první z nich remasterovaná), soundtracky, deset art worků a tři encyklopedie (včetně pěkného stojanu).

  • 15. 5. 2017 - Seznam změn, které přinesl nejnovější patch (v1.14) do hry Dark Souls III.

  • 23. 3. 2017 - Zítra vyjde nový patch (v1.11) pro PS4 verzi Dark Souls III - podívejte se na přehled změn.

  • 22. 11. 2016 - V pátek vyjde nový patch pro Dark Souls III.

  • 21. 11. 2016 - 34. ročník The Golden Joystick Awards zná své vítěze ve všech kategoriích. Cenu za nejlepší hru roku si odnesl Dark Souls III.

DLC

Dark Souls III: The Ringed City
Dark Souls III: The Ringed City
Akční, RPG
PlayStation 4, PC, Xbox One
28. březen 2017
Dark Souls III: Ashes of Ariandel
Dark Souls III: Ashes of Ariandel
Akční, RPG
PlayStation 4, PC, Xbox One
25. říjen 2016
Hodnocení
GAMES.cz
8/10
Hodnocení Metacritic:
89/100
Datum recenze:
17. dubna 2016
Recenze