Nový patch pro PC verzi Fallout New Vegas
Jak Bethesda minulý týden slíbila, tak dnes udělala a vydala patch pro PC verzi Fallout New Vegas.
S.T.A.L.K.E.R. jako seriál – vítejte zpět v Zóně
Je to možná trochu zvláštní vývoj, kterým se série S.T.A.L.K.E.R odklonila od svého...
PS3 dohání X360, příští rok by ho "mohla" překonat
Každým měsícem ukrajuje PlayStation 3 z náskoku svého konkurenta ze stáje Microsoftu.
Jak vypadá Need For Speed: Hot Pursuit v reálu? Podívejte se
Otázku z titulku řeší nový trailer z očekávané závodní hry, která u Vaška Rybáře prošla na výbornou.
Britští vězni se napravují hraním na konzolích, politici protestují
Odkud se možná rekrutují ti nejvíce hardcore hráči, kteří při volbě skupiny na Xbox Live neváhali a přidali se k Undeground? Z basy.
Capcom oznámil nové závody MotoGP 10/11
Nový ročník populárních motocyklových závodů MotoGP s číslovkou 10/11 dorazí na X360 a...
Dance Central - recenze
S děravou výmluvou, že by to kolidovalo s mým zaběhnutým tréninkovým programem, jsem se na střední vyhnul tanečním. Teď to draze kompenzuji se sestřičkou, která mile prohlásila, že jestli ji na maturitním plese nevyzvu k tanci, tak mě tam ani nepozve. Jinými slovy: k vykrucování v rytmu hudby jsem nikdy moc nepřičichl, třebaže oku mému lahodí velice a tradičně těm šikovnějším na parketě závidím. A možná právě proto si mě taneční záležitost Dance Central od Harmonixu tak získala.
Valve: „Každá hra nepotřebuje multiplayer“
Někdo si možná řekne: „Tohle, že prohlašuje Valve? Vždyť jeden z největších úspěchů poslední doby je Left 4 Dead! Vždyť podporují stále úspěšnou Team Fortress 2!“. To je bezesporu pravda, jenže Valve stojí i za úspěšnými projekty, které jsou jasně ukotveny v singleplayerové části a sází spíše na kvalitní a propracovaný příběh, což je případ třeba takového Portalu. Project Manager Erik Johnson se o potenciálu ryze singleplayerového zážitku více rozpovídal a nastínil potenciál her, které nemají ambice vstoupit na pole hry více hráčů.„Vkrádá se zajímavá otázka, v kolika projektech najdeme produkty už jen ryze singleplayerové, a jak dlouho se udrží. Hráči totiž chtějí sdílet zážitky ze hry a to co nejvíc. Jenže to neznamená, že každá hra musí mít multiplayer. Pokud chcete ukojit onu potřebu pro sdílení zážitků, stačí, aby hráči byli schopni komunikovat v daných sekvencích a navzájem si radit a povídat.“ Dle Johnsona nemusí hned dojít ke kompetitivní oddělené sekci hry. A na jeho slovech je bezesporu mnoho pravdy.Stačí jedna věta, z níž můžeme dále rozvíjet nápady a myšlenky. „Pořád si myslím, že analýzy, které říkají, že každý produkt potřebuje kompetitivní multiplayer a nebo rovnou MMO, jsou chybné. Pořád je zde dost lidí, kteří si chtějí hru užít bez tohoto prvku, a nemyslím, že se to bude měnit“.
Vynechané scény Heavy Rainu zahrnovaly nadpřirozeno
Pokud jste neviděli dokument o výrobě vynikajícího hororu Heavy Rain, pravděpodobně nevíte, že Ethan měl mít během svých výpadků snové vize, které by jej spirituálně napojily na Origami vraha, což by se projevilo hlavně ohledně...
Designér Gears of War o násilí ve hrách
V souvislosti s „kalifornským procesem“, který probíhal minulý týden, se hlavní designér Epic Games Cliff Bleszinski (Gears of War a další) v rozhovoru pro BBC dotknul tematiky násilí a jeho role ve videohrách. Bleszinskiho hlavním argumentem je fakt, že v podání Epic Games a drtivé většiny akčních her je zobrazené násilí fantaskně přibarveno a záměrně přehnáno:
Co vás čeká a nemine v PS3 verzi Mass Effect 2
Kolem opožděného příchodu Mass Effect 2 na PS3 se spekulovalo v takové míře, že prostou dezinterpretací vydaného prohlášení vznikly naprosto mylné informace o tom, co hra nabídne. Zmatení nakonec na oficiálním fóru rozhání producent Jesse Houston.
Medal of Honor - multiplayer
Jelikož jsme neměli možnost do recenze restartu válečné série od Electronic Arts otestovat pořádně její multiplayerovou část, přinášíme vám její zhodnocení v samostatném článku, jako předvoj recenze očekávané konkurence - Call of Duty: Black Ops. Obstojí střílečka od EA proti obrovsky silné a velepopulární konkurenci od Activisionu? A jak si povede ve srovnání s Battlefieldem, který mají na svědomí stejní autoři?
Bobby Kotick o sporu kolem Brutal Legend
Bobby Kotick neboli šéf Activisionu se nepřímo vyjádřil k již skoro zapomenuté kauze Brutal Legend, respektive soudnímu sporu, který se táhne mezi původním vydavatelem hry Activisionem a jeho nástupcem EA, u nějž naknec Brutal Legend vloni skutečně vyšlo. Redaktor serveru Joystiq upozorňuje na to, že EA bylo hráči vnímáno jako ušlechtilý záchrance dobré hry, kdežto Activision spíš jako nelítostný magnát, jenž se zbavuje každého titulu s malou šancí na výdělek. A Kotick na to všechno vrhá trochu jiné světlo.
Odklad adventury Bracken Tor
Iceberg Interactive čerstvě odložili svoji nadcházející adventuru Bracken Tor: The Time of Tooth and Claw, kterou blíže představuje i sada nových obrázků. Půjde o mix hororu a tradiční adventury s důrazem na řešení logických puzzlů a údajně i silný realismus, navzdory tomu, že jinak po všech stránkách moderní Bracken Tor se odehrává v lokacích nápadně připomínajících Dobu bronzovou. Ve hře se budete pohybovat v oblasti mokřin, kde primitivní obyvatele děsí zvěsti o jakémsi tajemném zvířeti, jež brutálně vraždí při Krvavém měsíci.
Ninja Gaiden 3 aneb restart série
Budou tomu dva měsíce, co studio Team Ninja oznámilo nástupce své brutální řežby Ninja...
Odklad Flashpointu 3
Rod Cousens neboli šéf Codemasters dnes v rozhovoru s britským Eurogamerem oznámil, že...
Důkazy o hacknutém Kinectu
Číslo 5 žije! Ne, počkat, to není ten slavný filmový robůtek, ale hacknutý pohybový...
Hlasujte o katapultech ve Strongholdu 3
Southpeak Interactive na facebookových stránkách Strongholdu 3 spustili zajímavou čtenářskou...
Rango, chameleon s hlasem Johnnyho Deppa
Jestli vás mrzí nedávno zrušení herních Pirátů z Karibiku, nevešte hlavu. Úspěšný...
Přihlašte se do bety MMO Battlestar Galactica
Znovu se můžete přihlásit do testování MMO Battlestar Galactica Online, jehož uzavřená beta se včera oficiálně spustila. Jde o první fázi testování, pro nějž autoři vybrali stovky hráčů z USA i EU, aby otestovali, citujeme, "jednu z nejambicióznějších browserových her vůbec". Během betatestu mají hráči přístup k jedné tutorialové misi za lidi nebo Cylony, načež se pustí do otevřeného herního světa a dle libosti se v něm mohou účastnit PvE či PvP soubojů.