Gears of War 3 a vylepšení mód Horde

Pro někoho je jasně nejvýznamnější zprávou o Gears of War 3 to, že Ice-T vytvoří pro soundtrack jednu speciální píseň. Pro ty ostaní přínášíme zprávu o tom, jak vypadá revize populárního Horde módu představeného ve druhém díle. Nová verze nese název Horde 2.0 a přináší několik vylepšení, která se zdají být ku prospěchu věci. Princip zůstává stejný. Se svými pěti kumpány je třeba přestát padesát nepřátelských vln (plus každých deset vln přijde boss) a alespoň jeden ze skupiny musí přežít. Při některých vlnách je však stejně nutné udržet všechny naživu.

NeverDead – nemrtvý lovec démonů chce vaše srdce!

A tím nemyslím, že by vám jej chtěl vyrvat, ale musíte si jej zamilovat. Protože tahle hra se pro mne osobně stala top překvapením. Hlavním hrdinou NeverDead je Bryce Boltzmann, bývalý klasický „rytíř dobra“, jemuž realita v podobě obrovského krále démonů nakopala ***, zabila přítelkyni, vyrvala oko a zabila jej... společně s kletbou nesmrtelnosti, která jej oživuje jako poměrně kompaktní zombii. Což uvidíte v báječně ujetém traileru. Nyní se Bryce potuluje po světě už pět set let, z dobráka je tvrdý, chlípný cynik, loví démony... a je poměrně „rozložitelný“. Co tím myslíme si přečtěte uvnitř článku.

Dan Vávra vs E3 2011

Každý rok, stejně jako všichni hráči, napjatě čekám, co na nás vybalí lídři herního průmyslu na největší světové super mega šou jménem E3. Několikrát jsem to měl z první ruky, párkrát jako vystavující, naposledy jako divák když Nintendo odhalilo Wii a Sony PS3. Od dob, kdy jsou všechny hlavní tiskovky vysílány v přímém přenosu, pro mě ztratila osobní návštěva význam. Pokud nejste novinář nebo vystavující, za ty peníze to nestojí. Nevím, jestli to je tím, že stárnu, ale každým rokem začínám být navíc při sledování novinek čím dál tím víc zklamaný z toho, kam herní průmysl kráčí.

The Elder Scrolls V: Skyrim - první dojmy

Dokáže si dlouholetý fanoušek zachovat kritický odstup od své milované série? Tuhle otázku jsem zvažoval vycentrován v první řadě před plátnem, kde viselo logo Skyrim a čekalo na moment, kdy Todd Howard stiskne příslušné tlačítko na gamepadu. Moje patnáctileté já by se asi divilo, kdybych mu z budoucnosti přiletěl vykládat, jak v devětadvaceti uvidí jednoho z designérů Daggerfallu hrát pátý díl Elder Scrolls bez použití klávesnice a myši. Doba se stihla proměnit, ale Howard neopouští stezky, vytyčené svou vášní k virtuálním životům v neskutečných světech. Hned zkraje obsáhlé ukázky předvádí hru z pohledu kamery za hrdinovými zády, ale vzápětí přepíná zpátky do pohledu z očí, kterému osobně dává přednost. Aby taky ne, když měl pod palcem vývoj legendy, ustanovující rozhlížení myší – Terminator: Future Shock. Howard se rozhlíží po lese, který vypadá přirozeně, ale pro absenci grafických šminek typu vyhlazování nepůsobí jako zázrak, jen poctivě odvedené řemeslo.

Představuje se online RPG Neverwinter

Svět Dungeons & Dragons Online je atraktivní a tak není divu, že se do něj herní tvůrci...

E3 gameplay z Assassin´s Creed: Revelations je hořlavý

Jedna z asi nejvíce výbušných a nejplamennějších misí nové hry se ukázala na prezentaci...

PS Vita by měla vydržet podobně jako PSP

Jedna z věcí, která nás zajímá na oznámeném kusu solidního hardwaru jménem PlayStation...

Vysoká rychlost v traileru na TrackMania 2: Canyon

Milovníci závodů se mohou těšit na plnohodnotné pokračování legendární série TrackMania....

Oznámení Wii U oslabilo akcie Nintenda

Tokijská burza a akcie Nintenda na ní zareagovaly na úterní oznámení konzole Wii U asi ne...

Bobby Kotick: „Nebojíme se Battlefieldu 3, PC je malá platforma“

Sotva jsem si trochu zafilosofoval o souboji dvou vojenských FPS a tom, že nemusí nutně...

Games.cz E3 2011: Nadšení i zklamání prvního dne

Naše výprava se znovu hlásí z Los Angeles a během pěti minut shrnuje všechno, co viděli...

Kapesní Dynasty Warriors pro Sony Vita

Nově oznámený přírůstek do portfolia značky Dynasty Warriors bude verze pro také nový...

The Legend of Zelda: Skyward Sword přiletí o Vánocích

Pokud jste sledovali tiskovou konferenci Nintenda, asi máte ještě teď Zeldy plné zuby, ale...

PlayStation: Třetím rozměrem vstříc nejisté budoucnosti

Ani s jednodenním odstupem se mi v hlavě ne a ne rozležet úplná podstata vzkazu, kterou chtěla Sony vyslat do světa během své opulentní tiskové konference ve staré hale Lakers. Vítr z plachet totiž sebral Jack Tretton všem přítomným hned na začátku, když na konto hacknutí PSN neřekl v podstatě ani „žble“. Nebyla v tom arogance, ale sebejistota a do značné míry oprávněná. Sony alespoň na oko přežila průšvih s hackem i zemětřesení, které ji poničilo výrobní kapacity a jede dál. Tlačí na pilu s 3D, chystá nový handheld i exkluzivní PS3 tituly a nezapomíná na PS Move. Jakoby se nic však nic výrazně nového nedělo, všechno je při starém a přiznám se, že v tom nevidím nic špatného, právě naopak.

Fable: The Journey bude hlavně o cestování

Když se na prezentaci Microsoftu objevily záběry z Kinectem ovládaného Fable: The Journey, velké části hráčů se objevil na obličeji lehce překvapený až zklamaný výraz. Celý hra vypadala jako pouťová atrakce, kterou projíždíte a gesty rukou vysíláte kouzla na příchozí potvory, případně nataženýma rukama svíráte opratě vozu. Upřímně řečeno, aby takhle Fable, i přes rozpačitý třetí díl dopadlo, by nechtěl nikdo. Galerie #14164

Obyčejní maskovaní úchylové v Gotham City Impostors

Ve studiích Monolith (F.E.A.R) v této době vzniká stahovatelná týmová střílečka Gotham...

Skyrim na PC bude port z konzolí...

...což ale není nic překvapivého, protože jak hlavní designér Craig Lafferty konstatuje, vše, co dělají je vyvíjeno na konzole a s portováním na PC mají velké zkušenosti. „Ano, vyvíjíme primárně na konzole a pak portujeme na PC, je to v pohodě“. Trošku děsivě znějí ovšem slova o zjednodušování a inspiraci Applem v kombinaci s hrou jako je TES: Skyrim. Galerie #13932

V Kid Icarus: Uprising si užijeme i multiplayer

Třetí hra ze série Kid Icarus byla oznámena již na loňském E3 a letos se nám dostalo nového...

Rjú míří do Evropy – jatka v Ninja Gaiden 3

Rjú Hajabuza je prostě drsoň nad drsoně a nyní zamíří mimo jiné do Londýna, kde se...

Starhawk přinese intenzivní akci a zavede nás i do vesmíru

Duchovní nástupce multiplayerové střílečky Warhawk z roku 2007 se na E3 představil novým...