Nicméně, i když je těchto modů nemálo a jsou většinou překvapivě propracované, není modování Total War her zrovna uživatelsky příjemné.
Člověka pak napadá, zda to není úmysl, aby se lépe prodávala DLC. Podle Mika Simpsona z Creative Assembly tomu tak ale určitě není. „O to tu nejde. Když už, tak my jsme nakloněni modům, protože čím větší je modderská základna, tím víc DLC prodáte. Ale podpora modů byla vždy celkem obtížná a vyžaduje celkem dost práce“.
Simpson vidí jako hlavní problém složitost samotného enginu, který se představil v nejnovější podobě v Shogun 2: Pádu samurajů. Ale v tomto ohledu se chtějí vývojáři polepšit, protože si všimli obliby Steam Workshop. Tedy, prý je tu jedna situace, kdy by proti modům něco měli. A to, kdyby daný člověk zrovna pracoval na obsahu, který se firma hodlá vydat. Nicméně, znamená to, že bychom se časem mohli dočkat pořádných modderských nástrojů a širší podpory?
22. 3. 2012 11:53 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Každý, kdo nějak déle hrál jakoukoli hru ze série Total War vám potvrdí, že dříve nebo později se obrátíte na komunitu a začnete hledat nějaký mod, který vám buď nabídne něco zcela nového, rozšíří stávající hru, nebo napraví prohřešky vývojářů.