Jmenuje se Nephalem Valor a měla by zčásti řešit problém s obsahem konce hry a nutným grindováním. Bashiok, komunitní manažer, podotýká, že jde teprve o fázi testování a odlaďování, zda bude tahle mechanika prospěšná. Jejím cílem je odstranit několik problémů.
Tím prvním je výměna buildů pro různé situace. Blizzard by byl prý raději, kdyby se hráč svého buildu držel po většinu doby a nemusel neustále měnit skilly. Stejně tak chtějí vývojáři odstranit momenty, kdy opakujete tříminutové sekvence, v nichž grindujete potřebné vybavení pořád dokola. A zároveň nechce, abyste museli vždy probíhat dvouhodinovou herní sekvenci.
Nephalem Valor je buff, který vám naskočí poté, co dosáhnete 60. úrovně a zabijete Rare a Champion protivníka. Kromě toho, že z něj budete mít poklad, přijde na řadu i tenhle nový prvek. Pokud na sobě máte Nephalem Valor buff, zvyšuje se vám drop magických předmětů a zlata a při zabití bosse dostanete extra loot. Jakmile ale změníte skill, skill runu, pasivní schopnost nebo opustíte hru, buff spadne. Přístupný bude ale bez ohledu na zvolenou obtížnost.
Stále se odlaďuje, jak moc vám bude buff zvyšovat loot, jak dlouho bude trvat, zda se odstraní smrtí atd. Cíl tohoto prvku je jednoduchý – neměli byste být nuceni neustále začínat novou hru, aby se vám resetovala příslušná část levelu s danými dropy. Stejně tak byste se měli držet svého buildu, což snad vyústí ve fakt, že si najdete oblíbenou či potřebnou část hry, vytvoříte si build, a pak ji projedete celou a ne jen část, protože se to jednoduše vyplatí. Včetně zabití finálního bosse.
Je to zajímavý nápad. Rozšiřuje teoreticky možnosti, jak si užít delší sekvence hry bez oné nutnosti pořád dokola čistit jednu malou část hry a neustále naskakovat do nové a nové hry, aby se vám vše obnovilo. Samozřejmě, správné odladění bude obtížné... ale to je problém všech nových mechanik.
22. 3. 2012 14:40 | Téma | autor: Aleš Smutný |
Celkem zajímavou mechaniku nyní testují vývojáři pro endgame Diabla III.