1. epizoda Dragon Age seriálu představuje zápletku a Tallis
Vyšla první epizoda webového seriálu Dragon Age: Redemption, který se věnuje boji a intrikám...
Detaily o Mass Effect 3 multiplayeru přímo od BioWare
Po několika tamtamech ohledně multiplayeru v Mass Effect 3 konečně přišlo i oficiální potvrzení a vysvětlení toho, jak bude hra více hráčů ve finálové části sci-fi trilogie vypadat a fungovat. Klíčový je fakt, že ač půjde o kooperativní režim pro 4 hráče, nebude Mass Effect 3: Galaxy at War, jak zní oficiální název MP segmentu, součástí příběhové kampaně pro jednoho hráče. Galaxy at War bude oddělený systém kooperativních misí, jejichž výsledek se ale promítne do vaší sólo kampaně, samozřejmě podle toho, jak se vám s přáteli povede. Budete si moci zvolit ze širokého spektra ras a povolání a vytvořit speciální úderné komando, které bude bojovat proti Reaperům. Osobně jsem velmi zvědav, kdo všechno se dostane mezi hratelné rasy. Nějaký ten bratranec Legiona by byl skvělý, nicméně ani salarianská komanda by nemusela být „marná“. S týmem budete dobývat určená teritoria, což se následně promítne do vaší sólo kampaně, kde taktéž vedete válku s Reapery. Je tedy celkem osvěžující, že se asi zbavíte na chvíli Sheparda a stanete se příslušníkem jiné rasy, který se prostě snaží pomoci. Poměrně důležitým prvkem celé kampaně bude ukazatel zvaný Galactic Readiness, který vyjadřuje připravenost galaxie na finální střet s Reapery. Připravenost bude záviset na Shepradovi a představuje míru, v jaké dokázal zakomponovat všechny přístupné zdroje do války a finální bitvy. Tedy pokud nějaká finální bitva bude, ale vzhledem k předchozím scénářům asi ano. Právě Galactic Readiness budete moci vylepšovat v kooperativních misích, nicméně tvůrci zdůrazňují, že tyto mise jsou zcela dobrovolné a i bez nich se klidně doberete konce hry.
Brutální deníček autorů z Prototype 2
Třetí z řady vývojářských deníčků Prototype 2 na papíře sice řeší design bitev, ale...
Jak přežít v novém módu pro Resistance 3
Koncem tohoto týdne vyjde stažitelný balíček Survival Pack pro střílečku Resistance 3. V...
Kulomety a nakopávání policajtů z Need for Speed: The Run
Co se nedozvíte z preview, prozradí cenzorská rada ESRB. Tohle pravidlo platí v herním...
Průlet světem modifikací - oprašte Deus Ex
Startujeme sérii článků, kterou chceme zaplnit dlouho se šklebící mezeru v herních tématech. Jsou to mody, bezplatné úpravy her a někdy i kompletně nové hry, vyráběné mozolnatýma rukama samotných hráčů, kteří za své výtvory nic nepožadují. Kromě vašeho uznání.
Další potvrzení multiplayeru v Mass Effect 3
Update (20:15): Po australském časopise PC Powerplay už multiplayerovou složku Mass Effect 3 potvrdili také BioWare na svém Twitteru a spolu s nimi i říjnové číslo OXM, které kromě preview síťové složky hry přinese rozhovory s producentem Caseyem Hudsonem a scénáristou hry Macem Waltersem. Bližší podrobnosti o síťové hře zatím nejsou k dispozici, protože Mass Effect 3 ale vydá EA, je téměř jasné, že multiplayer bude vyžadovat Online Pass. I podtitulek z obálky OXM mimochodem napovídá o kooperativní povaze módu - nebo snad lze "společně zachraňovat galaxii na Xbox Live" v kompetitivním multiplayeru?
15 minut hraní chicagské mise Hitmana: Absolution
Před pár hodinami jsme tu měli čerstvé minutové záběry z hraní stealth akce Hitman: Absolution a zvečera už se nyní nabízí celá čtvrthodina. Jde o kompletní nahrávku mise, jíž popisovala preview z letošních herních veletrhů: agent 47 se v noci skrývá v chicagské knihovně a snaží se vyhnout zrakům hlídkujících policistů.
Metro: Last Light si vyžádá lepší HW než předchůdce
Nejsou sice ještě z oficiálních zdrojů, ale falešné asi také nebudou. Řeč je o...
Lovec lidí a rytíř Jedi ze Star Wars: The Old Republic
Nejnovější trailer z onlinovky Star Wars: The Old Republic se jmenuje "Vyber si svoji stranu" a v...
Red Orchestra 2 se nebojí resetu statistik, odmění vás
Start vojenské akce Red Orchestra 2 má přinejmenším dvě zcela odlišné stránky. Dle vyjádření vývojářů hra aspiruje na komerční hit (z jejich perspektivy), protože během prvních dvou dní v prodeji překonala celkové prodeje prvního dílu, který byl v nabídce obchodů pět let. Logicky z toho vyplývá, že se RO2 prodává mnohem lépe i než další počin Tripwire, zombie multiplayerovka Killing Floor (někdo tomu říká povedená nápodoba Left 4 Dead). V zásadě by tak v Tripwire mohli slavit a bouchat šampaňské od rána do večera. To by tu ovšem nesměla být druhá strana mince, která má podobu ošklivě zabugované hry, jež v různých ohledech pořádně nefungovala nezvykle velkému počtu hráčů.
Ve střílečce Binary Domain si AI musíte ohlídat
Ve sci-fi střílečce Binary Domain vás čeká týmová AI, jež bude adekvátně reagovat na dynamické situace ze spodních částí Tokia i bezpečného "horního města", dorůstajícího do oblak. Při tom všem se ke svým spolubojovníkům budete muset chovat se ctí, jinak riskujete, že svým chováním potopí celou misi.
Hardcore obtížnost a nové video z Hitman: Absolution
Zabijácká akce Hitman: Absolution obsáhne i hardcore obtížnostní mód. Podle producenta Hakana Abraka, který jej prozradil v rozhovoru s Eurogamerem, bude vycházet ze stealth stylu hraní. "Budete muset potichu zpacifikovat nepřátele, zůstat skryti před strážemi a řešit různé problémy jinými, nápaditějšími cestami. Za to získáte achievement Stealth Assassin," řekl Abrak.
Co přinese sběratelská edice Diablo III?
Britská ratingová komise BBFC svým hodnocením potvrdila, že Blizzard chystá sběratelskou...
Halo remake přiveze pořádný multiplayerový nášup
Ptáte se, co je nového okolo plánovaného remaku Halo: Combat Evolved Anniversary? Zaprvé už se ví, že hra zabere jediný xboxový disk, tedy pouze polovičku toho, co Halo 3: ODST na stejném enginu. V multiplayeru vás čeká funkce The Forge pro tvorbu vlastních map a Cinema pro nahrávání videí/pořizování obrázků z multiplayerových zápasů.
Záběry z hraní The Darkness II - krev, metro a černá díra
Jako mávnutím kouzelného protuku se nám tu sešla trojice nových záběrů z hraní hororové akce The Darknness II, která na pulty obchodů zamíří příští rok v únoru. Vezměme to popořadě: první video se trochu koupe v krvi a tematicky se soustředí na práci se dvěma zbraněmi naráz. Uvidíte tu kombinaci kultu nebo samopalu, UZI či klasické pistole, pro přehlednost raději i v bullet-timu:
S.T.A.L.K.E.R. 2 a neustálé připojení k internetu?
Asi největší víkendové pozdvižení způsobil špatný překlad citátu, podle něhož bude...
Ovladače pro pokročilé nastavení Rage
Přes víkendu na Steam dorazil další PC patch pro střílečku Rage od id Software, kterou dál trápí problémy s hardwarovou kompatibilitou. Po stažení nového updatu můžete vypnout vestavěnou funkci v enginu id Tech 5, která hru automaticky optimalizovala pro vaší systémovou konfiguraci, a díky tomu můžete sami zkusit štěstí se spoustou nových ukazatelů.
RAGE - recenze
Když se mě v posledních dnech někdo zeptal, s jakým že číslem se hodlám vytasit v recenzi na RAGE, odpovídal jsem v žertu, že se pořád rozhoduji, jestli dát tři, nebo osm z deseti. O RAGE totiž více, než o jakékoliv jiné letošní hře platí, že si ji buď zamilujete, nebo ji budete nenávidět. id Software sedm let po vydání DOOM 3 škádlí hráče hrou, která se na první pohled vymyká jejich dřívější produkci, aby po pár hodinách hraní odhalila, že její hlavní klady spočívají v lpění na tradici. Nejde přitom o tradici FPS žánru, ta se ostatně v posledních letech dost rozmělnila, ale o tradici přístupu id Software ke hrám jako takovým.
Češtiny, cheaty a wallpapery z ABCgames
Pokud nevládnete angličtinou na takové úrovni, abyste si pár měsíců staré akční RPG Dungeon Siege III dostatečně užili, můžete si z ABCgames stáhnout češtinu, která váš problém vyřeší. Rovnou si pak můžete celý web prozkoumat a podívat se, jestli se vám náhodou nehodí nějaký wallpaper na plochu, potažmo jiné češtiny, návody a trailery. Kluci také vydali novou verzi programu ABCgames Cheater, což je užitečná knihovna návodů, cheatů a tipů pro hry snad na všech myslitelných platformách. Více už ale na webu ABCgames, po rozkliku pak najdete výpis nově přidaného materiálu za poslední týden.