Vesmírná akce Space Noir se odvolává na Wing Commandera

Sympatický tým N-Fusion pracoval třeba na povedeném Deus Ex: The Fall nebo odpočinkové střílečce Air Mail. Nyní představil novou hru, která by měla zahřát dušičku všech fandů vesmírného střílení, manévrování a případně ještě lovení kořisti v podobě cizích letounů. Jmenuje se Space Noir a v tiskové zprávě vydavatel z Unity Games odvážně zmiňuje i X-Wing a nebo Wing Commandera.

Phil Spencer: „Games with Gold se v budoucnu zlepší“

Bitva mezi předplacenými konzolovými službami není ani zdaleka dobojovaná. Sony a Microsoft si tak trochu střídají role a přetahují se o pozici vedoucího koně, ale dá se říci, že nic není jisté. Nejprve přišel Microsoft s placeným Gold účtem, který zprostředkuje multiplayer. Následně do rychlíku naskočila Sony se svým Playstation Plus, který nepodmiňoval multiplayer, ale nabízel slevy a každý měsíc pak i přihodil nějakou tu hru zdarma.

Závodní motorky z MotoGP letos míří i na PlayStation 4

Jako každý rok přichází motocyklistické závody MotoGP, ovšem tentokrát se italští Milestone vytasili s novou platformou. Je to poměrně logické, s příchodem nové generace konzolí se celá série také posunuje dál a tak se MotoGP 14 objeví i na PlayStation 4. Je ovšem zajímavé, že v celé škále platforem nápadně chybí Xbox One.

Tales from the Borderlands bude oživováním vzpomínek dvou postav

Patříte-li k fanouškům interaktivních příběhů od Telltale, případně barvitého světa Borderlands, určitě vám udělalo radost oznámení Tales from the Borderlands, další interaktivní adventury od Telltale. Nyní se na SXSW Gaming vývojáři z Telltale a Gearboxu trochu více rozpovídali o herním obsahu a nastínili páteř, na níž se bude titul upínat.

Válečný reportér se hlásí z Auraxis v PlanetSide 2

Je to tak jednoduchý nápad, až mne zaráží, že někoho nenapadl dřív a hlavně, že jej neuchopil víc komplexně. Prostě vezmete multiplayerovou střílečku nebo rovnou MMO jako je PlanetSide 2 a zpracujete video z ní formou válečné reportáže. Nebo v tomto případě napůl propagandistického videa.

Betrayer s nemrtvými conquistadory vyjde za dva týdny

Hurá, už jen pár dní. Pokud jste od našeho minulého článku o Betrayer zapomněli oč jde, vězte, že jde o historickou FPS akci od Blackpowder Games, což je malé studio, kde najdete vývojáře, kteří pracovali na F.E.A.R. a nebo No One Lives Forever. Ale důvod proč se zajímat o Betrayer netkví jenom ve vývojářské historii.

Star Wars: The Old Republic bude mít budování domova

Nehezké anglické slovíčko „housing“ nejlépe charakterizuje, co se chystá pro MMORPG Star Wars: The Old Republic. Naznačuje to teaser, který najdete uvnitř článku a nic, bohužel, nekonkretizuje. Dá se ale čekat, že vaše postava bude mít možnost mít vlastní byt nebo domeček a pěkně jej spravovat v rámci zásad Hvězdných válek.

Vývoj her v Česku v roce 2013 - část 1.

Začalo to tímto seznamem. Před časem jsme se s Petrem domluvili, zřejmě někdy kolem vyhlašování našich Best of 2013, že se pokusíme vytvořit kompletní seznam her, které v loňském roce vytvořili čeští herní vývojáři. Když jsme ale na konci našeho počítání, pátrání a sumarizování (díky Petrovi Kubcovi za pomoc) došli k číslu přesahujícím 40 titulů (!), bylo jasné, že u obyčejného seznamu skončit nemůžeme. Už jenom proto, že o celé řadě her v seznamu jsme předtím neslyšeli, jakkoli (odpusťte malou sebechválu) na Games.cz věnujeme českým hrám nadstandardní prostor.

Rozhovor s Janem Kavanem z CBE o hororech a herní hudbě

Možná vás překvapí, když se během půl hodiny skloňují hry, interaktivní hudba, spisovatel M. R. James a potenciál herních hororů. Přesně to se ale stalo v rozhovoru s Honzou Kavanem, šéfem studia CBE Software, které je podepsáno pod hrami jako Ghost in the Sheet nebo J.U.L.I.A. Honza detailně rozebral, jak se mění podoba J.U.L.I.A. a odtajnil zákulisní dění kolem projektu Serena nebo komplikace s vydavatelem Lace Mamba.

Jazzpunk – recenze

Šedesátá léta byla a jsou vděčným obdobím pro rozličné segmenty populární kultury. Všechny ty bondovky, Karibské krize, sexuální revoluce i první krůčky po Měsíci inspirovaly vývojáře z Necrophone Games k produkci ujetě působící first-person adventury Jazzpunk. Po dech beroucích trailerech byla očekávání vysoká – dostali jsme po dlouhé době do pracek svěží herní parodii? Svým způsobem ano, celkový výsledek však jenom ilustruje dlouhodobé problémy s humorem ve hrách.

Analýza léčitele a další informace z fanstránky The Elder Scrolls Online

Díky dalšímu kolu betatestu, kterého se zúčastnilo několik miliónů hráčů, vyšlo najevo spoustu nových informací z Tthe Elder Scrolls Online. Redaktoři ze stejnojmenné fanstránky pro vás všechny důležité informace shrnují v následujícím přehledu.

Fight Club #169 HD: Anatomie zloděje s Petrem Bulířem

Do značné míry dílem náhody a štěstí jsme pro vás do Fight Clubu #168 přilákali Farida a následně se nám povedl podobně kvalitní úlovek v podobě Petra Bulíře. Naposledy za námi do studia přišel v době loňské E3 a hlavním důvodem jeho účasti ve Fight Clubu #169 byla Petrova velká chuť povídat si s námi o nedávno vydané stealth akci Thief. Předurčuje to i zbytek sestavy tohoto dílu, kterou tvoří Aleš s Pavlem, protože oba dva Thiefa hráli a dohráli. Jejich pohled na hru se od názoru Petra Bulíře liší, debata byla velmi tedy výživná.

GamesPlay: To nejlepší z Global Game Jam I.

Minulý týden vás Láďa v tematickém článku obšírně seznámil s filozofií rychlotvorby her a zaměřil se na Global Game Jam 2014, protože v množství pravidelně pořádaných game jamů jde o jednu z největších a nejzajímavějších akcí. V článku jste se mohli dočíst o některých konkrétních titulech, které během Global Game Jam 2014 vznikly, ale protože jich tvůrčí týmy ze 72 zemí celého světa zvládly za dva dny čistého času vytvořit 4290 (!), ani zdaleka nešlo o reprezentativní výběr. Vlastně je skoro nemožné něco jako „reprezentativní výběr“ sestavit, ale určitě se můžeme a chceme nějakou chvíli v nabízených hrách či prototypech přehrabovat a upozorňovat na ty zajímavější.

Novinky o Warcraft filmu a další články z WoWfan a HSfan

Pravidelné shrnutí novinek z partnerských stránek WoWfan.cz a HSfan.cz se opět věnuje nejaktuálnějším zprávám z World of Warcraft a Hearthstone: Heroes of Warcraft. Tentokrát se dozvíte novinky o natáčení Warcraft filmu, čeká vás vyhlášení soutěže, ale též shrnutí dosavadního vývoje karetní hry Hearthstone.

Návody, češtiny a wallpapery z ABCgames

Kolegové z ABCgames se připomínají s novými návody, češtinami či wallpapery, které na svém webu nabízejí. Nově na ABCgames najdete návody na DLC The Knife of Dunwall pro Dishonored nebo DLC Dragonborn pro Skyrim. Hodit by se vám mohla i čeština pro první epizodu adventury The Wolf Among Us nebo wallpapery z her Risen 3, Thief či Castlevania: Lords of Shadow 2. Kompletní výpis nových návodů, češtiny a jiných materiálů najdete v článku nebo přímo na webu ABCgames.

Lightning Returns: Final Fantasy XIII - recenze

Miluji japonská RPG a všechno, co se skrývá za žánrovou zkratkou JRPG. Trhá mi proto srdce, když musím přihlížet sestupu celého žánru do podsvětí - alespoň na západě. Do Červené knihy ohrožených druhů se japonská RPG zapsala už na odcházející generaci a nic na tom nezmění několik dobrých nebo dokonce brilantních titulů.

Hraná reklama na inFamous připomíná post-apo film

S hranými herními reklamami nebo rovnou seriály se v posledních letech roztrhl pytel. Čas od času se vždy nějaká objeví a v lepším případě funguje jako pěkné pomrknutí na fanoušky, v tom horším je to nízkorozpočtová amatéřina. Reklama na inFamous: Secon Son se naštěstí řadí k těm povedenějším. Vypadá moc pěkně a skoro by to až mohlo připomínat začátek nějakého post-apo filmu.

Major Nelson představuje streamování přes Twitch na Xbox One

Aleš nedávno psal, že se Xbox One dočká integrace populární streamovací služby Twitch. Chvíli to sice Microsoftu trvalo, ale na druhou stranu si majitelé Xboxu One užijí plné integrace a stihne se to ještě na start Titanfall. A protože se Titanfall blíží a Microsoft na něj sází pomalu všechno, vytasil se Major Nelson s novým videem, ve kterém integraci služby do rozhraní konzole detailně předvádí.

Hardwarové nároky Dark Souls II nejsou nijak přestřelené

S PC verzí prvních Dark Souls to moc slavně nedopadlo a vývojáři ze studia FromSoftware si toho jsou vědomi. Včera se dušovali, že bude PC verze Dark Souls II vymazlená, funkční a vůbec  k světu a dnes zveřejnili i hardwarové nároky. Objevily na oficiálním obchodě Namco Bandai Games a kouká se na ně příjemně - nejsou totiž vůbec přestřelené.

V DLC Revelations pro novou Castlevanii si zahrajete za Alucarda

Nedávno vydaná a bohužel průměrná (viz recenze) Castlevania: Lords of Shadow 2 se brzy dočká prvního DLC. Nese název Revelations a hlavní role se v něm ujme Drákula pozpátku: Alucard. Příběh nenavazuje na události hlavní hry, naopak jim předchází. Alucard se tou dobou připravuje na návrat otce a souboj se Satanem. Postupně se ale v příběhu dozvíte, jak neoddělitelně je Alucard propojený právě s osudem vašeho otce...