Druhá beta Galactic Civilizations III konečně obsahuje i diplomacii a obchod

Hry v sérii Galactic Civilization od Stardocku patří k nejlépe hodnoceným ve svém žánru a očekávání hráčů od třetího dílu jsou tedy hodně vysoká. Současní majitelé early access verze jsou ale s dosavadním postupem vývoje vcelku spokojení (soudě dle spíše kladného hodnocení na Steamu) a po nedávném vydání druhé betaverze míra pozitivního sentimentu možná ještě vzroste. Krom řady technologických úprav totiž do hry přidává diplomacii, obchodování, novou frakci The Kryn a vzájemně propojuje galaktické frakce do celku, který kopíruje OSN.

Znovuzrozená onlineovka Final Fantasy XIV se dočká datadisku Heavensward

Kdybyste se mě před čtyřmi roky zeptali, co si myslím o budoucnosti onlineovky Final Fantasy XIV, s gustem bych hře dal rok života a dál se o ní bavil jako živé mrtvole. A vidíte, o čtyři roky a jedno kompletní předělání hry později, se Final Fantasy XIV daří natolik, že tvůrci mohli během Fan Festival v Las Vegas oznámit na jaro příštího roku datadisk s podtitulem Heavensward.

Stěhování PC verze Dark Souls z Games for Windows Live na Steam proběhne v listopadu

Proces přesunu her ze smrtelně nemocného systému Games for Windows Live na Steam, který řada firem před mnoha měsíci anoncovala v reakci na stížnosti hráčů, se nějak zadrhnul. Třeba Codemasters ohledně migrace DiRT 3 na Steam zarytě mlčí už delší dobu a další firmy na tom nejsou lépe. Namco Bandai však mezi ně nepatří, protože dlouho ohlašovaný přesun Dark Souls proběhne podle posledních informací v listopadu.

Tvůrci Planetary Annihilation ukončili pro malý zájem hráčů Kickstarter kampaň Human Resources

Získat za tři týdny na Kickstarteru skoro 400 tisíc dolarů nevypadá na první pohled vůbec zle a pro řadu projektů, jejichž tvůrci žádají třeba o 50 nebo 100 tisíc babek, by něco podobného představovalo třikrát splněný sen. Jenže tvůrci z Uber Interactive žádali od backerů na vývoj Human Resources 1,4 milionů dolarů a ve světle této informace už doposud vybraná částka představuje neúspěch a jasný náznak, že hráči o projekt nejeví valný zájem. Proto se tvůrci z Uber rozhodli kampaň utnout, aby se mohli soustředit na něco, co hráči skutečně chtějí.

Zveme vás na třetí sraz čtenářů a redakce Games.cz!

„Dneska se paří. Faktor pařby je pět,“ řekneme si možná společně v sobotu 25. října v pražském Napa baru, kam po roce svoláváme už třetí sraz čtenářů a redakce Games.cz. Loňské setkání se nad míru povedlo a možnost s vámi pokecat bez bariéry internetového rozhraní byla velmi osvěžující - a něco podobného si tedy nemůžeme nechat utéct ani letos. Tentokrát se sejdeme na Malé straně v ulici Prokopská 296/8, konkrétně už tuto sobotu 25. 10. v 19. hodin.

Pražské studio Keen Software prodalo milion kopií Space Engineers

Seznam her jako DayZ, Rust nebo Kerbal Space Program dnes rozšířil další titulu, tentokrát z českých a slovenských luhů a hájů. Pražské studio Keen Software se po právu pochlubilo, že rok od zahájení prodeje se podařilo prodat 1 milion kopií sandboxové konstrukční hry Space Engineers. Gratulace z naší i vaší strany je v tomto případě na místě.

Season pass vybaví Far Cry 4 PvP módem a balíkem single i co-op misí

Ubisoftí klasika. Až vyjde 18. listopadu Far Cry 4 pro PC a všechny konzole krom WiiU, bude hráčům k dispozici rovnou i season pass, který za cenu zhruba 836 korun nabídne mix exkluzivního a ne-exkluzivního obsahu včetně PvP módu, zbraní a misí pro single i kooperaci. Konkrétně dostanete v případě koupě season passu (či digitální gold edice hry) následující.

Drsná Cassandra v Dragon Age: Inquisition změkne, ale stejně ji nechcete naštvat

Někdo říká, že se lidi v průběhu života nemění, další tvrdí pravý opak. Čili se dá říci, že jakýkoli osobnostní vývoj je v reálu silně individuální. Herní postavy ve hrách s alespoň mírně propracovanějším příběhem, jsou na tom většinou jinak. Aby se neřeklo, že tvůrci servírují to samé v jiné grafice, tak scenáristé hrdiny a vedlejší postavy díl od dílu mění a nechávají vyvíjet. Někdy méně, jindy radikálně, ale děje se to. Ukázkovým příkladem je Cassandra Pentaghast - v Dragon Age II hrála drsňačku se vším všudy, která se s nikým a ničím nepárala, zatímco v Dragon Age: Inquisition už jako drsňačka hlavně vypadá, ale povahově nám holka změkla. Však se podívejte sami.

Tvůrce Alone in the Dark připravuje survival horor 2Dark

Když Pavel s Honzou nedávno v retro gamesplayi hráli Little Big Adventure, přirozeně jsem v té souvislosti hledal informace o současných aktivitách Frédéricka Raynala, který má společně s kolegy na svědomí nejenom oba dva díly LBA, ale též Alone in the Dark. Wikipedia mě však zklamala nedostatkem aktuálních informací a zároveň mě odradila od dalšího pátráni. A byla to chyba! Kdybych totiž nebyl líný (doplňte sami), dobral bych se k hororové akční adventuře 2Dark, kterou Raynal a spol. ze studia Gloomywood oznámili už v srpnu. Naštěstí konkrétní informace o 2Dark vydali tvůrci až dnes, u příležitosti startu crowdfundingové kampaně na Ulule. Mám tedy šanci předchozí chybu napravit a 2Dark vám představit, což se právě děje.

Sedmý díl Games TV vás zve na výlet do Středozemě

V sedmém dílu herního týdeníku Games TV, který vyrábíme ve spolupráci s internetovou televizi Stream.cz, se podíváme do oblíbené Středozemě ve společnosti nemrtvého hraničáře Taliona. Akční adventura Middle-earth: Shadow of Mordor se inspiruje především filmovou podobou Tolkienova díla, z níž si bere hlavně zástupy skřetů, které je potřeba likvidovat.

Návody, češtiny a wallpapery z ABCgames

V posledních týdnech se kolegové z ABCgames soustředili zejména na rozšiřování databáze češtin a slovenštin, což potvrzuje i následující přehled. Figurují v něm například češtiny pro Vanishing of Ethan Carter, Lifeless Planet nebo Kingdoms of Amalur. Nezapomnělo se však ani na návody (Enslaved, Justine), wallpapery nebo cheaty. Kompletní výpis nových materiálů v databázi najdete v článku nebo přímo na webu ABCgames.

Calvino Noir jde na loupežnickou detektivku přes plošinovku

Her s noir tématikou není nikdy dost a nedávno oznámená plošinovka Calvino Noir za zmínku určitě stojí. Nenechte se ale zmást faktem, že jde o plošinovku. Hra by měla být vážnou detektivkou s lupičskou tématikou. Vývojáři z příběhu zatím nic moc neprozradili, a na svém webu prezentují spíše vizuální stránku hry a některé mechaniky, které ale vypadají natolik zajímavě, že absenci informací o příběhu tvůrcům prozatím promineme.

Bič boží šíří ohňovou zkázu na záběrech z Total War: Attila

Aleš byl viditelně zklamaný, když zjistil, že v roli hunského vojevůdce Attily centra římské moci nezplundruje. A nebyl v tom samozřejmě sám. Možná ho ale po návratu z dovolené potěší, stejně jako další fanoušky série Total War, předváděčka jedné z novinek dalšího dílu s názvem Total War: Attila - postupné dobývání městských hradeb a měst, potažmo simulace šíření ohně městem podle povětrnostních a jiných podmínek.

Limbo vás pravděpodobně vyděsí i na nových konzolích

Logická plošinovka Limbo, která vyšla už v roce 2010, se asi chystá i na nové konzole. Černobílá hra od studia Playdead vyšla původně už pro Xbox 360, aby se následně dostala na PC, PlayStation 3, PlayStation Vita, Linux a iOS zařízení. A stejně jako se FEZ postupně objevil na téměř všech platformách, mohlo by se i Limbo podívat na nové konzole. Informace o možném portu pro Xbox One sice zatím není oficiální, ale vychází z webu korejské ratingové organizace, jak informuje Joystiq.

Jsem chleba a kdo je víc? Nová simulace od tvůrců Surgeon Simulator

Ideologickou hloubku další hry od tvůrců Surgeon Simulator nejsem schopný dohlédnout. Boží dar se každopádně v podání Bossa Studios vydává na „sebevražednou“ misi, aby se z kusu čerstvého toustového chleba stal chlebem „utoustovaným“. Stačí najít toustovač či pánvičku s olejem, nebo tak nějak. Bez ohledu na tematické a ideologické pozadí je každopádně I am Bread další hra od tvůrců kongeniální simulace Surgeon Simulator, takže bychom ji určitě neměli brát na lehkou váhu.

Deep Down experimentuje s mechanikami Dark Souls

Chystané free to play akční RPG Deep Down od Capcomu je pořád tak trochu zahaleno tajemstvím. Stále toho moc nevíme o moderním světě, ve kterém se má část hry odehrávat, a středověká hratelnost à la Dark Souls působí sice zajímavě, ale také neznáme podrobnosti. Skrze japonský magazín Famitsu se však nyní objevilo alespoň několik nových informací, které nás sice v něčem trochu ujišťují, ale zároveň nám nedávají naději na brzké vydání - vývojáři prý zatím experimentují, žádné dokončování hry prozatím neprobíhá.

Call of Duty: Advanced Warfare se snaží v traileru odlišit od předešlých dílů série

Call of Duty: Advanced Warfare sice vyjde až 4. listopadu, ale tvůrci prostřednictvím upoutávky posílají hru mezi lidi už nyní a docela dobře připomínají, v čem bude letošní díl Call of Duty jiný.

Fight Club #200 HD: 88 grilovaných kachen

Bez jednoho měsíce takřka přesně čtyři roky uplynuly od chvíle, kdy jsme ve složení Lukáš Grygar, Martin Bach, Petr Poláček a Farid Starman usedli poprvé v naší improvizované klubovně a začali natáčet první díl nového podcastu Fight Club. Od té doby jsme v nejrůznějších kombinací hostů usedli k natáčení 199x a na dnešek tedy připadlo pěkně kulaté jubileum, které jsme oslavili ve velkém stylu. Posuďte sami.

Geniální způsob, jak získat iPhone 6 zdarma. Znáte ho?

Zhodnoťte virtuální milion korun a vyhrajte iPhone 6 nebo 1000 Kč týdně v investiční soutěži od HighSky Brokers! Naučte se obchodovat se zlatem, ropou a dalšími komoditami nebo světovými měnami! document.write("");

Wasteland 2 - recenze

Nedohrál jsem a možná ani nedohraju. Wasteland 2 mě v jeden moment (zhruba v 90 % délky), zastavila podivnou směsí chyb a designových lapsů. Časem to tvůrci opraví, ovšem mnohem hůř jsem na tom s motivací pokračovat. Hra stojí hned na několika nohách – příběhu (hlavní zápletce, příbězích lokací/frakcí a na rozhodnutích s následky), tahových soubojích, lootu a rozvoji postav. A na všechny tyhle končetiny kulhá jak pouštní ranger, vracející se do masomlejnku sebevražedné mise. Když ani jedna složka díla není skutečně solidní, je v záplavě her, chrlených dnešním herním průmyslem, těžké nedat hře někde v půli vale. Devadesátky jsou pryč, víme?