- Vývojář:
 - Aardman, Digixart Entertainment
 - Vydavatel:
 - Bandai Namco Entertainment
 - Datum vydání:
 - PlayStation 4:
 - 9. listopadu 2018
 - PC:
 - 9. listopadu 2018
 - Xbox One:
 - 9. listopadu 2018
 - PS4 Pro:
 - 9. listopadu 2018
 - Xbox One X:
 - 9. listopadu 2018
 - Žánr:
 - Adventura
 - Platformy:
 - PlayStation 4, PC, Xbox One, PS4 Pro, Xbox One X
 
VIDEA
Články
Výběr deseti protiválečných her
Když střílení do nepřátel není zábava
    Skupina Embracer Group získala dalších osm studií včetně slavného 3D Realms
Portfolio studií se dále rozrůstá
    Adventura 11-11: Memories Retold začíná s vyprávěním příběhů 1. světové války
Zítra tomu bude přesně sto let, kdy skončila první světová válka. Společnost Bandai Namco se ve spolupráci se studii Aardman a DigixArt rozhodla připomenout tuto historickou událost hrou, která alespoň z grafického hlediska nemá obdoby. 11-11: Memories Retold je venku a připravená odvyprávět hrůzy tohoto konfliktu z obou stran.
    Válečné drama 11-11: Memories Retold bude mít charitativní DLC
Rozpohybované olejomalby v pozoruhodné adventuře 11-11: Memories Retold vám odvypráví srdceryvné příběhy první světové války již za pár týdnů. V den vydání hry bude rovnou dostupné obsahově nespecifikované DLC, jehož koupí přispějete na charitu War Child, která se stará o děti a mladistvé zasažené dnešními válečnými konflikty.
    Adventura 11-11: Memories Retold předvádí unikátní grafiku a vítá světové dabéry
Sice stále nevíme, co bude herní náplní zajímavě vypadající hry 11-11: Memories Retold, ale už konečně známe její podobu v reálném čase. Vašek si v minulém článku posvítil na unikátní umělecký styl hry, kvůli kterému museli tvůrci naučit engine malovat. Hra na obrázcích dle mého názoru vypadá fantasticky a v pohybu je to ještě lepší. Díky účastnícímu se „Frodovi“ se bude i dobře poslouchat a vyjde ještě letos.
    11-11: Memories Retold halí první světovou válku do unikátního grafického stylu
Jak vybrat ten správný umělecký styl pro adventuru pojednávající o první světové válce? Možných vzorů existuje nepočítaně. Někomu by se líbil přísný fotorealismus, jiný by se radši naladil na válkou inspirovaný (a válku inspirující) futurismus, a jiný by klidně zvolil picassovský kubismus. Před takovým dilematem stáli i vývojáři chystané 11-11: Memories Retold, a jejich cesta je o to zajímavější, že nakonec museli naučit malovat samotný herní engine.