- Vývojář:
- Egosoft
- Vydavatel:
- Deep Silver
- Distributor:
- Hypermax
- Datum vydání:
- PC:
- 15. listopadu 2013
- Lokalizace:
- texty
- Žánr:
- Simulace
- Homepage:
- http://www.egosoft.com/games/x_rebirth/info_en.php
- Platformy:
- PC
VIDEA
Články
Začal letní výprodej na Steamu - co (by) si koupila redakce Games.cz
Letní slevy na GOGu skončily, podobné cenové šílenství začalo na Steamu. V průběhu následujících dní jsou k mání všechny možné tituly s různě velkou slevou oproti ceně normální. A protože nejsme jiní než vy, máme také seznam her, které bychom asi za plnou cenu minuli, ale ve slevě jen těžko odoláme. Proto jsme dali dohromady redakční tipy na hry, které by vás mohly v probíhající letním výprodeji na Steamu zajímat.
Druhé rozšíření X: Rebirth nese jméno Home of Light a vyjde na konci února
V pořadí již druhý přídavek vesmírné simulace X: Rebirth vyjde příští rok, 29. února, a bude se jmenovat Home of Light. Datadisk přijde ruku v ruce s aktualizací na verzi 4.0 a vedle nové porce obsahu přinese také dosud největší míru volnosti ve všech aspektech hry. Novinky se totiž týkají obchodování, budování, ale i vesmírných soubojů, ve kterých se hráči mohou těšit na dosud nejsilnější protivníky.
Střílečkový (FPS) modul Star Citizen má vyjít na jaře a alfa online vesmíru na podzim
Ačkoliv Star Citizen (homepage) dlouhodobě trhá rekordy ve výběru financí od fanoušků, velkolepá vize jeho tvůrce Chrise Robertse zavdává pochybnostem nad datem vydání celého projektu. Nová Robertsova přednáška (via Polygon) pro BAFTA to však může změnit - krom popisu kampaně totiž přibližuje i termíny vydání jednotlivých částí hry a samozřejmě i plánovaný termín vydání ostré verze.
První datadisk vyšle hráče X: Rebirth do nového systému
Vývojářům z Egosoftu přiznám kdykoli a kdekoli dvě základní charakterové vlastnosti – přehnané ambice a obrovskou vůli. Jen díky této ideální kombinaci má Egosoft stále podporu fanoušků. Se skřípěním zubů přežijí vydání prakticky nehratelné první verze hry (velké ambice), protože tuší, že se tvůrci zabejčí a v dalších měsících z ní udělají zajímavou a často i výjimečnou zábavu (vůle). X: Rebirth je toho ideálním důkazem. Rok po vydání první (a samozřejmě zcela rozbité) verze a řadě záplat vydá Egosoft letos v prosinci první DLC/datadisk The Teladi Outpost a společně s ním i další dva updaty, které by měly hru opět vylepšit.
Vývojáři X: Rebirth se rozpovídali o problematickém vývoji nešťastné hry
X: Rebirth se navzdory velkým slibům a ještě větším plánům tvůrců jednoduše nepovedla. Za hrou přitom stáli zkušení vývojáři z Egosoftu, kteří mají na triku i zbytek oblíbené série X. Jenže něco se pokazilo a výsledek byl tristní. Redakce RPS proto s odstupem času vyzpovídala šéfa vývoje hry, který nastínil, co se vlastně stalo.
X: Rebirth usiluje o reparát s velkým updatem, co přináší nový obsah i spoustu oprav
Vesmírný simulátor X: Rebirth vyšla v listopadu loňského roku a průměrné hodnocení 33 ze 100 na Metacriticu je jedním z ukazatelů, jak katastrofálně vývojáři z Egosoftu vydání hry nezvládli. Ke cti jim ale slouží, že se nevzdali a dlouhodobě se hru snaží opravit a odladit do stavu, který si fanoušci série před vydáním představovali. Důkazem je i nový update X: Rebirth 2.0 - Secret Service Missions, který přináší tolik změn a úprav až se zdá, že tvůrci dělali novou hru, než aby upravovali starou.