![The Talos Principle](https://im.tiscali.cz/games/2014/06/11/412048-the-talos-principle-base_16x9.jpg.1152?1588266684.0)
- Vývojář:
- CroTeam
- Vydavatel:
- Devolver Digital
- Datum vydání:
- PlayStation 4:
- 2014 - Blíže neurčeno
- PC:
- 2014 - Blíže neurčeno
- MAC:
- 2014 - Blíže neurčeno
- Linux:
- 2014 - Blíže neurčeno
- Lokalizace:
- texty
- Žánr:
- Logická
- Homepage:
- https://www.talosprinciple.com/
- Platformy:
- PlayStation 4, PC, MAC, Linux
VIDEA
Články
Červnové předplatné PlayStation Plus Extra a Premium se ponese ve znamení oslav výročí
Plus příděl her pro předplatitele
Vyšel datadisk Road To Gehenna k vynikající The Talos Principle
Logická záležitost The Talos Principle patřila k tomu nejlepšímu, co se loni urodilo (viz recenzi). Přemýšlivý a k přemýšlení nutící titul dokázal svým světem a příběhem pohltit skoro tak dobře, jako puzzly nejrůznější náročnosti. Tvůrci z Croteam ovšem nespí na vavřínech a servírují vám datadisk jménem Road to Gehenna. Stejně jako původní hra, i datadisk, který vyšel včera, je plný odkazů na náboženství, víru a spasení.
V datadisku pro Talos Principle se podíváte do pekla
Velký přídavek s názvem Road to Gehenna vyjde během jara pro skvělou first-person puzzle adventuru The Talos Principle od autorů Serious Sama. Road to Gehenna nabídne čtyři nové a údajně rozsáhlé epizody, plné mnohem obtížnějších hádanek než jaké jsou k vidění a naštvání v základní hře.
"Začali jsme stavět most, ale udělali jsme tunel" - jak místo Serious Sam 4 vznikla Talos Principle
Když před několika lety začali tvůrci z Croteam vyvíjet čtvrtý díl v populární sérii Serious Sam, měli plán. Udělat střílečku. Začali však měnit detaily, aby do klasické střílečky vpravili alespoň špetku kreativity, a najednou zjistili, že se jim z detailů vyklubaly základy hry, které byly už ve své dřevní podobě zábavné a hratelné. Práskli tedy do stolu, sekli s původním plánem, rozhodli se jít po tom, co je zábavné, a výsledkem je filozofická puzzle hra The Talos Principle, která sbírá univerzálně pozitivní ohlasy. A to všechno díky tomu, že tvůrci realizovali přístup k vývoji, který nazývají reaktivní.
Tvůrce Braid úspěšně utrácí na The Witness veškeré své úspory
Utratit miliony dolarů, získané z prodeje jednoho úspěšného titulu, se dá mnoha způsoby - třeba šest let trvajícím vývojem další hry. Utratit miliony sázkou na jednu kartu se také může a nemusí vyplatit, ovšem v případě Jonathana Blowa se dá taková zhýralost jistě pochopit - jeho Braid byl zcela výjimečný titul a od připravované hry The Witness lze očekávat rovněž netradiční zážitek. Jen to holt není zadarmo.