Scalebound
Věková dostupnost

Scalebound

Články

15 očekávaných her, které si nikdy nezahrajeme

Na každou vydanou hru připadá hned několik zrušených a ani o nich nevíme. V útrobách velkých studií se do fáze prototypu dostane dlouhá řada titulů, jen aby se ukázalo, že nefungují a vývojáři se můžou začít soustředit na jiný pokus. Už méně často se stává, že dojde k veřejnému oznámení takového prototypu, na který se začneme těšit, aby pak přišla rána shůry a nám zůstaly jen oči pro pláč. Zavzpomínejme společně na několik takových velmi očekávaných her, kterých se (s největší pravděpodobností) nikdy nedočkáme.

Devět zajímavých her, které měly vyjít v roce 2016, ale nestihly to

S koncem jednoho roku a začátkem druhého zaplavily internet všemožné rekapitulace dění v herním průmyslu a výhledy do budoucna. Ruku v ruce s nimi je však dobré si připomenout i hry, které původně měly v roce 2016 vyjít, ale nakonec k tomu nedošlo. Některé to napraví v prvních měsících roku, na jiné si počkáme déle, další nevyjdou nikdy. Které hry máme na mysli?

Fight Club #308: A tak to končí...

Náplní druhého podcastu Fight Club v roce 2017 byla z velké části debata o zrušených projektech – konkrétně jde o Scalebound od Platinum Games a Microsoftu, potažmo Landmark (EverQuest Next) od Daybreak Game Company. Proč se tvůrci obou her rozhodli vývoj nedokončit nebo zastavit, a jestli je to škoda, nebo ne, o tom si povídali Pavel, Aleš a Vašek. K tomu ale přihodili ještě pár dalších témat.

Microsoft ruší vývoj dračí akce Scalebound

„Po pečlivém zvážení se Microsoft Studios rozhodla ukončit produkci Scalebound.“ Tahle krutá, jednoduchá větička, jejíž napsání tiskovému mluvčímu Microsoftu zabralo asi tak pět vteřin, znamená, že chystané dobrodružství draka a „otravného adolescenta“ (jak hrdinu označil Aleš) nikdy nespatří světlo světa. Hra od studia Platinum Games, známého třeba díky sérii Bayonetta, původně měla vyjít letos, ale vývoj byl pronásledován technickými problémy a zpožděním, a tak se v Microsoftu rozhodli spustit gilotinu.

Na dračí akci Scalebound mysleli vývojáři už před vydáním Bayonetty

PlatinumGames patří k vývojářům, kteří zkouší vždy něco nového, ať to stránce hratelnosti a nebo stylu (MadWorld, Bayonetta) byť ne vždy jejich sázka vyšla. Podobně netradičně se tváří na Gamescomu předvedený titul Scalebound. Pokud vám relativně tuctový název hned nepřipomněl oč jde, nejspíše si vzpomenete na otravně vyhlížejícího adolescenta se sluchátky a mečem, který ovládá obřího draka, s nímž se pouští do křížku s nepřáteli od velikosti člověka po ještě většího draka.

V akční fantasy Scalebound ovládáte svého ochočeného draka

Tajemně se tvářící Scalebound se na tiskové konferenci Microsoftu odhalila trochu více. Jak se zdá, půjde o akční RPG, kde kromě svého hejskovského hrdiny ovládáte i ochočeného draka a to ve světě, kde se zjevně mixuje moderní technologie s fantasy zasazením. Když odhlédnu od nesympatického hrdiny, Scalebound může být zajímavý právě tím, že musíte zapojit svého dřačího společníka do boje.

Bleskovky

  • 5. 8. 11:23 - Chcete Scalebound? Napište Philu Spencerovi, vyzývá PlatinumGames

  • 5. 2. 18:00 - PlatinumGames by se rádi vrátili ke zrušenému Scalebound, práva ale drží Microsoft.

  • 19. 6. 2017 - Scalebound byl oznámen příliš brzy, tlak spojený s velkým očekáváním fanoušků nakonec dovedl studio do stavu, kdy si samo nebylo jisté výsledkem a raději projekt zrušilo.

  • 18. 5. 2017 - Nepotvrzeno: Microsoft si obnovil práva na značku Scalebound, jejíž vývoj zastavil před pěti měsíci.

  • 15. 8. 2016 - Neoficiálně: Amazon nastavil datum vydání hry Scalebound na 28. dubna 2017.

  • 29. 6. 2016 - Vývojáři z Platinum Games pracovali posledních deset měsíců na rozšíření herního světa Scalebound.