Inquisitor

Inquisitor

Články

Čtenářské recenze: Immortal Planet, Zaklínač, Ve stínu havrana a další

Čtenářské recenze se na Games.cz těší vašemu velkému zájmu, přestože vycházejí tak trochu na pozadí klasických redakčních textů. Proto jsme se rozhodli dopřát vašim výtvorům více místa "na Slunci" a jednou za čas vám přineseme výběr těch nejzajímavějších čtenářských recenzí, které se vyrojily v uplynulém období. Tentokrát se můžete začíst do verdiktů nad českou retro adventurou Ve stínu havrana od Myitha a akčním RPG Immortal Planet od MickeyMutanta, do retrospektivy prvního Zaklínače od Petufa nebo do fallangovy recenze na Bastion.

České RPG Inquisitor se vrací v románu Renesance zla

Od vydání českého RPG Inquisitor už uplynulo skoro šest let, ale do světa této povedené české hry od Cinemaxu se můžete vrátit díky hodně netradičnímu DLC. Čerstvě vydané DLC totiž nepřináší doplňkovou kampaň či cokoliv interaktivního, ale klasický román v podobě ebooku s názvem Inquisitor: Renesance zla. A dá se říci, že ačkoliv na děj původního Inquisitora román navazuje a s ním i rozšiřuje universum hry, už to není ta známá gotická deprese. Maxmilian Conti se totiž objeví ve světě, který přešel do renesance, a rozložení sil se v něm poněkud změnilo.

K Vánocům předplatné Levelu nebo kolekci 15 čísel

Řešit vánoční dárky na poslední chvíli se nemusí vyplatit. V obchodech jsou větší fronty, zboží je probrané a internetové obchody nestíhají. My vám ale nabízíme jeden zaručený tip, který vám může letošní Vánoce zachránit.

České a slovenské hry pod koly času

Příběh herního vývoje v České republice, potažmo v bývalém Československu, je vzhledem k okolnostem až překvapivě bohatý. Během posledních třiceti let vzniklo na našem území několik stovek počítačových her, na kterých se podílely desítky vývojářských týmů a stovky osamocených jednotlivců. Od nadšených propagátorů moderní techniky v době hroutícího se komunismu, přes první nesmělé pokusy o komerční produkci poloviny devadesátých let, až po vysokorozpočtové hry s celosvětovou distribucí, všechny tvůrce českých her pojila dohromady snaha prorazit navzdory ztíženým podmínkám. Ať už bylo cílem jen pobavení několika blízkých přátel, nebo snaha o koupi nového Ferrari, čeští a slovenští vývojáři museli čelit celé řadě problémů.
Hodnocení
GAMES.cz
5/10