Tvůrci Kingdom Come a Inquisitora chystají logickou strategii Automatica

23. 6. 2020 14:30 | autor: Patrik Hajda |

Po úplně poslední bitvě nezůstal ve vesmíru vůbec nikdo. Jen jeden přeživší. Jste jím vy, vzdálený pozorovatel plující vesmírem a sledující všechny ty vesmírné lodě a stanice bez posádek, bez známky života, plné informací. A něco hledáte. Možná zmínku o vaší rodině? Možná důvod toho všeho? Na tom teď nesejde. Hlavní je pídit se po petabytech dat s pomocí svých věrných robotických sluhů.

Automatice se stáváte archivářem/programátorem s cílem vyzobat všechna data z opuštěných struktur zanechaných lidskou rasou. Sami se ale nalodit nemůžete, takže vysíláte své robůtky s předprogramovaným chováním – jeď tamhle, tam se otoč, a když uvidíš nepřítele, střílej. Nebo támhleto objeď, zaparkuj u terminálu, vysosej z něj data, vrať se a pošli mi je přes uploadovací zařízení.

Trasu a úkony všech robůtků musíte naplánovat ještě před misí, protože potom už jen stisknete tlačítko „execute“ a veškerý váš přínos misi končí. Nezbývá vám než sledovat počínání svých dělníků, ať už z mapy plánování, nebo v mnohem hezčí grafice přímo na lodi či stanici. Nemusíte se bát nějakého složitého jazyka. Pokud jste se setkali s hrami typu Human Resource Machine, pak přesně víte, do čeho jdete.

Automatica zamíří letos v létě do předběžného přístupu na Steam, kde by měla pobýt zhruba rok. Postupně se rozroste o možnost sdílet mapy (od začátku bude mít editor), přidá se kampaň s příběhem a různorodost misí.

Na hře v rámci nového studia Automatica Corp. pracuje Viktor Bocan, který nemalou měrou jakožto šéfdesignér přispěl k vývoji Kingdom Come: Deliverance, spolu s Lukášem Macurou, šéfem studia Cinemax, které se v minulosti postaralo o hry jako Chameleon Run, Inquisitor, Numen, The Keep a spoustu dalších.

Nejnovější články