- Série:
- Dungeons
- Vývojář:
- Realmforge Studios
- Vydavatel:
- Kalypso Media
- Datum vydání:
- PlayStation 4:
- 13. října 2017
- PC:
- 13. října 2017
- MAC:
- 13. října 2017
- Xbox One:
- 13. října 2017
- Linux:
- 13. října 2017
- PS4 Pro:
- 13. října 2017
- Switch:
- 15. září 2022
- Xbox One X:
- 13. října 2017
- Žánr:
- Strategie
- Platformy:
- PlayStation 4, PC, MAC, Xbox One, Linux, PS4 Pro, Switch, Xbox One X
VIDEA
Články
Dungeons 4 vás opět nechá hrát za ty zlé ve vašem vlastním doupěti
Zlo musí zvítězit!
S květnovými Games with Gold se stanete diktátorem, Batmanem i vládcem podzemí
A zahrajete si deskovku
Dungeons 3 chce navázat na odkaz Dungeon Keepera už příští týden
Série Dungeons, zdá se, roste do krásy. Jedničkou jako by si vývojáři ještě nebyli jistí, v dva roky staré dvojce všechno nafoukli, vylepšili a přidali další nápady, jen to jaksi nedotáhli. A za pár dnů tu máme pokračování. Dungeons 3 o sobě dává po čase vědět, a to rovnou s datem vydání: hra se vyklube ze skořápky už příští týden v úterý.
Temné síly vystupují na povrch v ukázce ze hry Dungeons 3
Série Dungeons se kdysi zhlédla v legendárním Dungeon Keeperovi, od kterého okopírovala základní hratelnost, ale bohužel toho nenabídla nic moc navíc, ani lepší formu. U kritiků si tak vysloužila jen lehce nadprůměrná hodnocení. To se snaží vývojáři z Realmforge změnit třetím dílem, který má být – dle jejich slov – tím největším, nejlepším a nejzlejším simulátorem kobek dosud. Zda jde jen o pouhá slova do větru, zjistíte v nových záběrech z hraní.
Vybudujte podzemí, ovládněte svět a buďte zlí ve strategii Dungeons 3
Strategická série Dungeons, inspirovaná legendárním Dungeon Keeperem, se dočká nového přírůstku v podobě titulu Dungeons 3, který slibuje nápravu všech možných neduhů, co trápily předchozí díly – hlavně tedy té zásadní chyby, že se ani v jednom z nich nevyskytovala elfská kněžka, odhodlaná sloužit Temnému pánovi. Zda se podaří zlepšit i repetitivní hratelnost nebo pořádně propracovat povrchové bitvy, to už brzo napoví hratelná ukázka na GDC 2017.