Dragon Age II
Věková dostupnost

Dragon Age II

Články

Tvůrce Dragon Age Mike Laidlaw se přidává k autorům Assassin’s Creed

Mike Laidlaw po dlouhých 14 let zastával různé funkce ve studiu BioWare. Podílel se na vývoji Jade Empire v roli scenáristy, stejnou funkci měl i u prvního Mass Effectu, první dva díly Dragon Age designoval a tomu poslednímu už šéfoval. Před rokem z BioWare odešel a v těchto dnech se připojil k Ubisoftu, konkrétně québecké pobočce.

Prosincová nálož her „zdarma" pro PS+, Xbox Live Gold a Switch Online je příjemně pestrá

Konec roku se blíží a Sony ho chce uzavřít ve velkém stylu. Minimálně tedy pro předplatitele služby PlayStation Plus, kterým už za pár dnů nadělí dva hodně povedené kousky. Prosincovým titulům pro PS+ totiž vévodí výborný horor SOMA a fajnová arkádová akce navenek se tvářící jako závodní hra, Onrush.

Proč nemám rád RPG příběhy, které mě nutí zachraňovat svět

Ne každý musí být Frodo. Ne každý by měl být Frodo. Tahle věčná pravda se mi hlavou honí pokaždé, když v nějakém RPG za každou cenu musím zachraňovat svět. To je pořád nějaký temný pán, démoni, co nás všechny sežerou, bortící se realita… A já bych se přitom mnohem radši ponořil do osobnějšího příběhu, který bude schopný vybudovat efektivní citová pouta, v pravou chvíli mě praštit přes solar opravdu dojemnou scénou, nebo píchnout u srdce tím, jak lidsky a nepřehnaně působí.

Mike Laidlaw, jeden z hlavních tvůrců Dragon Age, odchází z BioWare

Po odchodu scenáristy Davida Gaidera přichází BioWare o další velké jméno. Svůj odchod po čtrnácti letech strávených ve firmě oznámil Mike Laidlaw, který naposledy působil jako šéf vývoje Dragon Age: Inquisition. Nejde ovšem o jedinou hru, na níž v BioWare pracoval. Už u Jade Empire byl v roli designéra a dohlížel na příběhovou linku, v klíčových pozicích působil u všech tří dílů Dragon Age a ruku k dílu přiložil i u Mass Effectu.

Vláda davu - co všechno dokáže rozlícená komunita?

Jaký dopad mají uživatelské recenze na rozhodování hráčů a úspěch her? Podle povyku, který se zvedl kolem změn hodnocení na Steamu, by se na první pohled zdálo, že obrovský. Statistiky Sergeje Galjonkina (Steam Spy) ukazují, že některým hrám byly odebrány desítky i stovky uživatelských hodnocení a propadly se až o 70 procent níže ve svém hodnocení, zatímco jiné tituly na změnách v podobných relacích vydělaly. Nesmíme ale zapomínat na kontext. (Článek původně vyšel ve 268. čísle magazínu LEVEL)

Bleskovky

  • 17. 1. 2017 - DLC Exalted March pro Dragon Age 2 byl zrušen kvůli přechodu na Frostbite engine.

  • 1. 6. 2016 - Neoficiálně: Dalšími zpětně kompatibilními X360 hrami pro Xbox One budou Dragon Age II, Fight Night Round 4, Burnout Revenge, Fable Anniversary a Need for Speed: Hot Pursuit.

  • 23. 5. 2016 - Neoficiálně: Dalšími zpětně kompatibilními X360 hrami pro Xbox One se stanou Need for Speed Hot Pursuit, Skate 2, Dragon Age 2, Burnout Revenge, Fight Night Round 4, Fable Anniversary a Crackdown 2.

  • 29. 3. 2016 - Bioware rozdává pěknou řádku promo předmětů do hry Dragon Age Origins a Dragon Age II.

Hodnocení
GAMES.cz
8/10
Hodnocení Metacritic:
82/100
Datum recenze:
8. března 2011
Recenze