- Vývojář:
- Jose Sanchez
- Vydavatel:
- Jose Sanchez
- Datum vydání:
- PC:
- 11. května 2017
- MAC:
- 11. května 2017
- Linux:
- 11. května 2017
- Žánr:
- Strategie, Simulace
- Homepage:
- http://plethora-project.com/blockhood/
- Platformy:
- PC, MAC, Linux
VIDEA
Články
V budovatelské strategii Block’hood si můžete vyzkoušet i stavbu babylonské věže
Block’hood je netradiční budovatelská strategie, která dokáže zaujmout už na první pohled viz naše dojmy z hraní. Ve hře totiž nestavíte město do šířky, ale do výšky. A budovat město budoucnosti můžete díky vydání hry na Steam a GOG klidně hned teď. Jestli se vám z toho vyklube utopie, nebo to všechno sklouzne do dystopie, je už jen na vás.
Dojmy z hraní - Block'hood je chytrá a zábavná budovatelská strategie
Problematika ekologie patří k důležitým globálním tématům a stále častěji se objevuje i ve hrách. Ukázkovým příkladem je budovatelská strategie Block'hood, která se nachází v early accessu na Steamu a GOG. Block'hood se točí okolo výstavby ekologicky nenáročných a na vnějším světě zcela nezávislých obytných bloků. Z toho vyplývá, že vaším úkolem je zajistit dokonalý koloběh mezi potřebami lidí a recyklací všech odpadních látek, které vyrobí. To není nic jednoduchého, protože prakticky jakýkoliv proces má nějaký vstupní a výstupní artikl. A tak přichází na řadu poměrně složité řetězení.
V Block'hood budujete město snů, na rozdíl od Sim City a Cities však jen do výšky
Dystopické filmy, komiksy a hry nás naučily, že v budoucnosti se z nedostatku místa budou města rozrůstat ne do šířky, ale do výšky s tím, že v nejnižších podlažích bude žít spodina, zatímco střední třída a boháči si budou užívat výhledy pěkně z výšky. Jak se ale futuristické metropole do tohoto klišé stavu dostaly, to už třeba ve filmech neuvidíte. Díky aktivitě Jose Sancheze si to však můžete nasimulovat sami v zajímavém projektu s názvem Block'hood.