Po úspěchu v Německu k nám míří adventura Black Sails - The Ghost Ship

Dobrou německou adventurou by neměl žádný milovník žánru pohrdnout a zdá se, že jedna taková se k nám teď blíží. Black Sails - The Ghost Ship si svůj debut odkroutila už před časem, ale pouze v Německu. Teď se hra chystá na svůj globální start na Steamu, kde vyjde 17. září. Black Sails je jinak víceméně klasická point and click adventura ve 3D, kde musíte rozluštit záhadu tajemné lodi a hlavně na ní přežít.

Vývojáři z celého světa se spojí v akci HELP na podporu dětských obětí válek

Znáte War Child? Hádám, že většina si tuto společnost pamatuje především z úvodní obrazovky Football Manageru. Nicméně tentokrát své síly s touto mezinárodní charitou spojí celá skupina herních vývojářů. Cílem jejich společného game jamu HELP: Real War is Not a Game je vybrat peníze na pomoc dětem zasaženým válkami po celém světě. Celou akci uvozuje mrazivé video, které staví osud jednoho takového dítěte do kontextu klasických FPS her.

Zahrajte si pět Dying Light modů a hlasujte pro nejlepší z nich

Jedna soutěž nestačí. Komunita kolem Dying Light očividně srší kreativitou natolik, že vývojáři uspořádali další soutěž o nejlepší mod pro zombie akci, stejně jako před časem. Výherce získá nabušený stroj Alienware Alpha, plus hromadu reklamních předmětů ke hře, ale nebude to mít jednoduché. Vývojáři si prý zahráli všechny mody, které fanoušci do soutěže přihlásili, a vybrali z nich pětici nejlepších. A teď už je to jen na vás: může to být právě váš hlas, který rozhodně o vítězi.

Postapokalyptický Dustwind chce být moderní verzí Fallout Tactics

Wasteland 2 vyšla, Fallout 4 vyjde za nedlouho, ale co potom? Ještě než dojde na případný Wasteland 3 (po Director's Cut), nebo snad nějaký menší Fallout, budeme tu mít Dustwind. Multiplayerové taktické akční RPG, které si bere mnohem větší inspiraci ze strategičtějšího levobočka Fallout Tactics, než z původních RPG Falloutů, byť to na první pohled nevypadá.

Tvůrci Max: The Curse of Brotherhood oznámili multiplayerový survival Knoxville

Nestává se moc často, aby mohli hráči vývojářům diktovat, jakou hru mají dělat. Studio Press Play, které je stojí za povedeným titulem Max: The Curse of Brotherhood, takovou možnost svým fanouškům nedávno dalo. Hráči vybírali za tří konceptů a šťastlivcem, který spatří světlo světa, se stal Project: Knoxville - multiplayerá survival akce z pohledu třetí osoby.

Tearaway Unfolded přináší perfektní zážitek z Vity na PlayStation 4

Jedna z nejoriginálnějších a nejzábavnějších her na PlayStation Vita byla skvělá Tearaway od Media Molecule. Jelikož ale šlo o natolik zábavný zážitek, Sony jej v notně upravené verzi vydává i na PlayStation 4 pod názvem Tearaway Unfolded. Přesněji řečeno už hru vydala a vy se můžete na její unikátní styl naladit přiloženým trailerem.

Kritické chyby odložily plastelínový Armikrog na konec měsíce

Plastelínový Armikrog měl vyjít už v srpnu. To nedopadlo, tak se počítalo se začátkem září. Začátek září je už za námi a Armikrog pořád nikde. Vývojáři z Pencil Test Studios teď museli bohužel oznámit další odklad, tentokrát už snad poslední. Armikrog je prakticky hotový, ale jeho vydání zhatilo několik zásadních bugů, které tvůrci prostě ven pustit nechtěli.

Nový balíček do Total War: Attila přináší pouštní národy pro fajnšmekry

Tohle je poměrně překvapení. Nové DLC Empires of Sand s národy pro Total War: Attila se totiž zaměřuje na národy, které se nachází kolem jižní části Rudého moře. Jsem si celkem jistý, že většina hráčů o nich v životě neslyšela, ale někdo, kdo se danou dobou a místem alespoň chvíli zabýval je jistě ocení. Novou trojicí „pouštních“ národů jsou Tanúchovci, Chimjárové a království Aksum. Společně s nimi se představí i nové jednotky a také systém náboženského dualismu.

Mód Drop Zone pro Star Wars: Battlefront bude obdobou klasického King of the Hill

DICE představují mód Drop Zone, jenž má sloužit jako alternativa ke klasickému King of the Hill, který všichni velmi dobře známe z titulů jiných. V tomto režimu budou hráči soupeřit o nadvládu nad konkrétním malým územím pod záminkou kontroly nad zásobováním bojiště. Takových stanovišť bude na každé z dedikovaných map k dispozici pět a soupeřit o něj budou dva znesvářené týmy až o osmi hráčích.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - recenze

Je konec. Právě se uzavřela další a zřejmě poslední kapitola ságy, kterou před 28 lety vytvořil Hideo Kodžima. Herní statistika ukazuje 82 hodin odehraného času a já tu v hrobovém tichu noci vstřebávám dojmy z díla, jaké tu snad ještě nebylo. Zpočátku jsem byl skeptický a nový Metal Gear troufale hodnotil po sotva pár hodinách. Jaká bláhovost! Všechno tu dává smysl, i ty nejmenší detaily a zdánlivě podivná designérská rozhodnutí. Kojima má totiž všechno naprosto suverénně pod kontrolou a v podobě The Phantom Pain servíruje nejlepší Metal Gear Solid všech dob.

Dragon's Dogma míří po letech v kompletní verzi i na PC

Od dubna roku 2013 již uplynulo opravdu hodně vody, to však Capcomu nijak nebrání se navrátit do tohoto času způsobem takovým, kdy plánují znovu vydat vynikající RPG Dragon's Dogma: Dark Arisen. Tentokráte k tomu však dojde v notně vylepšené verzi pro PC. Nová verze hry bude pochopitelně obsahovat jak základní hru, tak i všechny její dosavadní přídavky a bude se tak jednat o kompletní balíček. Ten by měl mezi PC hráče dorazit během ledna příštího roku.

Bývalí tvůrci Darksiders se vrací s Battle Chasers, RPG adaptací fantasy komiksu

Mnohým z vás pravděpodobně značka Battle Chasers příliš mnoho neřekne, nejde však o něco v zábavním průmyslu nového. Před 14 lety totiž vyšel poslední díl tohoto komiksu, jenž v následujících měsících oživne nejen v komiksové podobě, ale také ve formě hry kombinující prvky JRPG, izometrického pohledu na herní svět a stylizace odpovídající původnímu komiksu. To vše s pomocí Kickstarteru. O úplně první koketování se světem her však nepůjde – tvůrce komiksu Joe Madureira se přesunul do světa her, kde pracoval například na vývoji série Darksiders. Ostatně, jakmile uvidíte obrázky z Battle Chasers, bude vám jasné, odkud Darksiders čerpala svůj vizuální styl.

GamesPlay: ještě jednou hrajeme Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Pro velký úspěch nedávného gamesplaye Metal Gear Solid V: The Phantom Pain si Pavel s Honzou rozhodli dát repete. V následujícím druhém gamesplayi parádní stealth hry od Hidea Kodžimy ale neuvidíte to samé v bledě modrém co minule. Pokusíme se vám předvést ty prvky a zákoutí hry, na které posledně nezbyl čas.

Forza Motorsport 6 - recenze

Skoro pět stovek aut, tři desítky tratí, závodění v noci, v dešti, v sedmdesátkách, šedesátkách, dokonce i třicítkách (mluvíme o dekádách, nikoliv o maximální povolené rychlosti). Čistě papírovým výčtem novinek šesté Forzy bychom mohli "objektivně" tuhle recenzi uzavřít hned v prvním odstavci. Ano, šestka je o notný kus lepší než pětka. Víc všeho, méně mikrotransakcí a napravení dávných křivd. Díky, díky, díky... a můžeme jít domů, oprášit volant a jezdit až do konce věků. Nebo ne?

Datadisk Srdce z kamene pro třetího Zaklínače vyjde 13. října

Geralt je v problémech. Už zase. První, velmi očekávaný, datadisk (či rozsáhlé DLC) k třetímu Zaklínači se jmenuje Srdce z kamene. Už víme, že vyjde pro PC, PS4 a Xbox One 13. října a nově se tohle rozšíření představuje i trailerem, či spíše kratičkým teaserem. V něm se podíváte, že i když je možná Geralt ostřílený, občas (často) se svízelným situacím nevyhne...

Stairs je další z řady lekacích hororů z pohledu vlastních očí

Ještě nemáte dost? Zřejmě ne, protože videa z lekacích first person hororů jsou na Youtube stále velmi oblíbená. Stejně tak se jistě najde nemalá cílová skupinka, která si podobné nápory na srdce užívá. Takže nová hra Stairs od vývojářů z GreyLight Entertainment nebude mít o zájem nouzi, tím spíše, že ji na svých kanálech s předstihem propagovali přední světoví youtubeři jako PewDiePie či MarkPlier. Skoro by se mohlo zdát, že tahle hra ani nemusí být dobrá a přesto bude nesmírně populární...

Poslední beta Might & Magic Heroes VII definitivně potvrdila příklon k třetímu dílu

Poslední betu máme za sebou a ještě než se finální hra dostane koncem měsíce na pulty obchodů, je potřeba menší rekapitulace. Legenda, jakou série Heroes bezesporu je, si to totiž zaslouží nejen kvůli barvité historii, ale i kvůli slibné současnosti, která napříč všemi betatesty vystavěla solidní tahový kult se sedmičkou v názvu. Škoda jen, že Ubisoft stále ještě lpí na zprzněném označení Might & Magic Heroes, který už z principu popírá náturu sedmého dílu. Ten je totiž svou povahou archaický až na půdu a jestli něco umí, pak to je všudypřítomná oslava starých dílů, kdy se ještě série pyšnila názvem Heroes of Might & Magic.

Obří datadisk Afterbirth pro The Binding of Isaac vyjde na konci října

Původně mělo rozšíření The Binding of Isaac: Afterbirth pro úspěšný nezávislý titul spatřit světlo světa už v polovině roku, nakonec se tomu tak stane ale až 30. října – vyplývá to z aktuálního traileru, který však nic nového ze hry nepředstavuje. Jedná se skutečně pouze o oznámení data vydání a lákadlo na vyzkoušení dle slov autorů prý skutečně masivního rozšíření.

I'm Joshua převede příběh otrokářství do adventury s větveným dějem

Jakmile uslyšíte, že někdo dělá adventuru, která se věnuje otrokářství v USA 19. století, hned si tipnete, že za ní stojí americké studio. Tentokrát byste se ale netrefili, protože za chystaným kouskem I'm Joshua stojí italské nezávislé studio Dysotek. Jak naznačuje název, hlavním hrdinou bude černošský nositel biblického jména, který se narodil na palubě portugalské otrokářské lodi.

Nový trailer Destiny: The Taken King posouvá hru blíže k datu vydání

Příští týden v úterý se hráči Destiny v pořadí již třetího rozšíření, a to je přesně ten důvod k bombastickému naladění v podobě pěkného traileru. Tento nese přízviska příběhový a CGI – nečekejte tedy záběry ze hry, těšit se však můžete na lákání v podobě načrtnutí příběhového pozadí tohoto velkého datadisku a celkové nabuzení výbušné atmosféry tohoto sci-fi univerza z dílen ostřílených Bungie.