Nowhere Prophet

Nowhere Prophet

Články

Nowhere Prophet je karetní roguelike, ve kterém vám záleží na každé jednotlivé kartě

Místo: vzdálená planeta Soma. Čas: daleká budoucnost. Stav: postapokalyptický. Kolaps technologií vrátil vývoj lidstva o tisíce let zpět. Nowhere Prophet ale není dalším Mad Maxem, i když tak jeho zasazení může na první dojem působit. Hra se totiž inspiruje indickou kulturou, jejími lidmi a hudbou, přičemž o lidi zde půjde především.

Na pomezí mezi Mad Maxem a Falloutem - karetní Nowhere Prophet vstoupila do neobvyklého first accessu

O nadějně vypadajícím mixu FTL a Banner Saga Vašek psal již zkraje letošního roku. Tehdy se Nowhere Prophet protlačila skrze dnes již zaniklou službu Steam Greenlight, a teď se octla ve first accessu. Teď si možná říkáte, copak že to plácám; vždyť na Steamu žádný first access není! No, on vlastně není vůbec nikde. Tvůrce ze Sharkbomb Studios si ho totiž vymyslel a jde v podstatě o hybrid early accessu a Kickstarteru.

Karetní hra Nowhere Prophet se inspiruje FTL i Banner Sagou

Roguelike kartičková hra v náhodně generovaném světě. Nowhere Prophet by mohla být víc trendy jedině tehdy, pokud by obsahovala ještě prvky MOBA nebo vykradla Overwatch. Tím ale nechci říct, že výtvor nádherně pojmenovaného studia Sharkbomb snad nevypadá zajímavě. Právě naopak. Cestování postapokalyptickou krajinou vzdálené zdevastované planety, průzkum Indií inspirované kultury a brutální karetní boj, který vám neodpustí žádnou chybičku, bych si vyzkoušel velice rád.
Hodnocení Metacritic:
73/100