Metal Gear Solid

Metal Gear Solid

Články

Roli Solid Snakea ve filmovém Metal Gearu má hrát Oscar Isaac

Adaptace Kodžimova veledíla dostává konkrétnější obrysy

Hideo Kodžima, úspěšný vývojář, vizionář a filmový nadšenec, který stále čeká na splnění snu

Hideo Kodžima v srpnu oslavil své 56. narozeniny. Více než polovinu svého života zasvětil vývoji her, z toho většinu času strávil v kancelářích japonské společnosti Konami. Za svůj přínos hernímu světu, ale i kultuře jako takové si vysloužil mnohá ocenění, přesto stále nenašel to, co hledá už od malička - stát se filmovým režisérem. Nyní je svému snu blíž než kdy předtím a nezbývá než doufat, že jeho filmy budou stát za to. Jeho příběh je ale mnohem bohatší.

Seznamte se se zákulisím vývoje Metal Gear Solid, Baldur’s Gate II a World of Warcraft

V redakci jsme si velmi oblíbili knihu Blood, Sweat, and Pixels od Jasona Schreiera z Kotaku. Odkrývá totiž roušku tajemství, která zahaluje vývoj úspěšných her, rozšiřuje čtenářovo povědomí o náročném procesu a vysvětluje, proč se v našich oblíbených hrách vyskytují některé věci, které nám vadí. Podobných knih je samozřejmě víc a nejnovější Humble Bundle jich nabízí dvě desítky.

Sony odhalila všech 20 her pro retro konzoli PlayStation Classic

Tak jsme se po měsíci od představení dočkali odhalení všech her pro retro konzoli PlayStation Classic. Kandidátů bylo opravdu hodně, mně samotnému vyšel vzhledem k minulému článku jen jediný tip. Jsem tedy v jistém směru zklamaný, chybí mi některé zásadní tituly v čele s Gran Turismem a Driverem, ale přesto nejde o špatný výběr. Myslelo se na snad úplně každého.

Bleskovky

  • 22. 2. 2021 - Eseje o kreativním procesu Hidea Kodžimy letos vyjdou v anglickém překladu

  • 11. 9. 2018 - Video: Art director her Crysis, Ryse a Star Citizen předělal intro původního Metal Gear Solid do Unreal Engine 4.

  • 7. 4. 2016 - Tým stojící za zrušeným Metal Gear Solid Shadow Moses (remakem Metal Gear Solid) oznámil nový projekt The Fan Legacy: Metal Gear Solid. Ten má nabídnout nejen původního dabéra Davida Haytera, ale také podporu VR. Rozhodne o osudu titulu Konami před plánov

  • 7. 3. 2016 - Došlo ke zrušení Shadow Moses - Unreal Engine 4 remaku hry Metal Gear Solid.

  • 8. 2. 2016 - Nové informace týkající se neoficiálního (Unreal Engine 4) remaku hry Metal Gear Solid se dozvíme 14. března. Jediné co víme je, že nepůjde o prozrazení data vydání.

  • 3. 2. 2016 - Nezávislí vývojáři pracující na remaku Metal Gear Solid chystají v brzké době oznámit velké novinky.

Hodnocení
GAMES.cz
?/10
Hodnocení Metacritic:
94/100
Datum recenze:
9. října 2000
Recenze