Call of Duty Online

Call of Duty Online

Články

Call of Duty Online se musí přizpůsobit specifikům čínského hráče

Myslíte, že herní zážitek je univerzálně přenosný napříč kulturami? Kdepak. Své vám o tom pro Polygon říkají vývojáři multiplayerovky Call of Duty Online, která je určená vyhradně pro čínský trh. Activision a studio Raven Software pracují na hře už tři roky a postupně zjišťují, v čem všem je čínský trh specifický. Došli přitom k nesmírně zajímavým poznatkům, podle nichž musí hru upravovat.

Call of Duty Online útočí na čínský trh

Který herní trh v uplynulém roce nejvíce expandoval? Čínský.

Call of Duty Elite roste, službu platí už přes 2 miliony hráčů

Neustále rostoucí prodeje Call of Duty reflektuje také neustále rostoucí služba Call of Duty Elite. Pro někoho zpočátku kontroverzní věc, která se ukázala být nakonec jen docela normální a příjemnou službou navíc, se těší úspěchu a pomalu, ale jistě roste. Call of Duty Elite využívá už přes 12 milionů hráčů. Z nich si za službu platí přes 2,3 milionu hráčů. To jsou čísla k červenci letošního roku. V dubnu to bylo 10 milionů zaregistrovaných a 2 miliony platících a v lednu tohoto roku 7 milionů zaregistrovaných a 1,5 milionu platících.

Call of Duty Online: F2P a mikrotransakce pro Čínu

Čína. Země s neuvěřitelným potenciálem pro byznys, ale také pro problémy. Microsoft se tam drží, Google se stáhnul, Blizzard World of WarCraft pořád nějak upravuje. Čínským státním úřadům se holt musí chtě nechtě vyhovět. Do Číny se teď chystá expandovat i velikán Activision a bere s sebou rovnou svoji nejsilnější značku a jednu z nejznámějších her vůbec. Call of Duty. Ta bude, s přízviskem Online, šitá na míru Číně, jejím požadavkům, potřebám a hráčům. Především to bude multiplayerový free to play titul, na který si my můžeme nechat zajít chuť. Evropa, Amerika, ani jiné části světa, se zatím pro Call of Duty Online neplánují. Podobně jako v případě Warface od Cryteku.