Alan Wake's American Nightmare
Věková dostupnost

Alan Wake's American Nightmare

Články

Vydavatelská práva na Alana Wakea se vrací k Remedy

Za mysteriózní akční záležitostí Alan Wake o běsy zmítaném spisovateli stojí studio Remedy Entertainment, před více než devíti lety se ale jejím vydavatelem stal Microsoft. Remedy od něj teď získalo zpět vydavatelská práva a k tomu ještě skoro 63 milionů korun jako jednorázový honorář a podíl z předchozích prodejů. Zprávu jako první přinesl server Globe Newswire.

HádejHru: před hraním Quantum Break otestujte své znalosti série Max Payne

Matrix zpopularizoval efekt zpomalení času ve filmech, Max Payne zase ve hrách. Finští Remedy Entertainment přišli v roce 2001 s dnes už ikonickým bullet timem, který následně použili prakticky ve všech svých hrách včetně Max Payne, Max Payne 2, částečně i v Alan Wake ale i v aktuálním Quantum Break. Bullet-time ale není jediný důvod, proč je Max Payne takřka kultovní série. Jestli o ní všechno podstatné znáte, si můžete vyzkoušet v našem kvízu.

Nový trailer na Quantum Break potvrzuje vydání i na PC

Tak se nakonec PC hráči dočkali. Vzhledem k tomu, jak Microsoft tlačí na co největší propojení Xbox One a Windows 10 by bylo nesmyslné, aby Quantum Break od Remedy vyšel jen na Xbox One. Trailer Cemetary na konci jasně ukazuje kromě Xbox One i Windows 10 ikonku a oficiální stránky to potvrzují. Jako bonus ale každý, kdo si předobjedná digitální verzi na Xbox One, dostane zdarma i kopii pro Windows 10, kterou aktivuje na Windows Store.

Sam Lake vysvětlí, proč Remedy dělá Quantum Break místo Alan Wake

Málokterý herní vývojář je krom svých děl známý i pro svůj jedinečný ksicht. Kreativní ředidel Sami Järvi, známější pod jménem Sam Lake, ze studia Remedy, ale mezi právě takové šťastlivce patří. Nejen, že byl zodpovědný za zápletky Max Payne a Alan Wake, ale prvnímu jmenovanému navíc propůjčil i svůj nezaměnitelný obličej. A teď nám Sam Lake vysvětlí, proč se rozhodli v Remedy vyvíjet mix seriálu, hry a cestování časem Quantum Break, a jaký je v tom všem status případného Alana Wakea 2.

Remedy nabízí volná místa a představují svou základnu

Následující video, které uveřejnilo Remedy, by se vám mohlo zamlouvat ať už jste profík, hledáte uplatnění a chce se vám cestovat do Finska, nebo se prostě jen zajímáte o to, jak vypadají prostory, kde vznikají vaše oblíbené hry (Max Payne, Alan Wake). Remedy nyní hledá nemalé množství lidí na nově vytvořené pozice, jejichž seznam si můžete přečíst na oficiálních stránkách.

Remedy: nové konzole budou kvantový skok kupředu

Tak jak teda? Další generace konzolí se už tak nějak automaticky očekává příští podzim/zimu a stále častěji se množí zprávy o tom, jak bude asi výkonná. Zatím převládají názory, že skok mezi současnou a příští generací nebude tak výrazný, jaký byl mezi minulou a současnou, nebo mezi PS One a PS2. Prý bychom se spíš mohli dočkat ještě výraznějšího zapojení online, lepší fyziky, rozlišení, zvuku apod., ale obecně by to neměl být tak velký skok. Tvrdí jedni. Teď se ale trošku rozpovídali Remedy a podle nich to má být skok kupředu přímo kvantový. Zároveň potvrdili, že v Remedy už dělá na next gen hře tým dvaceti vývojářů.

Bleskovky

  • 13. 2. 2016 - Dalšími zpětně kompatibilními Xbox One tituly jsou Trials HD, Sam & Max Beyond Time & Space, Alan Wake’s American Nightmare a LEGO Batman.

  • 25. 3. 2015 - Série Alan Wake překonala 4,5 milionu prodaných kopií her.

Hodnocení
GAMES.cz
7/10
Hodnocení Metacritic:
73/100
Datum recenze:
9. března 2012
Recenze