První obrázky z Prey 2
Bethesda vypustila první dva oficiální obrázky ze sci-fi střílečky Prey 2, jíž odhalila...
Odhalení nového Sonica
Několik dnů trvala marketingová kampaň vedoucí k oznámení nového Sonica, až před pár...
UFC Trainer znovuoznámen
THQ oficiálně znouvoznámilo titul UFC Trainer, který má na jednu stranu zaujmout fanoušky UFC...
EA odtajnili další tratě a prvky z SSX
EA se rozhodli, že nadcházející snowboardové akční závody SSX: Deadly Descents nakonec...
Artworky k nové hře od Valve?
Před pár týdny se na internetu objevily artworky, které ve špatné kvalitě nafotil jeden z...
Mají cloud služby ustláno na růžích?
Herní cloud služby nabízející streamování her, jako je OnLive nebo Gaikai, podle některých...
Hodina dějepisu s Shogun 2: Totální Válka po japonsku
Japonská historie to má v českých školních osnovách těžké. Když na ni dojde, zapamatujete si přinejlepším Iejasu Tokugawu, rusko-japonskou válku a Hirošimu s Nagasaki. Pro mnoho hráčů je pak dobově specifická hra, jakou je Shogun 2, mnohem obtížněji přístupná než ty, které vychází z mnohem známějších geografických a dobových lokací. A přitom není období, v němž se Shogun 2 (recenze) odehrává o nic méně zajímavé. Následující článek se zkusí na onu dobu, kterou tato hra pokrývá, podívat blíže, byť si rozhodně nebere za cíl ji popsat nějak detailně. Na to byla příliš hektická, složitá a politicky chaotická. Neznamená to však, že se nejedná o dobu atraktivní, plnou zvratů a minimálně pro toto území přelomovou.
Nová tahovka Team Assault kouká po Jagged Alliance
Malé švédské studio Zeal se rozhodlo vytvořit strategii z 2. světové války a nebojí se...
Ohlášeno pokračování Sniper Elite
Pamatujete na atmosférickou a mile nestandardní střílečku Sniper Elite? Pokud patříte mezi ty, kteří permanentně přepočítávají rychlost větru a jedná správná puška je ta s pořádnou optikou, jistě vás potěší, že Rebellion oznámil pokračování jménem Sniper Elite V2.
Buďte žoldákem v Armored Core V
Pátý díl série Armored Core, která se pyšní spoustou sofistikovaných mechů, vyjde dle zatím mlhavých formulací až v roce 2012 na X360 a PS3, ale už teď se začínají objevovat zajímavé informace, zvláště o multiplayeru. Ten bude v jedné z variací založen na týmové hře a co se stane, když třeba skupina kamarádů nemá dalšího do party a nechce se spokojit jen tak s někým? Najme si žoldnéře. Nu a tím můžete být třeba vy.
Exhibice povolání v adrenalinové střílečce Brink
Při pohledu na Brink se nejde ubránit spokojenému úsměvu nad tím, jak přímočaře a bez ohledů na současné trendy, snažící se o realismus, jdou tvůrci po tom základním, co definuje žánr a styl multiplayerové střílečky. Plusem pak je, že multiplayerové mapy budou mít i příběhovou součást, což může být velmi zábavné, jak ukázala třeba Killzone 3 (recenze). Zda půjde jen o zasazení do kontextu či konkrétní příběhové animace, ještě nevíme.
Kirby's Epic Yarn - recenze nápadité plošinovky
Když se Řehoř Kirby jednou ráno probudil z nepokojných snů, shledal, že se v posteli proměnil v jakousi nestvůrnou bavlnku. Kafka takto otevírá svoji povídku, Nintendo podobně otevírá Kirby's Epic Yarn, v pořadí již desátý titul se starým známým hrdinou Kirbym v hlavní roli. Při pohledu na obrázky ze hry se v první chvíli možná zděsíte a pohrdavě usmějete. „Přeci něco takového nebudu hrát, to je pro děti,“ běží leckomu v hlavě. Věřte, že by to byla chyba, obrovská, protože v tomto případě stojí za to odhodit předsudky, zapomenout na svůj „dospělý“ věk a ponořit se do fantaskního světa plného nápadité zábavy.
GameStop přichází, nezávislý vývojář odchází - má důvod?
Stardock má pověst firmy, která dělá PC only hry (a hardcore k tomu), dokáže s nimi uspět a navíc se zastává nezávislých vývojářů, jak to jen jde. Podobně pozitivní dojem budil i Impulse, portál digitální distribuce patřící donedávna Stardocku, který se vedle „klasických“ soustředil hlavně na hry od nezávislých studií a nabízel kusy, jež nebyly k dispozici ani na Steamu. Ani na jednom z těchto faktů by se papírově nemělo v blízké budoucnosti nic změnit navzdory faktu, že Impulse už patří GameStopu.
Nová demonstrace Unreal Enginu 3
O tech demu Unreal Engine 3 jsme již psali a nyní se Epic chlubí předělávkou celého videa s...
Randy Pitchford je otráven posedlostí multiplayerem
Šéf Gearbox Software se už asi oklepal z těžkého šoku, když mu zlí podřízení posunuli vydání Duke Nukem Forever a nyní se poměrně otevřeně vyjádřil k čím dál zřetelnější posedlosti multiplayerem.
Dan Houser o L.A. Noire i herních filmech
Pro Rockstar je letošní Tribeca Film Festival velmi prestižní záležitostí, protože do tohoto ryze filmového festivalu byla přibrána i jejich ještě nevydaná hra L.A. Noire, která zjevně pořadatele zaujala svou filmovostí. Hollywood Reporter tedy vyzpovídal Dana Housera ohledně mnoha témat a výsledkem je solidní porce zajímavých informací.
Sony: „O úspěchu platformy nerozhoduje cena, ale kvalita“
Jack Tretton, prezident Sony Computer Entertainment America, se v rozhovoru pro Fast Company otřel o problematiku ceny platforem, primárně těch přenosných a jejich úspěchu, což se podle všeho vztahuje k PSP2.
Resident Evil slaví 15. narozeniny videem
Zombie klasika vstupuje do druhé poloviny druhé dekády a tak může vesele slavit.
Gratis remake arkády Streets of Rage
Po osmi letech dokončila partička nezávislých vývojářů remake staré arkády Streets of Rage...
Pořiďte si obrannou věž z Portal 2
V pořadí již třetí z propagačních videí na Portal 2 se zaměřuje na ozbrojenou věž,...