Vývojář hájí svou hororovou Amy - "je prostě těžká"
zdroj: tisková zpráva

Vývojář hájí svou hororovou Amy - "je prostě těžká"

18. 1. 2012 15:40 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Na survival horor Amy jsme se tak nějak kolektivně těšili, protože koncept ženy a malé dívky, které se snaží přežívat v rámci světa zamořeného zombiemi vypadal atraktivně.

Jenže první reakce jsou doslova katastrofální. Hlavní výtky směřují k celkovému hernímu designu, zvláště občasným bojům, u nichž je naprosto otřesné zaměřování. Prý.


Vector Cell a Lexis Numérique, kteří stojí za Amy, se na Facebooku začali ale za svou hru bít, tedy spíše přidali svůj názor do mlýna. „Jak už asi mnozí z vás slyšeli, Amy je prostě TĚŽKÁ hra. Někteří lidé to zcela nesnášeli a dalším se to velmi líbilo. Věříme, že to je součástí celého survival zážitku, který jsme se snažili vytvořit“. Nu, je otázkou, zda je špatně provedené ovládání součástí survival zážitku, ale tvůrci mají po ruce jeden solidní argument.

Na XBLA se Amy držela po svém nedávném vydání na prvním místě a hlavně se uživatelské hodnocení pohybuje mezi 3 až 4 z pěti. Na PSN je hra dokonce nad 4 z 5. A tak tvůrci jasně deklarují: „Pro nás je hráčské hodnocení mnohem důležitější“. Otázkou ovšem je, zda není standard na XBLA/PSN poněkud posunutý směrem dolů. Každopádně se v nejbližších dnech asi přesvědčíme sami, protože se na hru chystáme.

Nejnovější články