- Vývojář:
- Lexis Numérique
- Vydavatel:
- Lexis Numérique
- Datum vydání:
- PlayStation 3:
- 18. ledna 2012
- Xbox 360:
- 12. ledna 2012
- Žánr:
- Akční
- Homepage:
- http://www.lexis-numerique.fr/
- Platformy:
- PlayStation 3, Xbox 360
VIDEA
Články
Vývojář hájí svou hororovou Amy - "je prostě těžká"
Na survival horor Amy jsme se tak nějak kolektivně těšili, protože koncept ženy a malé dívky, které se snaží přežívat v rámci světa zamořeného zombiemi vypadal atraktivně.
Úvodních 18 minut z hraní Amy
Ode dneška si na Xbox Live a PlayStation Network můžete pořídit hororovou akci Amy, z níž...
Rozhodněte, kolik má stát horor Amy
Zaplatíte za survivalový horor Amy více na Xbox Live Arcade nebo PlayStation Network? Vývojáři z Lexis Numérique tohle rozhodnutí nechají na vás. Poté, co se strhla lavina diskusí ohledně rozdílu tří dolarů mezi cenami pro XBLA a PSN, vydavatel prohlásil, že konečné rozhodnutí nechá na hráčích. Momentálně hra stojí 800 MP na Xbox Live, respektive 13 dolarů na PlayStation Network.
Jak umlátit zombíka v hororu Amy
Že si dvě ženské neumí poradit se zombíky? Omyl, dokazují Lexis Numerique, kteří začali konečně předvádět svůj third-person horor Amy pořádnými videi z hraní. To nejnovější se zabývá interakcí s nepřáteli a názorně demonstruje, že zatímco v prvních misích se budete před protivníky raději schovávat (stačí se např. skrčit před procházející hlídkou nebo vlézt do příborníku), brzy bude třeba přistoupit k věci.
Survival horor Amy se připomíná mrazivým trailerem
Pokud nemáte rádi horory, radši se na tenhle trailer nedívejte. Survival horor Amy pro PSN...
GamesCom podruhé, Dishonored, Diablo a další...
Druhý den se do prostor výstaviště v Kolíně nad Rýnem nahrnuly davy! Na GamesCom dorazí každý rok zhruba čtvrt miliónu návštěvníků, a to se samozřejmě někde musí projevit. Novináři a kravaťáci si zalezou do vyhrazených prostor a velké haly plné lákadel od EA, Activisionu nebo Bethesdy jsou... plné. Na opačné straně barikády, čtěte v press centru, se ale situace začíná pomalu uklidňovat. Co se týče velkých oznámení, výstava de facto skončila už ve středu a počáteční paniku střídá u většiny přítomných únava, případně rezignovanost. To je ale zároveň skvělá příležitost k tomu, aby se dostalo i na hry, o které bychom třeba na E3 nezavadili ani koutkem oka. GamesCom má tu výhodu, že jde o nejdéle trvající herní výstavu na světě a na všechno je zde tak nějak víc času. Většina novinářů i vývojářů sice odjíždí už v pátek, ale už jenom to vědomí, že mohou zůstat i celý víkend je tak nějak uklidňuje.