„Jedná se o mód, který byl vytvořen pro hráče, kteří touží po hrách, jež byly náročné a vyžadovaly od vás víc“.
Oč půjde? 1999 prý bude obsahovat mnoho úprav a prvků, které v normální verzi hry nenajdete, ať už ji budete hrát na jakoukoliv obtížnost. Celkově totiž po vás hra bude chtít víc. Budete muset přemýšlet nad zbraněmi, silou, zdravím, prostě budete muset víc reagovat na situaci. Kupříkladu oživení hráče už nebude tak snadné, jak jsme si v BioShocku navykli.
Jednoduše, pokud nebudete mít zdroje na oživení, naskočí Game Over a nazdar. Levine to vysvětluje: „Chceme dát našim nejstarším hráčům možnost vrátit se zpátky ke kořenům. V 1999 budete čelit mnohem trvalejším následkům svých rozhodnutí. Budete se muset zapotit, abyste se dostali dál, budete muset volit specializace a na ně se zaměřovat“.
Zní vám to jako rajská hudba? Zní vám to jako automatická volba při spouštění hry? Přemýšlíte nad tím, proč tohle vlastně není samotný základní mód hry? Na to nabízí Levine nepřímo odpověď. 1999 je založen zčásti i na průzkumu, který ke hře vývojáři uspořádali. Když došlo na otázku týkající se upgradů, 94.6% hráčů řeklo, že upgrady jsou skvělé. Ale když došlo na otázku, zda bude permanentní volba ve vývoji postavy zábavná, „ano“ řeklo jen 56,8%. Což není moc. Nutit tedy krok, který bychom asi považovali za atraktivní, tedy permanentní volby, nutnost této volby, polovině hráčů, ač to nepovažují za dobré by byla asi sebevražda.
Takže tento problém řeší přídavný mód. Upřímně řečeno, zní tak atraktivně, že by ona polovina prostě mohla rovnou sáhnout po tomto náročnějším gameplayi. Přidáte se také?
19. 1. 2012 16:51 | Novinky | autor: Aleš Smutný |
Pokud ve hrách hledáte výzvu jako za „starých dobrých časů“ (ačkoliv tím často myslíme i rozdílné dekády), asi vám udělá radost zpráva od Kena Levina, který oznámil, že BioShock Infinite bude obsahovat speciální mód jménem 1999, který před vás položí mnohem větší výzvu.
