Carrier Command - dojmy z hraní české strategické akce
Carrier Command žije! Nenechte se oklamat falešnými zprávami o ukončení vývoje, přehlédněte rozpracovanost a neaktuálnost homepage i fakt, že o téhle zajímavé hře není takřka slyšet. Carrier Command jsem viděl, hrál a povídal si o něm s producentem Honzou Kuntem. Bylo to vlastně už druhé setkání a jakási soukromá exklusivní prezentace Carrier Command. Hru jsem byl naposledy obhlédnout před rokem a bez zaváhání můžu napsat, že se jí daří a jsou vidět pokroky ve vývoji, a přestože pokračuje hlemýždím tempem, vytrvale se plazí ke svému vydání. Na chvilku toho hlemýždě zastavíme a mrkneme se, co si to táhne v domku na hřbetu.
Square Enix čeká finanční rána, ruší projekty
Ani velká společnost jako Square Enix se nevyhne problémům s financemi...
Pomozte BI Studiu s vývojem Take On Helicopters
Vývojáři z Bohemia Interactive v současné době krom jiného připravují hru plnou vrtulníků nazvanou Take on Helicopters, kterou vám nedávno v prvních dojmech představil Tomáš Jung. Pokud vás hra zaujala a chtěli byste si ji, stejně jako Tomáš, omrknout z blízka a zahrát, máte tu možnost. A zároveň byste tím vývojářům podali pomocnou ruku.
Tvůrci Total War chystají pro Segu nového Vetřelce
Update: Další informace ukazují, že to není úplně jasné ani co se týká žánru hry. Mezi týmy Creative Assembly, které stály za Total Wary a Viking, by mělo dojít ke směšování ve vývoji této hry a nakonec se zdá, že strategie, alespoň do určité míry, vyloučena nebyla. Zajímavé jsou i okolnosti vzniku. CA přemýšlelo jakým směrem by se měl vydat „konzolový“ tým a při pomyšlení na to, že má Sega k dispozici značku Alien, dali dohromady za šest týdnů demo, které předvedli... a Sega jim odkývla celý projekt.
Ace Combat: Assault Horizon představuje Žraloka
Chystaný letecká akce Ace Combat: Assault Horizon zatím vypadá, že do stylu oblíbené série...
Nový Hitman Absolution bude mít filmový šmrnc
Už jste se dostatečně vynadívali na teaser k novému Hitmanovi? Tak tady je k němu první vlna zpráv.
Assassin's Creed: Revelations uzavře cyklus, trojka bude „nanovo“
Další informace o finálním kousku Eziova dobrodružství přináší trojice videí, v nichž se Alexandre Amancio rozpovídal o tom, jaká hra bude obsahově, co máme čekat a co zase ne.
Handheld 3DS se browseru a e-shopu dočká začátkem června
Nástup klíčových aplikací 3DS, které mají handheld přeměnit na „něco víc“ se poněkud zpožďuje.
Ve Skyrimu možná nebudou koně
Co by hráče nejvíce zajímalo ohledně TES: Skyrim? Tak na to odpovídá „rozhovor“ mezi fanoušky, kteří posílali otázky skrze Twitter, a Toddem Howardem z Bethesdy.
Sniper: Ghost Warrior 2 konečně oficiálně oznámen
O tom, že se pokračování úspěšné akce Sniper: Ghost Warrior od polského studia City Interactive blíží se vědělo už od začátku roku, ale faktem je, že oficiálně nikdo nepřišel a neřekl „bude“.
Fallout New Vegas: Dead Money - recenze
Mám dojem, že Chris Avellone (MCA) je gambler, případně židobolševický agent nasazený svazem amerických kasin. Považte - designoval New Reno ve Falloutu 2, nejkomplexnější a zároveň tematicky nejmimóznější lokaci klasiky všech klasik. Vedl design celého Fallout New Vegas, autorského důkazu, že gambling je nezdolnější než švábi a škorpioni a že 3D Fallout z pohledu první osoby může fungovat, a dobře. A nakonec rozehrál sólo koncert v Dead Money, za drobný bakšiš stažitelné jednohubce o nevšední vloupačce do tajemného kasina Sierra Madre. Tedy aspoň tak to MCA v té nejstručnější verzi definoval sám.
Bude se L.A. Noire bránit proti koupi bazarových kopií?
A tímto videem se vývojáři z Team Bondi a Rockstaru loučí s jednou fází života akční...
Další novoty z Mass Effect 3 - méně parťáků, větší nepřátelé
Xbox World Magazine vydal článek obsahující další střípky informací o třetím dílu Mass...
První video z Fallout New Vegas DLC Honest Hearts
Poměrně dlouho se o něm spekulovalo a nedávno bylo s dalšími dvěma bratry představeno –...
Tvůrci Test Drive Unlimited stávkují na protest plánů Atari
Zatímco v celé řadě průmyslových odvětví je stávka naprosto běžnou formou protestu, v rámci průmyslu herního něco podobného příliš často nevídáme. Možná proto, že vývojáři nebývají v rámci jednotlivých studií sdružení do unií, které by něco podobného mohly organizovat. Alespoň symbolickou stávku se však nyní rozhodli uspořádat a do světa vytroubit vývojáři z Eden Games, tvůrci dvojice titulů Test Drive Unlimited. Proč?
Templářská kooperace z The Cursed Crusade
Z kooperace se v současných akčních hrách stává prvek, bez kterého jakoby nemohly...
Hrajte klasické hry přes DosBox přímo v browseru
Retro gamin se veze na vlně neuvěřitelné popularity, což potvrzuje i nepopiratelný fakt, že jedny z prvních aplikací na jakoukoli novou platformu (Android, iPhone, cokoli) jsou emulátory starších her nebo spíše platforem. Příkladem z poslední doby, a příkladem velmi zajímavým, je NaClBox. V podstatě je to port DosBoxu pod Native Client, což je vývojářské prostředí od Googlu podobné Active X nebo Javě, které přímo v browseru umožňuje spouštění aplikací, v tomto případě DoxBoxu a her pod ním. Detailnější popis toho, co je Native Client a jak autor došel k nápadu, rozběhat pod tím DosBox s hrami, najdete na oficiální stránce, kde si zároveň můžete zahrát přímo v browseru demoverze několika nesmrtelných klasik.
Ukažte, co ve vás je s nástroji k tvorbě obsahu pro Portal 2
Neexistuje snad člověk, který by po dohrání Portal 2 neměl nutkání s přirozenou lehkostí...
Šílenství Alice: Madness Returns na dvojici nových videí
Jestli nová Alenka něčím určitě nezklame, bude to stylové grafické zpracování, které oživuje nejrůznější noční můry a dává jim velmi nápaditou podobu, ať už je řeč o zpracování lokací, nepřátel ale i zbraní, které nezřídka replikují klasické postupy z „normálních“ akčních her, ale v prostoru šílené mysli dostávají novou podobu viz masomlýnek jako kulomet. Podobných hraček si můžete na posledním videu prohlédnout nespočet, stejně jako nepřátel s pokřivenými tělesnými proporcemi, za které by se nestyděl ani Hieronymus Bosch.
Dojmy z Duke Nukem Forever multiplayeru vzbuzují pochybnosti
Hlavním problémem multiplayeru v Duke Nukem Forever nebude podle všeho, v médiích tolik kritizované, používání dívek místo vlajek v Capture the Flag, ale spíše nevyváženost zbraní a z toho plynoucí chaotická hratelnost. Minimálně soudě dle prvních dojmů z multiplayeru v PC Gameru. Plácání ženštin do virtuálních zadků je asi fajn, i když s tím člověk nemusí souhlasit, zbytek – tedy hratelnost – už ale ukazuje povážlivé trhliny, které v této nezacelí ani sada nových obrázků právě z multiplayeru