Rage odmění prvokupce, nepotrestá bazarový prodej

Problém bazarových her je čím dál aktuálnější a jsou v zásadě dva způsoby, jak k němu přistoupit – restriktivní a benefitní.

Záběr Total War: Shogun 2 rozšíří DLC Rise of the Samurai

V září se milovníci japonského válečnictví a strategie dočkají DLC k velmi povedému kousku Total War: Shogun 2.

Adrenalinový trailer na Ace Combat: Assault Horizon

Kdo zná letecký simulátor (nebo akční leteckou hru) Ace Combat, tak ví, nač tahle série sází: adrenalinem předávkované letecké souboje, příběh, který se snaží být ekvivalentem podobného filmového žánru (který ale bohužel už vyhynul a jemuž se ne moc úspěšně snažili přiblížit i třeba H.A.W.X.) a odpovídající grafické zpracování.

Close Combat: The Longest Day - recenze

Je to k neuvěření, ale série Close Combat si udržuje pozornost virtuálních stratégů téměř patnáct let. Aktivně se hraje i modifikuje, i když od prvního dílu vypadá graficky pořád skoro stejně. Close Combat je podhoubí válečníků. Určitě nejsem sám, kdo na téhle hře vyrostl, a kdo si užíval napínavé realtime bitvy druhé světové války v pěti dílech původní série. Je třeba dodat, že hra postupně dospívala a s každým novým dílem se něco vylepšilo, až série doběhla k pátému a poslednímu přírůstku Invasion Normandy, který je právě základem pro recenzovaný remake Close Combat: The Longest Day.

Další zajímavá tahovka na obzoru - Masters of the Broken World

Pokud patříte k momentálně neuspokojeným fanouškům všeho tahového, jistě je pro vás dnešek svátkem. Dalším z řady oznámených kousků je tahová strategie Masters of the Broken World od nezávislého ukrajinského studia Unicorn a firmy Snowberry Connection, která má prsty třeba v Mount & Blade: With Fire & Sword (tom původním, ne Warband edici). Nyní okusíme nezávislou bitvu o pozoruhodný vesmír Eador.

Oznámení Dragon Commander, strategie ze světa Divinity

Pokud máte rádi draky nebo tahové strategie (tady, tady, tady!), jistě vás potěší zpráva belgického studia Larian, které oznámilo, že jejich dalším titulem bude tahová strategie s prvky RPG jménem Dragon Commander. Ve světě, který znáte z her jako Divine Divinity či Divinity II: Ego Draconis, se stanete slavným dračím rytířem a povedete své legie (či hordy) vstříc dobývání či osvobozování, dle svého gusta. Ale hlavně to dobývání.

Video z Rage mluví o architektuře brutalismu a Goodmanovi

Tak schválně, i když už jsme Rage probírali skoro tolikrát, co Deus Ex: Human Revolution,...

WH40K: Space Marine bude jako hollywoodský trhák

Pokud na všechny debaty odpovídáte obrázkem „This is Space Marine, your argument is invalid“...

EA Sports oznamuje Grand Slam Tennis 2

Pokud jste fanoušky sportu s raketami (ne, Unreal Tournament nemyslíme), míčky a jedním chlapíkem na vysoké židli, kterému ti dva (dvě) pod ním nadávají, bude vás asi zajímat, že se na X360 a PS3 příští rok objeví tenisová hra s všeříkajícím názvem EA SPORTS Grand Slam Tennis 2. Budete si v ní moci moci zahrát čtyři turnaje Grand Slamu a jako jediná tenisová hra poslední doby vám přinese i Wimbledon. Kromě toho, že okusíte virtuální atmosféru londýnských kurtů, hra přinese ještě několik dalších vylepšení.

První video ze Sniper Elite V2 se vám dostane pod kůži

První obrázek ze Sniper Elite V2 už jste viděli před pár měsíci, nedávno tvůrci oznámili,...

XBLA je pro indie tvůrce otrava, která se pořád vyplatí

Populární nezávislý vývojář a tvůrce plošinovky Braid, Jonathan Blow, nikdy nejde k ostřejšímu slovu daleko a ani jeho vyjadřování bychom obvykle neoznačili jako „diplomatické“.

PC verze Driver: San Francisco vyjde později

Zatímco konzolové verze Driver: San Francisco přistanou v mechanikách PS3 a X360 podle plánu...

Jak se dělal motion capture pro Resistance 3

Nemusí vás zajímat sci-fi FPS Resistance 3, aby vás zaujalo tohle video. Stačí totiž, aby...

Eidos Montreal: „O vývoji hry se hlasovat nedá“

Na svém blogu se vývojáři z Eidos Montreal velmi sympaticky a občas lehce ironicky vyjádřili k odezvě fanoušků z počátku i z průběhu vývoje Deus Ex: Human Revolution. Vysvětlili také, proč skutečně nemohou naslouchat každému návrhu fanoušků, tím spíše, když jej dotyčný formuluje s řadou vulgarit.

Nezřízené šílenství z Anarchy Reigns

Kolik alkoholických nápojů musí člověk vypít, aby stvořil Oinkieho? Nebo Durgu? Kolik...

Umělá inteligence ve hrách #3: o chytrou AI nikdo nestojí

V prvním díle seriálu o AI ve hrách se Dan Vávra zabýval základními úkoly umělé inteligence, ve druhém načrtl základní metody použití AI v praxi a v tomto třetím díle krom jiného vysvětlí, proč se AI nedá ve hrách použít v plné míře.

Multiplayer beta Assassin’s Creed: Revelations bude jen pro PS3

Pokud jste zvědaví na multiplayer či spíše multiplayerové vylepšení série Assassin’s...

Guild Wars 2 představují novou rasu – rostlinné sylvari

Jsou to elfové, nejsou to elfové. To jako první člověka napadne při pročítání charakteristiky nové rasy sylvari, která se v Tyrii objevila před pětadvaceti herními lety, kdy se první jedinci „narodili“ z mateřského lusku velkého Bledého stromu. Sylvari tedy sice disponují rozdíly mezi oběma pohlavími, ale rozhodně u nich nedochází k reprodukci tradičním způsobem. Což jim nijak nebrání v romancích. Sylvari se ale rodí dospělí... a lehce naivní.

Monstra, mágové a chlast v traileru na Risen 2

No vida, už jsme se dočkali pořádné flašky (doufám, že rumu), kterou v ruce třímá pirát...