Multiplayer jen na kód: Uncharted 3 a prý Mass Effect 3

Od středy budou také evropští předplatitelé služby PlayStation Plus moci hrát multiplayer Uncharted 3. Před listopadovým vydáním hry si její mulťák zatím mohli v rámci promo akce vyzkoušet jedině američtí zákazníci fastfoodové sítě Subway. Naopak, pro Evropany se prý chystají i nějaké akce skrze lokální PlayStation blogy a komunitní fóra, slibuje Sony.

Co se opraví na základě ohlasu z bety Battlefield 3?

Tvůrci z DICE zveřejnili oficiální seznam změn, kterých se dočká Battlefield 3 na základě ohlasu z aktuálně probíhajícího betatestu. Ztenčí se zaměřovač na brokovnici, palba po pohybujícím se nepříteli mu způsobí menší zranění než doposud, přibude vizuální efekt hlásící nízké zdraví a v seznamu hráčů v jednotce nyní uvidíte, jakou mají specializaci, jejich VOIP aktivitu, a kdo z nich je mrtvý. Kromě toho autoři odchytili celou řadu dalších bugů, jejichž seznam je k nalezení na oficiálním blogu nebo na české fanstránce Battlefields.cz.

Chapadélka v traileru z The Darkness 2

V hororové akci The Darkness 2 se za uchem nepodrbete, hlavně proto, že obě vaše končetiny...

V Batman: Arkham City si zahrajete za Nightwinga

Přes víkend se vyrojilo pár novinek o third-person akci Batman: Arkham City. Především už se ví, že čtvrtou a (zřejmě) poslední hratelnou postavou bude oblíbený Nightwing, který se tím pádem přidá k Batmanovi, Catwoman a Robinovi (za toho si ovšem zahrají jen předobjednavatelé, a snad i majitelé pozdějších stažitelných přídavků).

Max Payne 3 přinese nově zpracovaný bullet-time

Ani v Max Payne 3 samozřejmě nebude chybět bullet-time, klíčový prvek celé této akční série. Jak v rozhovoru s IGN prozradil výtvarník Rob Nelson, hlavní hrdina má ve zpomaleném módu tentokrát lépe reagovat na okolí a hýbat se přirozeněji. "Díky kombinaci našeho enginu Rage a animacím z enginu Euphoria uvidíte, jak se Max připravuje na dopad nebo přenáší váhu z nohy na nohu," řekl Nelson. Podle něj má bullet-time hráči poskytovat nejlepší možnou kontrolu nad Maxovými pohyby i zaměřováním.

STALKER 2 prý vynechá PlayStation 3

Ruský fanouškovský web s napojením na vývojáře z GSC přinesl o víkendu znepokojivou zprávu o vývoji střílečky STALKER 2. Autoři podle všeho nadmíru zápasí s multiplatformním zaměřením, a to do takové míry, že titul v současné době nelze uspokojivě hrát na PS3. Jestli prý fanouškovské zdroje nelžou, v příští tiskové zprávě by GSC měli oznámit, že dál pokračují v tvorbě hry pouze pro PC a 360.

Nezávislý rozcestník – Případ z bažin. A co na to Petr Šabach?

A kudy dnes? Do kouzelných bažin v kůži jednoho detektiva? Na americkou půdu 18. století? Nebo do světa, kde se propíchávají barevné pixely, mordují draci, zneškodňují katapulty a kosí nemrtví? Jen se v klidu rozhodněte – Rozcestník tu bude ještě dlouho sedět.

Take On Helicopters - dojmy z preview verze

Vrtulník je záludná létající potvora. Je citlivý na řízení a zkrotit ho, to je jako osedlat divokého mustanga. Jakmile ho ale dostanete pod kontrolu, tak si tenhle obdivuhodný stroj zamilujete. Zabouchnete se do jeho rychlosti a schopnosti stát ve vzduchu, bleskurychle se otáčet i stoupat až nad mraky.

Signal Ops ukazuje koncept kooperativní stealth akce

Velmi zajímavé a po pravdě i poněkud kontroverzní pojetí konceptu týmové taktické akce představili vývojáři z nezávislého týmu Space Bullet Dynamics Corporation. Signal Ops, jak zní název hry, grafickou stylizací připomíná detailů zbavený Team Fortress 2, aniž by to ale působilo trapně. Důvod pro to, že tvůrci volili stylizaci namísto přeefektované moderny, se přímo nabízí: chtějí jedné obrazovce nabídnout pohled na akci (v reálném čase) z perspektivy všech čtyř agentů, což by asi bez ztrát na výkonu při použití moderního anginu jen tak nezvládli. A právě ve volbě zobrazení tkví ona potenciální kontroverze.

11minutové video z Aliens: Colonial Marines

Na letošní E3 i na Gamescomu jsme viděli spoustu dobrých a zajímavých her, které se...

Re-Play #34 vyrukuje s Gear of War 3 a starší legendou

Další díl herního pořadu Re-Play můžete na Prima COOL sledovat už dnes (sobota) od půl druhé, a jak slibuje upoutávka, čeká vás nejenom recenze Gears of War 3 a soutěž o sběratelskou edici, ale též bližší pohled na Counter-Strike: Global Offensive a připomenutí blíže nespecifikované straší legendy. Nezapomeňte, nový Re-Play sledujte dnes od 13:30 na COOLu.

Video z Afterfall: Insanity odkazuje na Dead Space i Fallout 3

Když polští tvůrci z Intoxicate vylezli letos během E3 z díry a vydali trailer z Afterfall: Insanity, a nedávno to udělali znovu, našlo se asi už jen pár jedinců s výbornou pamětí, kteří si pamatovali více než 4 roky starou zprávu o tom, že nějaká taková hra vůbec vzniká (tehdy to ale bylo ještě akční RPG). Obě zmíněná videa však byla dostatečně přesvědčivá na to, aby se hru nadále vyplatilo sledovat až do jejího plánovaného vydání letos v listopadu. A pokud jste přesvědčeni nebyli, nové video by to už konečně zvládnout mohlo.

World of Warcraft novinky a povídky z WoWfan

S blížícím se vydáním patche 4.3 pro World of Warcraft exponenciálně roste aktivita našich kolegů z fanstránky WoWfan, kde podrobně rozebírají chystaný update ze všech stran a úhlů. Informací o tom, co přinese obsahově i herně jsou totiž mraky, jak se můžete sami přesvědčit, pokud budete následovat výpis těch nejzajímavějších článků z WoWfan. Nejsou samozřejmě jenom o patchi.

IL-2 Sturmovik: Cliffs Of Dover - recenze

Nikdy, opravdu nikdy jsem nerecenzoval hru tak dlouho, jako IL-2 Sturmovik: Cliffs Of Dover. Poprvé jsem ji dostal do rukou skoro před půl rokem a od té doby čekám. Proč? Protože před těmi několika měsíci šlo o nehratelný a technicky totálně zdevastovaný kus softwaru, který se nějakým způsobem hlásí ke slavné a oblíbené značce. A možná je i dobrý, jenže v tom nánosu technického balastu to nebylo vidět. Takže jsme se domluvili, že hru nepopravíme, protože nešla hrát a recenze by měla tak dvě věty a verdikt - stoprocentně záporný. Rozhodli jsme se počkat na CZ verzi s tím, že už snad bude hratelná. Všechno šlo podle očekávání: jeden patch, druhý... dvanáctý...

Slyšeli jste Fight Club #46? Tentokrát o mobilních Games

K natáčení Fight Clubu #46 se sešel kroužek otců zakladatelů (Martin, Lukáš, Petr), protože jsme měli na srdci hned několik podstatných informací, které se týkají Games a hlavně vás čtenářů. Hned na úvod jsme vás upozornili na právě spuštěnou mobilní verzi Games, která je testovací (!) a tudíž určená ke sbírání ohlasů, podle nichž se finálně doladí.

Tipy a triky pro nastavení FIFA 12

S dnešním vydáním fotbalu FIFA 12 se na internetu začínají objevovat tipy a triky, jak...

Battlelog v českém videu z Battlefieldu 3

Nejnovější trailer ze střílečky Battlefield 3 se soustředí čistě na funkci Battlelogu...

Odklad Serious Sama 3, vývojáři nestíhají

Serious Sam 3 byl oficiálně odložen. Namísto plánované poloviny října se na trh dostane až...

Mass Effect MMO? Jeden nikdy neví, říkají BioWare

BioWare nevyloučili, že by někdy v budoucnu mohli uvažovat o MMO ze světa Mass Effectu. Tuhle...

Beyond Good & Evil 2 vyjde až na příští generaci konzolí

Jestli pokračování akční adventury Beyond Good & Evil 2 někdy spatří světlo světa, nebude to na současné generaci konzolí. Tak to v čerstvém rozhovoru s Gamesradarem formuloval designér hry Michel Ancel. "Rozsah Beyond Good & Evil je obrovský - jde o město, oceán, měsíc i vesmírnou loď. Vesmírná loď měla létat z planety na planetu, a tehdy začala být technologická omezení frustrující," hovoří Ancel o plánech, které měl již s první hrou, potažmo s celým herním universem. Ancel si totiž druhý díl vysnil jako především cestovatelskou záležitost, která by se měla ubírat trochu ve směru Mass Effectu.