Video z Transformers: Rise of the Dark Spark předvádí co-op mód

Vydávat dnes akční hru bez podporu multiplayeru nebo alespoň kooperace se nesluší, i když to často není trošku logické. Hry v Transformers sérii ale z podbízení se trendům podezírat nebo dokonce obviňovat nemůžu, protože podporou kooperace se chlubily v podstatě každý díl a chystaný Rise of the Dark Spark tedy jen pokračuje v tradici. A právě kooperaci představuje nové video.

Tvůrce Flashbacku připravuje tajemnou adventuru Subject 13

Flashback se možná netěší stejné míře uznání jako Another World, ale neznamená to, že by Flashback byl horší nebo spíš méně legendární hra. Naopak, Flashback je natolik skvělá hra, že nepříliš vydařený loňský pokus o remake některé z fanoušků (ano i mě) spíš rozesmutnil. Zejména kvůli tomu, že remake měl pod kontrolou hlavní designér původní hry Paul Cuisset. Kdo jiný by měl být zárukou kvalitního remaku než původní tvůrce?! Doufám proto, že si Paul Cuisset napraví reputaci svým dalším projektem, kterým je tajemstvím prostoupená adventura Subject 13.

Visceral nabízí okamžitý přístup do PC bety Battlefield Hardline

Minulý týden jsme několika šťastlivcům nabídli možnost naskočit skrze bleskovou soutěž do beta testu Battlefield Hardline na PC a PS4. Kódů bylo jen pár, na většinu se nedostalo, ale minimálně ti z nich, co hrají hry na PC, si nyní mohou spravit chuť. Tvůrci z Visceral totiž nabízí možnost vstoupit do bety BF Hardline okamžitě a bez jakýchkoli překážek. Jak informují v postu na Battlefield blogu, stačí na příslušné stránce vyplnit žádost, které bude automaticky vyhověno. Navíc hraním bety BF Hardline získáte výhody, které můžete uplatnit ve finální verzi hry - až vyjde letos v říjnu

GOG přihazuje k masivní slevové akci zdarma Magrunner: Dark Pulse

Pokud jste o tom ještě nevěděli a vaše finanční rezervy zejí prázdnotou, předem se vám omlouvám. GOG.com totiž spustil masivní slevovou akci Great Old Giveaway, v jejímž rámci představuje třicítku slev na tituly nebo rovnou balíčky her a to s opravdu pořádným snížením ceny, většinou tak o sedmdesát až osmdesát procent.

Remake adventury Shadowgate oznamuje s novým videem i příchod bety

Každému opravdu kovanému adventuristovi muselo zaplesat srdce, když byl nejprve oznámen remake stařičké klikací Shadowgate a následně se i skrze crowdfunding zaplatil. Nyní se pomalu, ale nezadržitelně blíží letní vydání hry a s novým trailerem přichází i oznámení betatestu, do nějž se můžete dostat za předobjednávku Shadowgate. Pokud byste ale nechtěli tento proces investice vlastních peněz uspěchat, možná vám více napoví příběhový trailer. 

E3 dojmy: The Order 1886 je překrásná, ale zatím nic víc

The Order: 1886 vypadá jako ideální hra pro začátek životního cyklu nové konzole. Tzv. launchové tituly jsou často vizuálně strhující a o grafickou úroveň výš než tituly předchozí generace. Zároveň ale bývají poněkud plytké. Ze všech hratelných kousků na E3 byl The Order: 1886 technologicky nejpokročilejší a fungoval skvěle coby reklama na výkonný hardware PS4. Herně už to však bylo výrazně slabší.

Válečné retro drama Sunset potřebuje na dokončení vývoje další peníze

Před pár měsíci vám Láďa představil zajímavě znějící koncept hry Sunset. Odehrává se v 70. letech v nejmenované jihoamerické zemi sužované občanskou válkou. Hrdinkou v něm není žádná hrdinka, pouhá uklízečka, která do soumraku pracuje v domě zámožného muže, z nějž se vyklube jedna z klíčových postav revoluce. Jen na vás pak bude jaké vztahy s majitelem navážete a tak možná ovlivníte revoluci.

Láska a válka v Team Fortress 2 přichází s videem o zamilovaném zvědovi

Valve připravuje nový update pro Team Fortress 2 s názvem Love and War, v jehož rámci se mimo jiné objeví i nové možnosti, jak projevit emoce vůči spolubojovníkům - od nadšeného tanečku až po hraní kámen, nůžky, papír. V Love and War se toho samozřejmě objeví víc, ale na další informace si musíme pár dní počkat. Čekat ale není třeba na další vtipné TF2 video s názvem Expiration Date.

Twin Souls: The Path of Shadows přináší na PC ninjovské hrátky ve stylu Tenchu

Španělské studio Lince Works představilo na Kickstarteru hru Twin Souls: The Path of Shadows, která se chce vrátit k základům stealth žánru a nabídnout zážitek podobný kultovnímu Tenchu. S touto hrou ostatně Twin Souls: The Path of Shadows sdílí i zasazení, protože evokuje středověké Japonsko, ovšem s fantasy nádechem.

Příběh Call of Duty: Advanced Warfare slibuje věci, jaké jsme prý ještě neviděli

Zatímco Miloš je ve svých dojmech z E3 předváděčky Call of Duty: Advanced Warfare shovívavý až optimistický, z mého mračení na nový díl by zkyslo mléko. Pokud se mi ale hra dostane do ruky (to se snadno může v listopadu stát, pozn. ed.), nemám si nač stěžovat, protože přesně jak Miloš píše „všichni moc dobře víme do čeho jdeme.“ I když se Bret Robbins ze Sledgehammer pokouší v novém videu naznačit opak. Příběhově prý totiž Advanced Warfare nabídne věci ve hrách a snad i filmech nevídané.

Lifeless Planet - recenze

To se takhle najde planeta pokrytá bujnou vegetací, obalená příznivou atmosférou a ještě k tomu s vodou, jenže je moc daleko. Přesto je ale vidina nového živoucího světa natolik lákavá, že vyšlou Američané trojčlenný tým na průzkum, i když bez naděje na návrat. Přistání na finální destinaci však není takové, jaké bylo v plánu a nakonec i planeta, příslib naděje, není tak živá, jak se na první pohled zdála být.

Video z GRID Autosport předvádí náročné závody v ulicích

Další video z GRID Autosport představuje pouliční závodění. Ne to filmové, kdy se banda chlapíků v podsvícených kárách prohání nočním městem. Jde o závody v ulicích velkých měst, které (jak vám na záběrech videa vysvětlí Dan Trent) nejsou žádná sranda.

Datadisk Res Publica pro Europa Universalis IV přinese diktátorskou republiku a nové triky

Strategický kolos Europa Universalis IV nadále roste a bobtná. Nejnovějším přírůstkem je datadisk jménem Res Publika, který nabídne nové státní zřízení v podobě diktátorské republiky. Primárně se budete v datadisku rozhodovat mezi udržováním republikánské tradice, nebo posilováním moci právě na úkor republiky.

E3 dojmy: Mordheim je RPG tahovka nejenom pro fanoušky stolní předlohy

„My právě žijeme svůj nezávislý sen,“ pravil skoro se slzou v oku Yves Bordeleau ze studia Rogue Factor. Začátek jejich vývojářské cesty je vážně působivý. Řekli si, že by moc rádi udělali hru podle stolní hry Mordheim. Jelikož ale lidé z Games Workshop nijak zvlášť rádi kompletní předělávky nepovolují, nechtěli tvůrci riskovat odmítnutí a rovnou udělali prototyp, se kterým do GW přišli. Překvapený manažer pravil něco ve smyslu „to je tedy odvaha, ale ta hra se mi líbí!“ A tak jsme na E3, tvůrci z Rogue Factor prezentují souboj v Mordheim: City of the Damned a je na nich vidět, jak moc mají předlohu rádi.

Ubisoft poslal Rainbow 6 Patriots k ledu, protože hra byla zastaralá

Když se na tiskové konferenci Ubisoftu objevily záběry z Rainbow Six: Siege, šlo o poslední hřebík do rakve Rainbow 6 Patriots. Co nakonec stálo za popravou zajímavě vypadajícího titulu, a proč jej nahradil právě multiplayerový Siege? Odpověď z Ubisoftu je celkem jednoduchá a zároveň přímočará. Rainbow 6 Patriots byla příliš stará hra pro dnešní dobu.

Dragon Age: Inquisition bude mít 40 konců, ale jen několik bude „unikátních“

Když nám při prezentaci Dragon Age: Inquisition během E3 Mark Darrah řekl, že ve hře najdeme čtyřicítku konců, bylo hned jasné, že nepůjde o úplně odlišná zakončení. Ale to víte, čtyřicet zní moc hezky, proto je třeba tuhle číslovku opakovat a lepit jako chlubivou nálepku na krabici. Snad aby se ale neopakovalo fisako s Mass Effect hrami, vyjádřil se Darrah Twitteru, jak to s opravdu unikátními konci bude a potvrdil, že čtyřicet jich určitě není.

Dead Space se vrátí, až v EA vymyslí koncept hry pro novou generaci

Spekulace o zaříznutí série Dead Space kvůli nenaplněným očekáváním EA ohledně prodejů třetího dílu zůstaly pouze spekulacemi. Stejně jako zvěsti o nejisté budoucnosti vývojářů z Visceral, kteří se nám nedávno představili jako tvůrci Battlefield Hardline a doposud neoznámené Star Wars hry. Faktem ale zůstává, že EA ústy Franka Gibeaua už v roce 2012 ventilovala podmínku, podle níž od Dead Space her potřebuje prodeje okolo pěti milionů kusů, aby se jejich produkce vyplatila. Třetímu dílu se ale uvedenou metu překonat nepodařilo (odhadované prodeje 1,75 milionů kusů). Co to znamená pro budoucnost série? Je efektivně mrtvá, spinká snad na věčnosti nebo si jen z příkazu nadřízených orgánů EA vzala dlouhou dovolenou a vyjela si třeba na cestu kolem světa? Víceprezident EA Studios Patrick Söderlund má na otázky odpověď, ale ne příliš přesvědčivou.

Multiplayerová stříkanice Splatoon promění obrazovku v barevné peklo

Étrojková „tiskovka“ Nintenda prostřednictvím scének i předvedených her jasně ukázala, a v čem je Nintendo jiné. Stručně řečeno si Nintendo jede zcela po své linii a vytváří pro své zákazníky svět naprosto jiných her a zážitků, než jaké nabízí ostatní platformy a obecně herní firmy. Multiplayerová střílečka Splatoon je toho ukázkovým příkladem, i když hovořit o střílečce je v tomto případě nepřesné. Jde spíše o multiplayerovou stříkačku, jak hru trefně zaškatulkoval Lukáš Macura v přímém přenosu z Nintendo Direct během E3.

Díky OpenXcom v1.0 spustíte vylepšený XCOM na libovolném moderním hardwaru

Fanoušci XCOM/UFO série zažívají Vánoce uprostřed roku. Právě vychází hotová verze Xcomem inspirovaného projektu Xenonauts (recenze už je na cestě) a opravdu fanatické příznivce původní hry od Microprose bude zase zajímat několik dní staré vydání mytické 1.0 verze open source projektu OpenXcom. Pět let komunitní dřiny přineslo kompletní přepracování původní hry do nového enginu, který v plné míře podporuje moderní hardware i operační systémy (PC, Mac, Linux, tablety), umožňuje tvorbu modifikací, odstraňuje omezení i bugy původní hry a vůbec zpřístupňuje legendární titul v původní podobě pamětníkům i novým hráčům.

Cuphead se blýskne grafikou starých animáků a moderní hratelností klasických stříleček

Zvolání o tom, že Sony a Microsoft masivně rekrutují zajímavé indie projekty pro PS4 a Xbox One nebyl dojem, ale fakt doložený vršící se hromadou her, o nichž jsme psali před řadou měsíců, kdy ještě měly vyjít jen na PC, ale po letošní E3 už se s nimi chlubí Microsoft nebo Sony. Po White Night nebo Pavilionu ze včerejška můžu z klobouku, jako další důkaz na podporu svého tvrzení, namátkou vytáhnout Cuphead. Akční hru ve stylu osmi a šestnácti bitových stříleček typu Contra, Mega Man či Gunstar Heroes, která se ve snaze zaujmout na první pohled navlékla do stylizace prvních barevných animáků z 30. let minulého století.