To nejlepší z Games.cz - EA zasadila a teď sklízí
zdroj: Archiv

To nejlepší z Games.cz - EA zasadila a teď sklízí

26. 11. 2017 14:30 | Z redakce | autor: Redakce Games.cz |

Ani tento týden jsme se nemohli vyhnout smršti kolem druhého Battlefrontu, stejně jako minule. EA totiž kolem hry nadělala pěknou paseku a tak sklízí to, co zasela. A to do takové míry, že už zbystřili i někteří politici. Všechno se to přitom točí kolem hry, která, sama o sobě, za řeč vlastně tolik nestojí. Nepotěší ani fakt, že CD Projekt RED nestihne vydat příběhovou kampaň pro Gwent letos, ale až příští rok. Chuť si můžete spravit alespoň vydáním první Mafie na Steamu, pokud jste si ji tedy už před pár týdny nekoupili na GOGu. A když už jsme u Steamu, zaznamenali jste, že Valve zase ladí uživatelské recenze?

Recenze

Need for Speed: Payback
Need for Speed: Payback – recenze
Vývojářům z Ghost Games se podařilo vyprodukovat podle mého názoru jeden z nejhorších dílů dlouholeté série Need for Speed. Payback přitom není vyloženě otřesný, nebo sotva funkční. Dá se hrát, auta vypadají hezky, otevřený svět je sice bez osobnosti, ale je použitelný. A když ve vysokých rychlostech s vytuněným Mustangem kličkujete mezi civilními auty, zatímco vám na paty šlapou jiní závodníci a cíl je už v dohledu, je to vlastně docela fajn. Jenže...
fm2018
Football Manager 2018 – recenze
Každý rok, když pár dní hraju nový ročník Football Manageru, mě napadá ta samá myšlenka. Jak jsem vůbec mohl hrát loňský díl? Jak jsem se dokázal obejít bez spousty drobných i větších dodatků, které prohlubují věrnost simulace a zpříjemňují každodenní manažerskou práci? Svědčí to o dobré práci studia Sports Interactive, které se vážně ze všech sil snaží nesklouznout k pouhému updatování soupisek, a ona dobrá práce naštěstí pokračuje i v nejnovějším díle originálně nazvaném Football Manager 2018.
sonicforces
Sonic Forces - recenze
Dr. Robotnik patří mezi největší neřády v historii her. Chlapík s kulatým bříškem, který se svým výrazným vousem celoročně hlásí k charitativní akci Movember, má velkou slabost pro trýznění zvířátek. Chuť dostal i tentokrát, takže nezbývá než povolat jeho věčného odpůrce ježka Sonica a pustit se do práce.
Crusader Kings II - Jade Dragon
Crusader Kings II: Jade Dragon - recenze
Jedna z nejdéle aktivních a neustále přiživovaných herních ság dostala do vínku zbrusu novou a řádně sytou náplň. Virtuální středověk Crusader Kings II se totiž konečně dočkal přídavku v podobě samotné Říše středu. Tedy ne úplně. Samotná geografická reprezentace vnitřní říše se na herní mapě nevyskytuje. Čínu navenek reprezentuje Západní protektorát a speciální interface sloužící k diplomatickým interakcím s jeho císařskou milostí. A věřte mi, že i když se to nezdá, jde o plnohodnotný a propracovaný politický nástroj, který svou důmyslností pumpuje hře do žil novou krev.
bfii_front
Star Wars Battlefront II – recenze
Před dávnými časy, v jedné předaleké galaxii, existovala dokonalá vesmírná střílečka. Měla smysluplný promyšlený příběh, který byl velkolepý, trochu dojemný a zároveň tak akorát vtipný. Oslnivou grafiku, grandiózní hudební doprovod, originální a zábavnou hratelnost i úkoly. Servery byly vždy perfektně stabilní. A nikdo si tam nemusel odemykat náhodné schopnosti v bedničkách skrz mikrotransakce. 

Nezapomeňte také na náš newsletter, ve kterém můžete dostávat pravidelnou dávku toho nejlepšího z Games.cz rovnou do své emailové schránky:

games-odebiratnovinky_button zdroj: Archiv

Novinky

Star Wars Battlefront II
EA dočasně zrušila mikrotransakce v Star Wars: Battlefront II, změny se dotknou i Need for Speed
Protonové torpédo fanouškovského vzteku konečně narazilo do hlavního reaktoru, a rozhodnutí zahrnout do Star Wars: Battlefront II mikrotransakce okázale explodovalo. EA a DICE se rozhodli, že možnost nákupu krystalů za reálné peníze ze hry úplně vyškrtnou – tedy aspoň na nějakou dobu. Mikrotransakce se po vzoru druhé Hvězdy smrti vrátí někdy v budoucnosti, přepracované a údajně bez slabin, které trápily první verzi. No, všichni víme, jak to s druhým pokusem o nejmocnější bitevní stanici ve vesmíru dopadlo.
Steam recenze
Valve podnikla další krok proti umělému ovlivňování uživatelských recenzí na Steamu
Ve Valve stále nejsou spokojení se stavem uživatelských recenzí na Steamu. Posledně se snažili omezit vliv review bombingu, a tentokrát si vzali na paškál další nešvar – umělé ovlivňování toho, které recenze se zobrazí ve výběru těch nejužitečnějších. Ty se lidem zobrazují na prvním místě, přímo na kartě hry. Doposud všechno záleželo na prosté matematice toho, které uživatelské recenze dostaly od hráčů nejvíc palečků nahoru, ale s tím bude brzo konec.
Titan Quest: Ragnarök
Nikdo nepočítal s Ragnarökem, zvláště ne v podobě datadisku pro diablovku Titan Quest
Počítám, že antickou diablovku Titan Quest jistě všichni dobře znáte. Ať už jste se hrou přišli do styku v její původní podobě z roku 2006 nebo až loni díky výroční edici k oslavě prvních kulatin, prožili jste příběh plný řecké, egyptské a asijské mytologie. Dalo by se říct, že jste v podstatě neopustili teplé podnebí. To se s nečekaně oznámeným a rovnou vydaným rozšířením Ragnarök zásadně změní. Severští bohové a krutá zima již očekávají váš příchod.
Zaklínač 3: Divoký hon
Nový mod od jednoho z původních vývojářů přibližuje Zaklínače 3 knižnímu světu
Herní svět by byl o tolik chudší, kdyby nebylo modů. Některé jsou užitečnými drobnostmi odstraňujícími chyby, jiné slouží k tomu, abyste mohli po městě běhat v kostýmu Hulka, další do hry přidají kompletně nový svět a příběh. Ten, o kterém píšu dnes, sice není zvlášť ambiciózní nebo šokující, ale rozhodně by měl přijít vhod všem fandům Zaklínače 3 – třeba už proto, že je dílem Andrzeje Kwiatkowského, jednoho z vývojářů původní hry.
battlefront
Politici z Ameriky i Belgie chtějí zakázat loot boxy ve hrách cílených na děti
Bezprecedentní situace kolem Star Wars: Battlefront II ještě vydáním a hry dočasným zrušením mikrotransakcí nekončí. Valí se jako sněhová koule a nabaluje na sebe další a další problémy. Momentálně se do věci vložili politici z amerického státu Havaj, a belgická herní komise, která dříve problém jen zkoumala, už nyní rozhodla. Podle ní lze označit loot boxy v Battlefrontu za gambling.
hellblade_senuas_sacrifice_review_pc_ps4_4
Hellblade se prodává dvakrát rychleji než tvůrci předpokládali
Tři měsíce stará akční adventura Hellblade: Senua’s Sacrifice vzbuzuje emoce na spoustě různých úrovní. Tou nejočividnější je psychologicky pojatý příběh točící se kolem šílenství titulní Senuy. K dalším přednostem patří i grafika a zvuk, ale zapomínat nesmíme ani na díru na trhu, kterou hra zaplnila svým rozkročením mezi AAA a indie tituly. O tom všem pojednává poslední vývojářský deníček, kde tvůrci z Ninja Theory rovněž bilancují prodeje.
843967-gwent-the-witcher-card-game-1920x1080
Příběhová kampaň Gwentu vyjde až příští rok
Pro všechny karetní bojovníky, co se těšili na dobrodružnou výpravu s královnou Meve v hlavní roli, mám nemilou zprávu – příběhové rozšíření pro Gwent se opozdí. Thronebreaker tak dorazí příští rok, ostatně stejně jako plná verze celé hry. Na oplátku se ovšem zvýší frekvence multiplayerových updatů, takže v blízké budoucnosti čekejte nálož kartiček, výzev, skinů, patchů a balancování.
Hitman 6 (pracovní název)
„Hitman patří pod IO.“ Šéf Square Enix vysvětluje, proč se zbavil plešatého zabijáka
Na první pohled to vypadalo, že role v dramatu jsou rozdělené jasně. IO Interactive, milované studio stojící za značkami Hitman či Kane & Lynch, jakožto kladný hrdina. Square Enix, japonský vydavatelský gigant, coby záporák, co se chce kreativců nemilosrdně zbavit. Ale ve skutečnosti rozhodnutí vydavatele opustit IO i značku s holohlavým zabijákem nejspíš žádným dramatem nebylo. Spíš šlo o prostý byznys výhodný pro všechny, možná dokonce víc pro IO. To aspoň vyplývá z rozhovoru s šéfem Square Josuke Macudou, který vyšel na serveru Games Industry.
Finding Paradise
Pokračování skvělé adventury To the Moon vyjde ještě před Vánoci
Freebird Games nám před šesti lety naservírovali neobvyklý příběhový zážitek v podobě pixelartové adventury To the Moon. V té jste se chopili dvojice doktorů, kteří lezli do myslí umírajících lidí a uměle jim tam dotvářeli události. Proč? Aby jejich pacienti umírali s krásnou vytouženou vzpomínkou. Nyní je za dveřmi pokračování 2 the Moon, které slibuje obrovský nárůst výbuchů a spoustu všemi milovaných loot boxů.
847269-mafia-the-city-of-lost-heaven-1261x713
2K připomíná 15. výročí Mafie novým trailerem, slevou a bundlem na Steamu
Těžko říct, jestli vůbec nějaká česká hra co do oblíbenosti a kultovního statusu překoná první Mafii. Ta se zapsala do srdcí snad všech hráčů, kteří si ji svého času zahráli, a rokem 2002 to pochopitelně neskončilo. Mafia nedávno oslavila své 15. výročí, což je z pohledu vydavatele 2K ideální příležitost pro nový trailer a bundle na Steamu.

Videa

jizdnirad
Jízdní řád na další týden - Final Fantasy, jeho svět a ryby
Tedy, tomu se říká pokles aktivity! Zatímco předchozí týdny byly nadupané novými hrami, ten předposlední listopadový jako by si celý průmysl potřeboval trochu odpočinout, než se odhodlá k poslednímu předvánočnímu vzepětí. Důkazem toho je i nový Jízdní řád, který vám ukazuje, že z větších titulů toho moc čekat nemůžete. A aby toho nebylo málo, po dodělání tohoto dílu Sony oznámila, že odkládá i zmíněný horor The Inpatient na konec ledna. Pokud si z chudé nabídky tohoto týdne nevyberete, alespoň můžete dohánět resty z předchozích týdnů. Jako obvykle, video sestříhal a namluvil Honza Vondrášek.
gamesplay_ckII_2
LongPlay – Crusader Kings II #2: válčíme s Kyjevem
Čeněk Hrabišic žije! Jak dlouho bude žít, toť otázka. Jak jste snad viděli v prvním díle našeho LongPlaye Crusader Kings II, 8. století není zrovna klidná doba. Daleko do časů opatrné sňatkové politiky a vábení spojenců jako v dobách vrcholného středověku. Slovanské kmeny se teprve usazují, drží si svou víru a pro ránu sekerou nejdou daleko. A jedním z nich jsou i Čechové, vedení Čeňkem, který pod naším vedením… inu, nepatří mezi černobílé postavy alternativní historie. Ostatně, z ukřivděné pýchy odmítnutého nápadníka se díky sérii událostí stala vyčerpávající válka s Kyjevem…
gamesplay_horizon
GamesPlay – hrajeme Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds
Horizon Zero Dawn letos v březnu překvapil nejen svým příběhem, ale především kvalitami po všech stránkách. Ne nadarmo si také hra od Adama vysloužila v recenzi devítku. Teď se nám blíží konec roku a vývojáři z Guerrilla Games se připomínají datadiskem The Frozen Wilds. K tomu usedl zase Adam a, menší spoiler, zase je spokojený.
fightclub351
Fight Club #351: Gambleboxy
Stěžovat si na nedostatek témat tento týden rozhodně nemůžeme, a to i díky ryze české akci – Game Developers Session. Letošní GDS proběhlo 17. a 18. listopadu, my se tam rádi podívali a rádi se podělili o zajímavé postřehy z přednášek i hraní nejnovějších nejen českých her.
gamesplay_battlefront
GamesPlay – hrajeme Star Wars: Battlefront II
Ve světle velkých a ještě větších kontroverzí ohledně mikrotransakcí ve Star Wars: Battlefront II by se skoro zapomnělo na to, jaká je vlastně hra samotná. To se samozřejmě dozvíte z naší recenze, která už je za rohem, ale ještě předtím se můžete podívat, jak se hraje. Kromě multiplayeru pak především také v kampani, která pro nemálo hráčů může znamenat větší impulz ke koupi, než samotné bitvy více hráčů.
retro_unreal
Retro GamesPlay – hrajeme první Unreal
Když se řekne Cliff Bleszinski, dříve známý jako CliffyB, vybaví se většině hráčů nejspíš série Gears of War či aktuální propadák jménem LawBreakers. Bleszinski ale v herním průmyslu zakořenil mnohem dřív, a ještě před nalezením svého mediálně vděčného já se z pozice designéra podílel i na Unrealu. Střílečce z roku 1998, která tehdy ohromila především grafikou.

Nejnovější články